Waarvan ongeveer de helft op 2e service ook nog.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:24 schreef TheGeneral het volgende:
En weer 2 BP's niet benut door Roddick. 0/10 nu.
who fucking cares; tis internettaal hier weer iets dat niet klopt. Ik durf te wedden dat mijn Nederlands vele malen beter is dan de jouwe...Fok is om te fucken niet om te spellen dat moet ik al de hele weekquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er staan zoveel dingen in deze zin die niet kloppen. Dat is een knappe prestatie.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:08 schreef suus21 het volgende:
[..]
who fucking cares; tis internettaal hier weer iets dat niet klopt. Ik durf te wedden dat mijn Nederlands vele malen beter is dan de jouwe...Fok is om te fucken niet om te spellen dat moet ik al de hele week
Vind ik niet eens zo'n gek plan van Nadalquote:Nadal: "Raking over 2 jaar zou beter zijn" wo 13/05/2009 - 23:28
Rafael Nadal heeft het idee gelanceerd om in de toekomst voor de ATP-ranking naar de afgelopen twee jaar te kijken. "Het zou mijn carrière verlengen", zegt de nummer één van de wereld.
Belga De nummer één van de wereld werd geprikkeld door de uitspraken van Novak Djokovic.
De Serviër won het toernooi in Belgrado en speelde de finale van de voorbij drie Masters Series-toernooien, maar hij zakt toch naar de vierde plek. Djokovic noemde het systeem "wreed".
"Ik denk dat iedereen zich meer op zijn gemak zal voelen met een ranking over twee jaar", zegt Nadal. "Het zou zeker mijn carrière verlegen. Ik zou het een belangrijke verandering vinden."
Raking, verlegen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Vind ik niet eens zo'n gek plan van Nadal
Doet ie alleen maar om Robredo met z'n eigen spelletje te bestrijden. Robredo tempo geven is geen goede optie, tenzij je constant winners slaat. Murray is gewoon een van de weinigen die daadwerkelijk gebruik maakt van de zwaktes van de tegenstander door zijn spel aan te passen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef danusz1986 het volgende:
Andy Murray neemt totaal geen initiatief in de rally.. k hou echt niet van dat soort spelers..
De baan was zeer droog waardoor alle gravel de lucht in vloog door de wind. Ze hebben de baan natgemaakt en geveegd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef franklop het volgende:
was het blessurebehandeling ofzo bij Robredo - Murray ? Duurde 10 min voordat live score weer verder ging
Bij Murray is het gewoon cool dat hij zijn spel aanpast aan de tegenstander....feit is inderdaad wel dat hij wel vaak iets te defensief speelt hoor, maar tegen robredo is dat wel goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef danusz1986 het volgende:
Andy Murray neemt totaal geen initiatief in de rally.. k hou echt niet van dat soort spelers..
Maar ik vind het ook zo vreselijk saai om te zien. Elke keer maar wachten tot Robredo de bal uit of in het net slaat..quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Murray is het gewoon cool dat hij zijn spel aanpast aan de tegenstander....feit is inderdaad wel dat hij wel vaak iets te defensief speelt hoor, maar tegen robredo is dat wel goed
Dat dacht ik lang ook. Maar toen hij defensief ging spelen tegen Nadal (quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Murray is het gewoon cool dat hij zijn spel aanpast aan de tegenstander....feit is inderdaad wel dat hij wel vaak iets te defensief speelt hoor, maar tegen robredo is dat wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |