Waar is dat?quote:
* Breach rent alsnog naar FB, om een andere mod dan RayMania naar deze post te laten kijkenquote:
Wat een mongool. Sorry voor mn woordkeuze, maar dit is toch te belachelijk voor woordenquote:Boonen opnieuw betrapt op cocaïne
BRUSSEL - De Belgische wielrenner Tom Boonen is opnieuw betrapt op het gebruik van cocaïne. Zijn ploeg Quick-Step en het parket van Turnhout bevestigden dat zaterdag, evenals Boonens advocaat Luc Deleu.
Boonen is positief bevonden op de harddrug bij een dopingcontrole van de Vlaamse Gemeenschap twee weken geleden.
Weer twee weken daarvoor triomfeerde de 28-jarige renner voor de derde keer in de kasseienklassieker Parijs-Roubaix.
XTC
Vorig jaar rond dezelfde werd Boonen ook al betrapt op cocaïnegebruik en bezit van xtc. Het vergrijp leidde ertoe dat hij niet mocht starten in de Ronde van Frankrijk.
Boonen bekende schuld, maar kreeg verder geen straf. De raadkamer van de rechtbank verleende de wielrenner de gunst van opschorting; hij was door alle aandacht in de media en zijn uitsluiting van de Tour al genoeg gestraft.
Huiszoeking
Het parket van Turnhout heeft vrijdag huiszoeking gedaan bij de renner. Dat bevestigde procureur Jan Poels in belgische media.
''Boonen is ook al een eerste keer verhoord. De resultaten van de huiszoeking en het verhoor kunnen we niet bekendmaken.''
Controle
De controle vond buiten competitie plaats en daarmee kan de Vlaamse Gemeenschap strikt genomen geen straf opleggen.
Het parket van Turnhout kan Boonen wel strafrechtelijk vervolgen. De renner kan namelijk beschouwd worden als een recidivist.
Dan pas je de TT ook zelf maar aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:57 schreef Houniet het volgende:
ESHAM II was de laatste.
Die zomermix heet anders.
Hij ging weer als eerste over de lijnquote:
Die schijnt ie ook altijd met extra poedersuiker te willen.quote:
No-kia.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:34 schreef RayMania het volgende:
Is de LG Arena wat?
quote:MASSAVACCINATIE! Of we gaan allemaal dood
Het is goed mis mensen. Ja, doe maar lacherig over die Mexicaanse varkensgriep. Grapjes bedenken over taco hoest, keten met de ambassade in Den Haag, reislustige babyboomers de schuld geven en Mexico-gangers uitlachen op Schiphol. Maar het is echt goed mis. De Gezondheidsraad heeft Ab Klink (VWS) geadviseerd HEEL NEDERLAND een spuitje te geven. En dan niet 1 spuitje, maar 2 spuitjes. Want er loert een levengevaarlijke mutant van het Mexicovirus. Zo fokking erg is het dus al. De overheid dient liefst 36 miljoen vaccins aan te schaffen om dit land voor de totale ondergang te behoeden. Per augustus moet er met de vaccinatie begonnen zijn. Anders halen we de kerst niet. De paniek bij de Gezondheidsraad is kennelijk groot want de PDF op voornoemde link doet het niet. Maar zojuist kregen wij 'm in een parkeergarage overhandigd door een hoestende man in een poncho. Lees alles en huiver in de Gezondheidsraad PDF.
Noem dan een Nokia telefoon met Touchscreen, geen QWERTY-toetsenbord en internetmogelijkheden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
No-kia.
Zo moeilijk is het toch niet.
quote:
Die zit in ESHAM II, de eerste plaat.quote:
Riverside zat ook in beide ESHAM's. Dus het had gekundquote:
Zeker welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij niet toch?
Ik zit op de zaak dus ik kan het niet nakijken.
Wat doe je voor iets dan? En beter ga je snel naar huis om te uploadenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:15 schreef Houniet het volgende:
Er is echt geen fuck te doen hier.
Ik heb twee baantjes, ik ben verkoper en ik zit in de medicijnen zeg maar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat doe je voor iets dan? En beter ga je snel naar huis om te uploaden
Idd, ik zit hier ook in de tuin' spatjezuiver weerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb twee baantjes, ik ben verkoper en ik zit in de medicijnen zeg maar.
Maar nu is het mooi weer, dan gaat iedereen natuurlijk naar buiten.
Mij een beetje koos werkeloos noemenquote:
BSquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Noem dan een Nokia telefoon met Touchscreen, geen QWERTY-toetsenbord en internetmogelijkheden?
Wil je nu wel of geen toetsenbordquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Noem dan een Nokia telefoon met Touchscreen, geen QWERTY-toetsenbord en internetmogelijkheden?
HTC Touch Diamond II is relaxed!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:48 schreef RayMania het volgende:
Geen. Ik wil touchscreen, dat vind ik vet en lijkt mij ook handig met sms-en, etc.
Volgens mij zijn alle telefoons van tegenwoordig wel okay, of je nou Nokia, LG of Samsung neemt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 @ 18:43 schreef zxs het volgende:
met in die banner spelers die allang weg zijn
heitinga, kuijt en die aap van heer'nveen
Dat is inderdaad FPquote:
Ligt aan de naam van de artiest denk ikquote:
op poll.dezeserver.nl/vote etc?quote:
Kansloosquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wil je dit even editten? Dan edit ik mijn reactie ook.
Gedaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wil je dit even editten? Dan edit ik mijn reactie ook.
ruim 3 uurtjes keihard getukt. En nog over Ajax gedroomd.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ruim 3 uurtjes keihard getukt. En nog over Ajax gedroomd.
Was het positief of negatief?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ruim 3 uurtjes keihard getukt. En nog over Ajax gedroomd.I.p.v. dat ik nu droom over geile bitches....
Welk nummer hoor ik dan rond 12:30quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:20 schreef Breach het volgende:
Ow en heb al die motherfuckers achter me gelaten. 25.15 gelopen, anderhalve minuut onder mn PR
Eigenlijk ergens in het midden.quote:
Dusssssquote:
Probeer een verfrissende douche en daarna bier. Zo ga ik het ook aanpakken nu.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:39 schreef RayMania het volgende:
Denk dat ik maar naar bed ga, ben totaal niet lekker gewoon.
Is dat die barbie van Hounietquote:
De wereld is gek aan het worden!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef Snakey het volgende:
Adothehague, kerst weer eens mailen. Pushing to far mate.
Nu heb je alleen DK nog maar om op te bitchen, Den.quote:
Het is een complot!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
Wie blijft er nu nog overAlleen DK nog
Als jij maar geen FB-huillie wordtquote:
Dat is mooi, dan kan ik mezelf weer normaal noemen.quote:
Hij kwam toch altijd al zeiken over D-K?quote:
Ik ben er alleen als ik iets aankaart, en ik ben er nooit te vinden als ik het ergens niet mee eens ben.quote:
Nee, hij laat me koud. Het is gewoon lachen hoe hij op élke FB reactie die tegen hem gericht is, binnen 2 minuten komt reageren. En hij weet dat ik geen hekel aan hem heb, ook wij PM'en wel eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu heb je alleen DK nog maar om op te bitchen, Den.
Oh dat met DK was ook niet lastig vallen hoor, gewoon hele normale berichtenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig word ik bijna nooit lastig gevallen via PM. 1 keer een of andere mongool omdat ik een opmerking maakte over z'n kledingstijl in een of ander Guido-topic.Had zich speciaal voor dat topic aangemeld op Fok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |