niet de huid verkopen voordat er geschoten isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef RATMEN het volgende:
Gefeliciteerd!
Ach hij heeft tot nu toe schijnbaar een goede indruk gemaakt.. das ook iets positiefsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
niet de huid verkopen voordat er geschoten is
Ja dat vergeet ik dus nooit meer, zat lekker te poepen op de wc toen ik het hoorde op tv, met broek op me knieeen en ogen wijd open heb ik uren zitten staren naar de foto op de schoorsteenmantel van Jan en Yolanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou...waar was iedereen toen ze HET nieuws hoorde vandaag?
Je zou denken dat ze het wondermiddel tegen kanker hebben ontdekt, maar nee Jan en Yolanthe zijn geen stelletje meer......aaaawwww.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
................en ik maar denken dat er geen camera was.
Echt...kansloos toch eigenlijk hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Charisma het volgende:
Zeemonster en RATMEN veel beterschap, ziek zijn is nooit leuk![]()
Lovechild, ik heb gisteren met de klantenservice gebeld en gezegt dat ze bestwel een berichtje op hun website hadden kunnen plaatsen dat er werkzaamheden zijn , dat vonden ze bij de klantenservice ook
Ik zag het staan op MSN Vandaag toen ik aan het eind van de middag de pc opstartte. Gelijk naar de se van de " expert" in dit soort nieuws gegaan en jawel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou...waar was iedereen toen ze HET nieuws hoorde vandaag?
Je weet dat "moddergooien" niet inhoud dat je Yolanthe in bikini door de modder ziet worstelen hequote:Op woensdag 20 mei 2009 02:48 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan anders niet wachten tot t moddergooien gaat beginnen
A man can dream, can he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je weet dat "moddergooien" niet inhoud dat je Yolanthe in bikini door de modder ziet worstelen he
Dat geeft ook niet. Ik vind haar toch niet zo heel erg leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je weet dat "moddergooien" niet inhoud dat je Yolanthe in bikini door de modder ziet worstelen he
Dat hoor ik sinds gisteren ineens heel vaak......... nou ja, ....ik vind het nog steeds een superlekkerding!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet. Ik vind haar toch niet zo heel erg leuk.
Als je me het een week of een half jaar geleden had gevraagd, had ik hetzelfde gezegd. Tis niet echt mn typequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat hoor ik sinds gisteren ineens heel vaak......... nou ja, ....ik vind het nog steeds een superlekkerding!
blond en sproetjes!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als je me het een week of een half jaar geleden had gevraagd, had ik hetzelfde gezegd. Tis niet echt mn type. Ik ben meer van Chantal Janzen
.
Keep us posted.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:56 schreef Qrious het volgende:
Goed bezig, je lijkt mij wel met dat verbranden
Vandaag gespek gehad op kantoor, ben in principe direct bij hun in dienst gegaan ipv met detacheerder ertussenBinnenkort beginnen op de maasvlakte
You know how i like it babyquote:
Iets zegt mij dat het RATMEN vooral om het uiterlijk gaat in eerste instantie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind als ik dan toch moet kiezen yolante leuker.
Die zachte piepstem van chantal irriteert me.
Ik weet alleen dat de MediaMarkt tussen 12 en 6 open is. Andere winkels zijn gesloten vermoed ik... Maar dat is nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:18 schreef Flappekz het volgende:
Weet iemand of de stad vandaag open is?
Ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:18 schreef Flappekz het volgende:
Weet iemand of de stad vandaag open is?
Hmmz...ff verder gekeken dan mn neus langs is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de MediaMarkt tussen 12 en 6 open is. Andere winkels zijn gesloten vermoed ik... Maar dat is nergens op gebaseerd.
Een stem is toch ook deel van t "uiterlijk"quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:17 schreef AirwiN het volgende:
Iets zegt mij dat het RATMEN vooral om het uiterlijk gaat in eerste instantie.
De stem komt van binnen, dus voor mij is het onderdeel van het 'innerlijk'.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Een stem is toch ook deel van t "uiterlijk"
Nou ik moet zeggen dat ik Chantal toch ook wel een keer uit elkaar zou willen trekken hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind als ik dan toch moet kiezen yolante leuker.
Die zachte piepstem van chantal irriteert me.
Uit elkaar trekken...nounounouquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik Chantal toch ook wel een keer uit elkaar zou willen trekken hoor
Ja ik heb dat nu eenmaal bij bepaalde vrouwen .... met de een zou ik gewone seks willen en de ander uit elkaar trekkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef zeemonster het volgende:
Oeh wat is voor ordinair taalgebruik R_B , foei! Zulk taalgebruik dulden we niet he !
Verder nieuwe laptopMijn vriendje en papa zijn de liefste
quote:Volendam haat Yolanthe
Mooi staaltje dorpssociologie: als iemand van de eigen clan iets vervelends overkomt, scheur je de verantwoordelijke aan stukken.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Stervensdruk overal. Wanneer is de zomer afgelopen?
September is het meestal nog mooier weer dan in de zomermaanden, en dan is iedereen weer lekker naar school zodat het weer lekker rustig is.quote:
Het is dus wel altijd 1 van de twee? Dan hebben de "minder mooie" vrouwen ook geluk bij je R_Bquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja ik heb dat nu eenmaal bij bepaalde vrouwen .... met de een zou ik gewone seks willen en de ander uit elkaar trekken:).
Gelukkig nog lang nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Stervensdruk overal. Wanneer is de zomer afgelopen?
Stiekem vraag ik mij dan toch af in welke categorie jij voor hem valt...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef zeemonster het volgende:
Het is dus wel altijd 1 van de twee? Dan hebben de "minder mooie" vrouwen ook geluk bij je R_B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |