Dat kan ik door het beeldscherm heen niet zien. Dus geen idee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien zit jij in een ander topic dan ik, maar zie jij hier Martijn fans ofzo?.
naar wat ik begrepen heb helemaal niet. Oh ze heeft wel ooit eens een als authetiek maar uiteindelijk geheel verzonnen boek over de 2e wereld oorlog uitgebrachtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef Py het volgende:
[..]
Dat kan ik door het beeldscherm heen niet zien. Dus geen idee.![]()
Maar ik kan me iets voorstellen dat bij dit beladen onderwerp iemand een beetje emotioneel doorslaat en te ver gaat in haar heksenjacht. Is niet goed natuurlijk, maar wel begrijpelijk. Geen idee wat zo'n mens zelf in haar kinderjaren heeft meegemaakt.
of zou het gewoon een doorgeflipte aandachtshoer zijn?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef Py het volgende:
[..]
Maar ik kan me iets voorstellen dat bij dit beladen onderwerp iemand een beetje emotioneel doorslaat en te ver gaat in haar heksenjacht. Is niet goed natuurlijk, maar wel begrijpelijk. Geen idee wat zo'n mens zelf in haar kinderjaren heeft meegemaakt.
ik hoop dat ze daar inzien dat ze beter tbs kan krijgen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ze gaat in castratie bij de Hoge Raad.
Nou, maar goed dat ze achter slot en grendel verdwijnt dan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
naar wat ik begrepen heb helemaal niet. Oh ze heeft wel ooit eens een als authetiek maar uiteindelijk geheel verzonnen boek over de 2e wereld oorlog uitgebracht
Dus een mens mag zich niet over een onderwerp drukmaken, zonder al het andere wat er mis is in de wereld te noemen? Wat een onzin.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:01 schreef Py het volgende:
[..]
Dat valt onder 'doorslaan' in je queeste. Daar is ze nu op teruggefloten.
Maar vooral sites als martijn blijven hosten hoor, waar ze het bijv. pedagogisch verantwoord vinden dat je ADHD gewoon uit die kleuters moet neuken. Niks mis mee toch? Win-win-situatie. Lekker, lekker![]()
Wel de familie van directeuren van dierproefbedrijven bedreigen en auto's opblazen en huizen in de fik steken. Heftig verontwaardigd dat er lipstick op het konijntje wordt uitgeprobeerd.
Selectieve verontwaardiging. Echt
Lees het nog eens terug.quote:
Is dat een bewuste of een Freudiaanse verspreking?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ze gaat in castratie bij de Hoge Raad.
Wie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:44 schreef Buzz129 het volgende:
Zie hier de hand, en de macht van Joris Demmink!
Ik denk beide.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat een bewuste of een Freudiaanse verspreking?
Ze heeft zogenaamd de holocaust meegemaakt, iets dat bewezen onwaar is. Als je al leugens over je eigen jeugd loopt te vertellen, heb je de schijn (bij mij) tegen je. Daar komt bij dat ze mensen met naam, toenaam, adres, foto etc. op het internet plaatst, zonder dat ze echt weet of het een (veroordeelde)pedofiel is. Erg fijn, want die mensen worden weggepest uit hun buurt, terwijl ze gewoon onschuldig kunnen zijn. Dit noem ik niet ver gaan in een heksenjacht; dit noem ik andere mensen demoniseren en wegpesten. Ze verdient haar celstraf volkomen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het volgende:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:38 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dus een mens mag zich niet over een onderwerp drukmaken, zonder al het andere wat er mis is in de wereld te noemen? Wat een onzin.
Ga je dan in een topic over dierproeven ook klagen dat het selectieve verontwaardiging is als ze daar Yvonne van H. niet noemen en veroordelen?
Het is ook niet eerlijk dat Yvonne onschuldige mannen terroriseert. Doorslaan noem je dat? Ze is gestoord en een gevaar voor de rechtsorde. Wat ze nu bereikt is dat aangiftes tegen pedo's minder serieus genomen worden.quote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Top-ambtenaar die is vrijgesproken van kindermisbruik...
moet jij eens de gemiddelde reacties lezen op die acties van de vegan streakerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het volgende:
Mensen zijn tegen dierproeven en vinden het daarom gerechtvaardigd om terreuracties uit te halen. De publieke opinie heeft daar niet zoveel moeite mee want ach, die arme diertjes hebben niemand die voor ze opkomt. Dus goed dat er mensen zijn die proberen dit onrecht recht te zetten. En sja, met vreedzaam protesteren bereik je niks. Dus hop, brandbommen erop en Nederland draait zich schouderophalend om.
Ik moet nog zien als er een terroristische dierenactivist wordt opgepakt of hier ook een topic vol gejuich volkomt dat die engerd eindelijk van straat is zoals dat nu gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |