Ja ze heeft uitgelokt door zich voor te doen als minderjarig meisje om vervolgens de mannen die daar seksueel op ingingen op te gaan sporen en te dwingen/chanteren een contract te tekenen, anders zouden ze publiekelijk aan de schandpaal worden genageld.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je je nou al ingelezen over die van hertum?!
Misschien was haar methode wat onorthodox (of uiterst onorthodox) en heeft ze terecht een tik op haar vingers gekregen nu.quote:Bovenstaande leidde ertoe dat velen de acties van Yvonne van Hertum en de hunters te ver vonden gaan[2][3]. Met name de jongerenwebsite FOK! stelde haar handelswijze op internet aan de kaak.
Ja hallo, doe eens een pedo-topic openen. Het 'ballen eraf draaien met een bahco' is daar gemiddeld genomen niet van de lucht hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef Py het volgende:
Maar heeft Fok! zich net zo druk gemaakt over een site als martijn als over de acties van mw. v. Hertum?
Ja, dat gebeurd ook MAAR, zoals velen andere al stelden, Martijn doet volgens de wet niets fout.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef Py het volgende:
[..]
Ja ze heeft uitgelokt door zich voor te doen als minderjarig meisje om vervolgens de mannen die daar seksueel op ingingen op te gaan sporen en te dwingen/chanteren een contract te tekenen, anders zouden ze publiekelijk aan de schandpaal worden genageld.
[..]
Misschien was haar methode wat onorthodox (of uiterst onorthodox) en heeft ze terecht een tik op haar vingers gekregen nu.
Maar heeft Fok! zich net zo druk gemaakt over een site als martijn als over de acties van mw. v. Hertum?
Ze kan de volgende rechtzaak al weer tegemoet zienquote:Verklaring van Yvonne
Toen ik 14 dagen geleden naar de rechtbank in Den Haag ging, om in hoger beroep te gaan tegen de 60 uur taakstraf waarvan 30 voorwaardelijk, kon ik niet indenken dat dit vonnis eruit zou rollen.
Een medewerker van Novum nieuws belde me op of ik het al wist. Nee ik wist niks want ik was bezig met zoals iedereen wel eens doet het huishouden.
Je moet de cel in 2 maanden en je hebt 2 maanden voorwaardelijk. Ik dacht even dat ik hem niet goed verstaan had, en vroeg het om te herhalen. Een korte reactie van mij was ik ga in cassatie.
In het jaar 2007 kreeg ik hulp van en het spijt mij ten zeerste ik had beloofd de naam niet te noemen, Matt Hoorn. De man achter zoals hij zei witheet.com. (inmiddels ben ik wijzer) Matt zou een website regelen, op zijn naam.
De naam van die website was: www.pasop.nu
Daarop konden mensen posten en ik had hulp genoeg zo beloofde hij me. Er waren op een gegeven moment 5 beheerders, die allemaal berichten konden goedkeuren, maar niet konden plaatsen, want wij hadden het ww niet van de server.
Zo ook kwam L v.d Z. online te staan met zijn foto en emailadres, geen adresgegevens (!). Deze was boos omdat hij betrapt was door iemand die anoniem op een chat zat en zich voor een 13 jarige uitgaf. Hij geilde erop, stuurde foto’s gaf zijn telefoonnummer enz. Dit laatste is trouwens naar mijn weten nooit geplaatst.
Hij spande een kort geding tegen me aan, zo zei Matt Hoorn tegen me, en deze zou overal voor zorgen. Je raad het al niet dus. Ik moest een rectificatie plaatsen, iets wat ik niet kon want ik kon niet op de server. Maar Matt deed dat wel voor me.De samenwerking stopte en ik begon stopkindersex.com, met als eerste de rectificatie te plaatsen, Deze heeft er 1 jaar opgestaan.
Ik moest ook voor de politierechter komen want L. van der Z. had aangifte gedaan. Daar kreeg ik te horen een taakstraf van 60 uur waarvan 30 voorwaardelijk. Nog steeds was ik het er niet mee eens en ben daar tegen in hoger beroep gegaan. Deze zaak diende 14 dagen geleden.
De advocaat generaal vroeg zelfs aan het hof om de uitspraak van de politierechter te vernietigen en er een voorwaardelijke taakstraf van te maken.
Niet dus. het hof besliste anders. 2 maanden cel en 2 maanden voorwaardelijk. Even sloeg bij mij de angst toe, maar al snel kreeg mijn woede de overhand.
Ik 2 maanden de cel in, terwijl een kindermisbruiker 180 uur taakstraf krijgt voor het misbruiken/verkrachten van een kind?
Natuurlijk ga ik in cassatie, en mijn advocaat is er al mee bezig. We wachten geduldig af.
Deze verklaring is éénmalig en zonder mijn toestemming mag deze niet gekopieerd worden.
Yvonne van Hertum
Lees de topics over Martijn eens door, en zoek de positieve reacties zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef Py het volgende:
Mensen met een hersencapaciteit groter dan dat van een aap begrijpen waarom het een noodzakelijk kwaad is om een website als die van Martijn toe te staan. Op hun website staan meningen en ideeen. Niks meer dan dat. Of wil je iedereen die een idee of mening heeft die op dit moment strafbaar is veroordelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef Py het volgende:
Misschien was haar methode wat onorthodox (of uiterst onorthodox) en heeft ze terecht een tik op haar vingers gekregen nu.
Als ze haar feiten goed zou checken zou ik haar een pakje krenterbollen komen brengen tijdens haar jacht,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Chandler het volgende:
[..]
Gevaar voor mannelijk Nederland is nogal overtrokken vind je zelf niet? als je geen sexueel getinte chats met jonge kinderen hebt zul je van haar echt geen last hebben hoor
[..]
Dat heeft geen ene fuck met elkaar te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef Py het volgende:
[..]
Ja ze heeft uitgelokt door zich voor te doen als minderjarig meisje om vervolgens de mannen die daar seksueel op ingingen op te gaan sporen en te dwingen/chanteren een contract te tekenen, anders zouden ze publiekelijk aan de schandpaal worden genageld.
[..]
Ik vind idd dat sites als die van martijn absoluut niet kunnen. Pedo jagen is verboden, het voordoen als iemand anders mag ook niet. Het jagen op pedo's is dus onmogelijk.... of je moet vragen of je kind dit voor je wilt doen... dan mag het wel weer... van mij mag de pliesie best een paar mannetjes op het internet zetten die zich voordoen als jonge kinderen om zo al deze viererikken van het net af te halen... en eventueel geestelijk en of lichaamlijk te laten helpen!.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:41 schreef KreKkeR het volgende:
Waar haal jij vandaan dat de pedojagers degenen zijn die fout zitten, terwijl een site als martijn niks verkeerd doet?![]()
Yvonne van Hertum is hier degene die een strafbaar feit heeft gepleegd en daarom is veroordeeld. Andere pedojagers die geen strafbare feiten plegen zijn toch niet veroordeeld?
Op een site als martijn worden blijkbaar geen strafbare feiten gepleegd en dus wordt er ook geen juridische actie tegen ondernomen. Moreel gezien zitten ze naar mijn mening fout ja. Maar dat is een heel andere discussie.
Hoe bedoel je? mensen maken fouten toch? weet je wel hoeveel pedo's het groepje van Yvonne heeft achterhaald? met chatlogs en zelfs chat video's/foto's.... weet je ook hoeveel daarvan ooit eens een bezoekje hebben gehad van de politie? en weet je ook hoeveel viezerikken er nog op het internet rond lopen die het zelfde doen als de pedo's die ze wel heeft achterhaald? waarschijnlijk zijn al je antwoorden nee. Daarmee wil ik zeggen dat ze in mijn ogen goed werk deed (misschien wel doet zelfs) alleen dat ze dit beter anders had kunnen aanpakken (qua het publiceren van deze gegevens).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:41 schreef Jumparound het volgende:
De spijker op zn kop, lekker knudde...
Wordt je door een of andere graftak in de val gelokt, keilen je buren stenen door je ramen!
Echt, de wereld op zn kop dat dat wordt afgestraft!!!
wat denken ze wel!
Goeie post en ik geef je gelijk. Ze heeft terecht een tik op haar vingers gekregen. Dat zeg ik van het eerste moment.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:23 schreef Pool het volgende:
[..]
De site martijn doet juridisch niets verkeerd nee. Moreel vind ik de site ook verwerpelijk. Het staat je vrij om een pleidooi te houden voor de strafbaarstelling van meningen zoals martijn die uit. Open er een topic over en je zult van sommige users bijval krijgen en tegenspraak van andere users die voor volledige vrijheid van meningsuiting zijn.
Maar dat is allemaal niet relevant voor de vraag of Yvonne van H. terecht is veroordeeld wegens het belasteren van een onschuldig persoon. Pedojagers die verkeerd jagen zijn inderdaad de fouten.
Met jagers is niets mis, met jagers die willekeurig slachtoffers maken wel, zie ook: http://www.rechtspraak.nl(...)dood+door+schuld.htm
Dat geldt dus ook voor pedojagers die onschuldigen sociaal dood maken.
Nou word ik eigenlijk wel benieuwd, aangezien jij het kennelijk wél weet: hoeveel (achteraf bewezen!) pedo's heeft YvH veroordeeld gekregen (tegen wie al niet een strafrechterlijk onderzoek liep)?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef Chandler het volgende:
weet je wel hoeveel pedo's het groepje van Yvonne heeft achterhaald? met chatlogs en zelfs chat video's/foto's.... weet je ook hoeveel daarvan ooit eens een bezoekje hebben gehad van de politie?
En jij weet dat wel zeker? Nou hoeveel van die pedo's heeft ze wel niet gepakt in de 18+ chatbox?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef Chandler het volgende:
Hoe bedoel je? mensen maken fouten toch? weet je wel hoeveel pedo's het groepje van Yvonne heeft achterhaald? met chatlogs en zelfs chat video's/foto's.... weet je ook hoeveel daarvan ooit eens een bezoekje hebben gehad van de politie? en weet je ook hoeveel viezerikken er nog op het internet rond lopen die het zelfde doen als de pedo's die ze wel heeft achterhaald? waarschijnlijk zijn al je antwoorden nee. Daarmee wil ik zeggen dat ze in mijn ogen goed werk deed (misschien wel doet zelfs) alleen dat ze dit beter anders had kunnen aanpakken (qua het publiceren van deze gegevens).
Blijkbaar is een gesprek met YvH voldoende. Lijkt me toch geen jong kind.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Chandler het volgende:
[..]
Gevaar voor mannelijk Nederland is nogal overtrokken vind je zelf niet? als je geen sexueel getinte chats met jonge kinderen hebt zul je van haar echt geen last hebben hoor
Je wilt fantasie aanpakkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:48 schreef Py het volgende:
[..]
Goeie post en ik geef je gelijk. Ze heeft terecht een tik op haar vingers gekregen. Dat zeg ik van het eerste moment.
Maar de andere kant wou ik ook even kwijt. Anders was dit het en gaan we weer over tot de orde van de dag en laten we de pedo's lekker door fantaseren op hun site om zo andere dwazen munitie te geven om de ADHD uit die kids te neuken. Maar gelukkig is mw. van H. van straat. De wereld is weer gered.
Ik wil zelf niet zeggen dat ik 100% de methode van Yvonne goedkeur, maar goed, wat als je kind gepakt wordt door een pedo en je doet aangifte maar na 3 jaar is er niets gebeurd! die pedo loopt nog gewoon rond? wordt je daar dan niet moe van? als ik een euro zou krijgen voor iedere (echte) aangifte tegen een pedo zat ik nu niet hier in Nederland!. Blijkt gewoon dat als de burger zelf actie onderneemt dat het verkeerd is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:46 schreef Exoteria het volgende:
Als ze haar feiten goed zou checken zou ik haar een pakje krenterbollen komen brengen tijdens haar jacht,
feit is echter dat ze het niet zo nauw neemt met de feiten en graag heel wat bombarie maakt om niets.
Wat als zoń trut mijn man de fotoś van onze kinderen in bad bij zo'n kiosk uit ziet printen?
!
Als papa dan compleet onterecht aan de schandpaal genageld wordt, is niet alleen zíjn leven kapot.
Denk jij dat de kinderen dan nog fijn buiten spelen?
Denk jij dat welke ouder in de omgeving dan ook nog NORMAAL met zijn of haar kinderen om durft te gaan?
Op verschillende vlakken kunnen viswijven zoals Yvonne een heleboel onherstelbaar kapot maken.
En dat heeft er niets met mijn afkeer tegen of goedkeuring van pedofilie te maken.
(ter info: de persoon die aan mijn kinderen zit vinden ze in stukjes in de knakwortenfabriek terug)
Nou in dit topic blijkt dat men meer sympathie heeft met de pedofielen (die doen toch niets verkeerd?) dan met degenen die daar wat aan willen doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hallo, doe eens een pedo-topic openen. Het 'ballen eraf draaien met een bahco' is daar gemiddeld genomen niet van de lucht hoor..
Waar lees je datquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:55 schreef Py het volgende:
[..]
Nou in dit topic blijkt dat men meer sympathie heeft met de pedofielen (die doen toch niets verkeerd?) dan met degenen die daar wat aan willen doen.
Dan sla je die persoon toch dood?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik wil zelf niet zeggen dat ik 100% de methode van Yvonne goedkeur, maar goed, wat als je kind gepakt wordt door een pedo en je doet aangifte maar na 3 jaar is er niets gebeurd! die pedo loopt nog gewoon rond?
Schokkend. En wel om twee redenen: je naieve, blinde vertrouwen in iemand als van Hertum en ten tweede je welwillendheid de hele rechtstaat te ontmantelen vanwege wat vage vermoedens van iemand die 'toch echt niet zomaar iets doet'.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik wil zelf niet zeggen dat ik 100% de methode van Yvonne goedkeur, maar goed, wat als je kind gepakt wordt door een pedo en je doet aangifte maar na 3 jaar is er niets gebeurd! die pedo loopt nog gewoon rond? wordt je daar dan niet moe van? als ik een euro zou krijgen voor iedere (echte) aangifte tegen een pedo zat ik nu niet hier in Nederland!. Blijkt gewoon dat als de burger zelf actie onderneemt dat het verkeerd is.
Nogmaals, wil niet goedspreken dat ze een verkeerde heeft aangepakt maar ik kan mij niet voorstellen dat ze zomaar iemand online publiceert zonder dat ze keiharde bewijzen in huis heeft (chatlogs met minimaal persoonlijke gegevens = telefoon / adres / foto en of filmpjes)
Sterkte voor Yvonne dan maar (ik heb wel een beetje medeleven met haar, al heb ik ook medeleven met de persoon die ze heeft aangepakt (als deze ECHT onschuldig is))
Dwaas.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:55 schreef Py het volgende:
[..]
Nou in dit topic blijkt dat men meer sympathie heeft met de pedofielen (die doen toch niets verkeerd?) dan met degenen die daar wat aan willen doen.
Neu, dus laat maar lekker gaan. Over een paar jaar niet raar opkijken dan hoor, tis allemaal legaal, en wat legaal is daar moet je niet over zeurenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lees de topics over Martijn eens door, en zoek de positieve reacties zou ik zeggenDaar zit hem natuurlijk ook een beetje de kneep, heel Nederland vindt die pedo's van Martijn eng en verwerpelijk, daar valt niets meer aan te ontmaskeren.
Ik kende idd iemand die met haar werkte, een voormalige klant van mij. Ik weet niet precies hoeveel pedo's ze heeft kunnen achterhalen maar geloof me, het zijn er meer dan je lief is. Hoeveel ze veroordeeld heeft gekregen? volgens mij geen (iig veelste weinig) juist omdat onze overheid blijkbaar van mening is dat het voordoen als iemand anders voor het achterhalen van indentiteit erger is dan aan kinderen zitten (in dit geval dan).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef Jarno het volgende:
Nou word ik eigenlijk wel benieuwd, aangezien jij het kennelijk wél weet: hoeveel (achteraf bewezen!) pedo's heeft YvH veroordeeld gekregen (tegen wie al niet een strafrechterlijk onderzoek liep)?
Jammer dat je totale onzin praat, want er moet aanleiding zijn geweest om zijn gegevens op het internet te publiceren! Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met Yvonne hé om het zelf te vragen... goed zoeken en je vind genoeg gegevens van haar (owh dat mag natuurlijk ook niet, publiceren van haar gegevens)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Monolith het volgende:
Blijkbaar is een gesprek met YvH voldoende. Lijkt me toch geen jong kind.
Goedzo, en ga nu maar weer naar pappie toequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:55 schreef Py het volgende:
[..]
Doe dan niet alsof je dit wél weet. Je eerdere reactie slaat nu echt helemaal nergens meer op.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:59 schreef Chandler het volgende:
Ik weet niet precies hoeveel pedo's ze heeft kunnen achterhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |