Damn, dat is wel extreem hoor. Vraag me af hoe hij zich voelde toen hij dat voor het eerst deedquote:
quote:
Eeh, zoals je in mijn vorige post kon lezen : nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:48 schreef Mirel het volgende:
Kan je nou echt geen interesse opwekken voor iets waarbij iemand op de voorruit van een trein zit die 300km/u rijdt?
Die ballen liggen begraven, rip. Toffe actie.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, vast of niet. Daar moet je ballen voor hebben
Die ''Fucking Ben Affleck'' is trouwens ronduit geniaalquote:Op maandag 8 juni 2009 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
Echt 1 van de grappigste dingen die ik ooit heb gezien.
CLASSIC.
Prachtig!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die ''Fucking Ben Affleck'' is trouwens ronduit geniaal
idd ja, echt een dozijn internationale filmsterrenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Prachtig!
En wat een cast speelt erin zeg, heeft hij echt zo goed gedaan!
Het is kut voor hem en zn familie dat die dood is, maar dat maakt het filmpje niet specialer dan het is hoor..quote:
dat filmpje is gemaakt door een Nederlander die het had geript van een underground website en dit verhaal eromheen heeft verzonnen. CHeck hier dus voor het echte verhaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is kut voor hem en zn familie dat die dood is, maar dat maakt het filmpje niet specialer dan het is hoor..
Best cool wat die doet maar dood of niet, het blijft hetzelfde
Blijkbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef TheThirdMark het volgende:
OMG zijn er echt mensen die echt dachten dat die vent dood was?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:22 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat filmpje is gemaakt door een Nederlander die het had geript van een underground website en dit verhaal eromheen heeft verzonnen. CHeck hier dus voor het echte verhaal
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
Die ballen liggen begraven, rip. Toffe actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |