nee, mijn LIEVELINGSdochterquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:18 schreef Noorseviking het volgende:
Omdat je geen kinderen kunt krijgen , noem je dat beest je dochter?
Idd.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeg, open een eigen topic over mensen die hun kat hun dochter noemen
riskant hoor, deze foto in een topic met in de hoofdrol een strong black womanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:26 schreef Biels het volgende:
Had ik laatst ook. Ik neem zo een foto van wat sletjes, jeweets, en meteen een neger erbij!
[ afbeelding ]
mensen die hun kat 'dochter' noemen :')quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil met mensen praten over de dikke reet van mijn minst favoriete zoon op de achtergrond.
Dat meisje met bruin haar op de voorgrondquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:26 schreef Biels het volgende:
Had ik laatst ook. Ik neem zo een foto van wat sletjes, jeweets, en meteen een neger erbij!
[ afbeelding ]
Met die pinokkio-neus?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat meisje met bruin haar op de voorgrond
als je interesse hebt, hier zijn veel foto's te vinden!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:41 schreef Florian_ het volgende:
Gatverdamme. Een beest je 'dochter' noemen. Vroeger gooiden ze mensen als jij op de brandstapel.
Nog een voordeel dat je geen fotoboek hebt. Daar hadden anders sowieso poezenfoto's in gestaan
Ja haar neus is echt zooo enorm hequote:
Heb niet zo een link, maar weet dat het deze aflevering wasquote:
Ik hou van dieren maar dit is echt sneuquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Maak ik een foto van mijn lievelingsdochter Oprah
How the fuck kan jij zo goed shoppenquote:
jawel, en ik heb niet eens mn best gedaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
How the fuck kan jij zo goed shoppen![]()
Zeg niet dat je dat met alleen kloonstempel heb gedaan?
Tering he.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:16 schreef flaykd het volgende:
[..]
jawel, en ik heb niet eens mn best gedaan
Kloonstempel en/of patch tooltje erbij, werkt prima hoor. Maar je moet er wel mee leren omgaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
How the fuck kan jij zo goed shoppen![]()
Zeg niet dat je dat met alleen kloonstempel heb gedaan?
Als je écht je best had gedaan, had je dan het half afgebroken blauwe ding nog gefixt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:16 schreef flaykd het volgende:
[..]
jawel, en ik heb niet eens mn best gedaan
Ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja haar neus is echt zooo enorm he
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil met mensen praten over de dikke reet van mijn minst favoriete zoon op de achtergrond.
corrigeer-jodenneus...en wat is daar missssss mee danquote:
Dit topic is van gisteren, en toen regende het, dus dan mag dat jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:25 schreef nokwanda het volgende:
Wat zijn veel mensen zuur hier. En dat op zo'n mooie dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |