SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:18 schreef TimKuik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De derde is nog niet zo lang uit.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:31 schreef Yoda87 het volgende:
Piraten zijn beter dan ninja's
http://www.hongfire.com/cg/data/25/Pirate1.swf
http://cristgaming.com/pirate.swf beterquote:Op zondag 10 mei 2009 13:31 schreef Yoda87 het volgende:
Piraten zijn beter dan ninja's
http://www.hongfire.com/cg/data/25/Pirate1.swf
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:48 schreef Plazier het volgende:
Dit is een variatie op de originele Rick Roll, maar ik vind hem hilarisch.Oordeel zelf!
Nou wat leuk zeg. Dat is toch iets van 12-jarigen? De duurste kaartjes proberen op te zoeken?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:08 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Maar wat bleek ! Ik ben gewoon echt kansloos in het grappig doen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
voor de genen die willen lachen om meer dat 40 jaar oude strips:
http://www.thatguywiththe(...)a/at4w/4966-neutro-1
en de genen die nog nooit van linkara gehoord hebben
Die vent heeft serieuze stijlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:55 schreef RHCPeter het volgende:
Deze hier al bekend? Eerste keer is misschien wat traag maar daarna gaat hij vloeiend. Hij is wel geinig
[ afbeelding ]
quote:
Die kan er ook wat van jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die vent heeft serieuze stijl![]()
Maar niet zoveel als deze:
dat bovenste meisje is engquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:20 schreef Siniti het volgende:
Ff wat klassiekers als TVP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vaak zal die gast op z'n bek gegaan zijn voor-ie dat trucje onder de knie kreeg zeg?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:55 schreef RHCPeter het volgende:
Deze hier al bekend? Eerste keer is misschien wat traag maar daarna gaat hij vloeiend. Hij is wel geinig
[ afbeelding ]
Dat zal wel meevallen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vaak zal die gast op z'n bek gegaan zijn voor-ie dat trucje onder de knie kreeg zeg?
Die site is sowieso geweldig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
voor de genen die willen lachen om meer dat 40 jaar oude strips:
http://www.thatguywiththe(...)a/at4w/4966-neutro-1
en de genen die nog nooit van linkara gehoord hebben
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:57 schreef Lakai het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen...
Ik deed het vroeger toen ik nog op voetbal zat ook met voetballen...
Ik landde dan wel niet op mijn voeten, maar je kunt tamelijk simpel de draai door maken dan
Doettut nie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:09 schreef Badabingea het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/f535eb67_16kvwd2.gif
Triest dat de naam Dick Dastardly me te binnen schoot en dat hij en zijn hond Mutt de enigen zijn die ik me van die hele serie kan herineren!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef Yoda87 het volgende:
Voor iedereen die vroeger cartoon network keek
Wat meer foto'squote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef Yoda87 het volgende:
Voor iedereen die vroeger cartoon network keek
Met een magneetje ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Eens zien of iedereen hem direct snapt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, oud maar epic inderdaadquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Zo daar is wel werk in gestoken zeg!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Wat meer foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg, doodstraf voor dit soort mensen.. Ik lig hier bijna te huilenquote:
OMFG.quote:
Hahaha, en die kerel steekt hem er in 1x inquote:
Beetje dubbelzinnig lopen doen hequote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hahaha, en die kerel steekt hem er in 1x in
SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef PiRANiA het volgende:Plaatjes in een spoiler heeft geen zinSPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gister mijn rijbewijs gehaald (quote:
In bagger welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Plaatjes in een spoiler heeft geen zin
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef PiRANiA het volgende:SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:29 schreef SlimShady het volgende:
car pimpin' japanese style...
http://www.allpics4u.com/(...)e-gangster-vans.html
de meer casual kant van Jack Bauer...
[ afbeelding ]
Jij kan Engels? Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En voor de mensen die wél engels kunnen "cache".
Hij ziet zijn kijkcijfers omhoog gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jerry moet er ook om lachen, kan dat wel waarderen.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik mijn pa er vroeger altijd na het eten naar keek. Ik heb het altijd een vermakelijke show gevondenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij ziet zijn kijkcijfers omhoog gaan
You need to buy 2 wrist-watches. Cause you are so fat you live in 2 time zones!quote:
Zo flauw, maar toch zo leukquote:
wtfquote:Op zondag 24 mei 2009 19:48 schreef Franubiz het volgende:
Deze vind ik zelf erg goed gelukt, al zeg ik het van mezelf.
Als je hem in het begin een beetje saai vind, spoel dan maar naar 2:00!
Want vanaf daar wordt hij pas echt grappig!
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties!
http://www.youshouldhaveseenthis.com/ deze?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef Matthijs- het volgende:
Wat is ook maar weer de link van die pagina waarop 100 bekende internetfilmpjes verzameld staan?
dudequote:Op zondag 24 mei 2009 19:48 schreef Franubiz het volgende:
Deze vind ik zelf erg goed gelukt, al zeg ik het van mezelf.
Als je hem in het begin een beetje saai vind, spoel dan maar naar 2:00!
Want vanaf daar wordt hij pas echt grappig!
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties!
Ik heb hele goede reactie's op andere sites gehad. Dus ik verwijder hem absoluuut niet!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
dude
Je bent helemaal niet benieuwd naar reakties en je bent ook helemaal niet de persoon in het filmpje. En als je het wel bent, dan moet je dit filmpje z.s.m verwijderen nu het nog kan.
Malloot
Dat is inderdaad bizar.quote:
Lol!..quote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef -J-D- het volgende:
http://ziza.ru/2009/04/06/prikolnye_gifki_64_foto.html
Half uurtje vermaak
Waaronder:
[ afbeelding ]
Omg, had ik ook een keer op de schietbaan, lelijke brandplek aan overgehouden en ze hadden een lamp minder daar.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Lol!..![]()
Ik moest erg lachen bij deze, ik heb dit ook een keer meegemaakt maar dan met een sigarettenpeuk!....
![]()
[ afbeelding ]
..
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef -J-D- het volgende:
http://ziza.ru/2009/04/06/prikolnye_gifki_64_foto.html
Half uurtje vermaak
Waaronder:
[ afbeelding ]
In Thailand hebben ze ook een kut-show, althans de thaise symbolen die de naam spelden, leken qua vorm erg veel op die letters.quote:
het vervolg...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:55 schreef RHCPeter het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig. Pwnage door de camera manquote:
haahahaha owned!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:43 schreef TheThirdMark het volgende:
En dan nog een filmpje.
http://www.metacafe.com/w(...)_nexopia_com_office/
Ben toch wel benieuwd hoe je hier op zou reageren als het echt gebeurdquote:
Zulke dwaze Amerikaanse flauwe humorquote:
en dat komt er zeker zo'n exorcisthoer tevoorschijn bij level 3quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:56 schreef zoekjewat het volgende:
echt grappig spel
moet je proberen met geluid hard aan
(ook leuk om te zenden via de mail)
http://www.maniacworld.com/maze_game.htm
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:06 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
en dat komt er zeker zo'n exorcisthoer tevoorschijn bij level 3
O U D!
BAAS!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:05 schreef Mirel het volgende:
Deze heb ik zojuist zelf gemaakt. Issie goed?
[ afbeelding ]
quote:
Wat hebben sommige mensen een beroerde smaak als het op humor aankomtquote:
op 5:10 issie best goedquote:
Het is dan ook niet bedoeld voor mensen die alles serieus nemen. Je moet het met een korrel zout nemen.quote:
We nemen helemaal niet alles serieus, jouw gevoel voor humor bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is dan ook niet bedoeld voor mensen die alles serieus nemen. Je moet het met een korrel zout nemen.
Prachtigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
We nemen helemaal niet alles serieus, jouw gevoel voor humor bijvoorbeeld
Zijn er 2 topics vol met die Obama grappen, kies je een van minst gevatte uit :
Neem dan deze
[ afbeelding ]
hij is beter ja, maar als je deze grappig vindt, kun je de vorige ook niet heel slecht vindenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
We nemen helemaal niet alles serieus, jouw gevoel voor humor bijvoorbeeld
Zijn er 2 topics vol met die Obama grappen, kies je een van minst gevatte uit :
Neem dan deze
[ afbeelding ]
ZOMG, wat de neuk is dat?quote:
een refund voor afgehakte vingers?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En wat moet hier nu grappig aan zijn?
Daar ging het me niet om. Het plaatje in het algemeen is niet grappig aangezien je de strekking van het verhaal nergens uit kan halen.quote:
ik mis de grap ook inderdaad..quote:
niveau daalt wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt funny. Wel ROAWR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kan wel zijn. Maar ik zou die rechter aap eerder doenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijken echt behoorlijk op mekaar
Voorspelbaar maar leuk.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef opastokvis het volgende:
hier komt een ouwe.
maar dan wel een ouwe gouwe.
en gelukkig kent bijna niemand deze.
wat dan weer ongebrijp.. best wel vreemd is...
[ afbeelding ]
Damn, dat is wel extreem hoor. Vraag me af hoe hij zich voelde toen hij dat voor het eerst deedquote:
quote:
Eeh, zoals je in mijn vorige post kon lezen : nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:48 schreef Mirel het volgende:
Kan je nou echt geen interesse opwekken voor iets waarbij iemand op de voorruit van een trein zit die 300km/u rijdt?
Die ballen liggen begraven, rip. Toffe actie.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, vast of niet. Daar moet je ballen voor hebben
Die ''Fucking Ben Affleck'' is trouwens ronduit geniaalquote:Op maandag 8 juni 2009 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
Echt 1 van de grappigste dingen die ik ooit heb gezien.
CLASSIC.
Prachtig!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die ''Fucking Ben Affleck'' is trouwens ronduit geniaal
idd ja, echt een dozijn internationale filmsterrenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Prachtig!
En wat een cast speelt erin zeg, heeft hij echt zo goed gedaan!
Het is kut voor hem en zn familie dat die dood is, maar dat maakt het filmpje niet specialer dan het is hoor..quote:
dat filmpje is gemaakt door een Nederlander die het had geript van een underground website en dit verhaal eromheen heeft verzonnen. CHeck hier dus voor het echte verhaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is kut voor hem en zn familie dat die dood is, maar dat maakt het filmpje niet specialer dan het is hoor..
Best cool wat die doet maar dood of niet, het blijft hetzelfde
Blijkbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef TheThirdMark het volgende:
OMG zijn er echt mensen die echt dachten dat die vent dood was?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:22 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat filmpje is gemaakt door een Nederlander die het had geript van een underground website en dit verhaal eromheen heeft verzonnen. CHeck hier dus voor het echte verhaal
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
Die ballen liggen begraven, rip. Toffe actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |