niet de huid verkopen voordat er geschoten isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef RATMEN het volgende:
Gefeliciteerd!
Ach hij heeft tot nu toe schijnbaar een goede indruk gemaakt.. das ook iets positiefsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
niet de huid verkopen voordat er geschoten is
Ja dat vergeet ik dus nooit meer, zat lekker te poepen op de wc toen ik het hoorde op tv, met broek op me knieeen en ogen wijd open heb ik uren zitten staren naar de foto op de schoorsteenmantel van Jan en Yolanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou...waar was iedereen toen ze HET nieuws hoorde vandaag?
Je zou denken dat ze het wondermiddel tegen kanker hebben ontdekt, maar nee Jan en Yolanthe zijn geen stelletje meer......aaaawwww.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
................en ik maar denken dat er geen camera was.
Echt...kansloos toch eigenlijk hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Charisma het volgende:
Zeemonster en RATMEN veel beterschap, ziek zijn is nooit leuk![]()
Lovechild, ik heb gisteren met de klantenservice gebeld en gezegt dat ze bestwel een berichtje op hun website hadden kunnen plaatsen dat er werkzaamheden zijn , dat vonden ze bij de klantenservice ook
Ik zag het staan op MSN Vandaag toen ik aan het eind van de middag de pc opstartte. Gelijk naar de se van de " expert" in dit soort nieuws gegaan en jawel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou...waar was iedereen toen ze HET nieuws hoorde vandaag?
Je weet dat "moddergooien" niet inhoud dat je Yolanthe in bikini door de modder ziet worstelen hequote:Op woensdag 20 mei 2009 02:48 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan anders niet wachten tot t moddergooien gaat beginnen
A man can dream, can he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je weet dat "moddergooien" niet inhoud dat je Yolanthe in bikini door de modder ziet worstelen he
Dat geeft ook niet. Ik vind haar toch niet zo heel erg leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je weet dat "moddergooien" niet inhoud dat je Yolanthe in bikini door de modder ziet worstelen he
Dat hoor ik sinds gisteren ineens heel vaak......... nou ja, ....ik vind het nog steeds een superlekkerding!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet. Ik vind haar toch niet zo heel erg leuk.
Als je me het een week of een half jaar geleden had gevraagd, had ik hetzelfde gezegd. Tis niet echt mn typequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat hoor ik sinds gisteren ineens heel vaak......... nou ja, ....ik vind het nog steeds een superlekkerding!
blond en sproetjes!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als je me het een week of een half jaar geleden had gevraagd, had ik hetzelfde gezegd. Tis niet echt mn type. Ik ben meer van Chantal Janzen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |