Wie ze alle acht vindt, wint kaartjes voor het finaleweekend van Wimbledon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er staan zoveel dingen in deze zin die niet kloppen. Dat is een knappe prestatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Als Nadal een slechte dag heeft dan zit er een 7-5 bij ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kan het dat Nadal nooit een slechte dag heeft (op gravel)?
Ja, precies - relatief slechte dagen zal hij wel hebben. Goed punt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Nadal een slechte dag heeft dan zit er een 7-5 bij ofzo
Ja, scherp hoor.quote:
Ja, precies.quote:
Verveel je je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:56 schreef TheGeneral het volgende:
En weer een MB.
3-2* Roddick.
*3-3 Haas serveert.
4-3* Haas
4-4* Roddick serveert
*4-5 Roddick.
*5-5 Haas serveert.
6-5* MP Haas.
6-6* Roddick serveert.
*6-7 SP Roddick.
*7-7 Haas serveert.
8-7* MP Haas.
8-8* Roddick serveert.
*8-9 SP Roddick.
*9-9 Haas serveert
9-10* SP Roddick, eigen service.
Goed voor mijn Whatpulsequote:
Wat is een Whatpulse?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goed voor mijn Whatpulse![]()
Heb Windows 7 erop gezet, vergeten te pulsen
En ik houd het in dezelfde post, anders heb ik Ambro op mijn dak
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #154quote:
quote:WhatPulse is een klein programma wat in de achtergrond op je Windows-systeem draait. Dit programma zorgt ervoor dat alle keys en clicks worden geregistreerd en opgeteld. Door deze te pulsen worden ze naar de centrale server gestuurd en bij je totaal opgeteld.
Ah oke, nutteloos dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tellertje die bijhoudt hoeveel tekens je hebt getikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |