Wat hebben sommige mensen een beroerde smaak als het op humor aankomtquote:
op 5:10 issie best goedquote:
Het is dan ook niet bedoeld voor mensen die alles serieus nemen. Je moet het met een korrel zout nemen.quote:
We nemen helemaal niet alles serieus, jouw gevoel voor humor bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is dan ook niet bedoeld voor mensen die alles serieus nemen. Je moet het met een korrel zout nemen.
Prachtigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
We nemen helemaal niet alles serieus, jouw gevoel voor humor bijvoorbeeld
Zijn er 2 topics vol met die Obama grappen, kies je een van minst gevatte uit :
Neem dan deze
[ afbeelding ]
hij is beter ja, maar als je deze grappig vindt, kun je de vorige ook niet heel slecht vindenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
We nemen helemaal niet alles serieus, jouw gevoel voor humor bijvoorbeeld
Zijn er 2 topics vol met die Obama grappen, kies je een van minst gevatte uit :
Neem dan deze
[ afbeelding ]
ZOMG, wat de neuk is dat?quote:
een refund voor afgehakte vingers?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En wat moet hier nu grappig aan zijn?
Daar ging het me niet om. Het plaatje in het algemeen is niet grappig aangezien je de strekking van het verhaal nergens uit kan halen.quote:
ik mis de grap ook inderdaad..quote:
niveau daalt wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt funny. Wel ROAWR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kan wel zijn. Maar ik zou die rechter aap eerder doenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijken echt behoorlijk op mekaar
Voorspelbaar maar leuk.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef opastokvis het volgende:
hier komt een ouwe.
maar dan wel een ouwe gouwe.
en gelukkig kent bijna niemand deze.
wat dan weer ongebrijp.. best wel vreemd is...
[ afbeelding ]
Damn, dat is wel extreem hoor. Vraag me af hoe hij zich voelde toen hij dat voor het eerst deedquote:
quote:
Eeh, zoals je in mijn vorige post kon lezen : nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:48 schreef Mirel het volgende:
Kan je nou echt geen interesse opwekken voor iets waarbij iemand op de voorruit van een trein zit die 300km/u rijdt?
Die ballen liggen begraven, rip. Toffe actie.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, vast of niet. Daar moet je ballen voor hebben
Die ''Fucking Ben Affleck'' is trouwens ronduit geniaalquote:Op maandag 8 juni 2009 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
Echt 1 van de grappigste dingen die ik ooit heb gezien.
CLASSIC.
Prachtig!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die ''Fucking Ben Affleck'' is trouwens ronduit geniaal
idd ja, echt een dozijn internationale filmsterrenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Prachtig!
En wat een cast speelt erin zeg, heeft hij echt zo goed gedaan!
Het is kut voor hem en zn familie dat die dood is, maar dat maakt het filmpje niet specialer dan het is hoor..quote:
dat filmpje is gemaakt door een Nederlander die het had geript van een underground website en dit verhaal eromheen heeft verzonnen. CHeck hier dus voor het echte verhaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is kut voor hem en zn familie dat die dood is, maar dat maakt het filmpje niet specialer dan het is hoor..
Best cool wat die doet maar dood of niet, het blijft hetzelfde
Blijkbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef TheThirdMark het volgende:
OMG zijn er echt mensen die echt dachten dat die vent dood was?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:22 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat filmpje is gemaakt door een Nederlander die het had geript van een underground website en dit verhaal eromheen heeft verzonnen. CHeck hier dus voor het echte verhaal
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
Die ballen liggen begraven, rip. Toffe actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |