Zeker nog nooit in Beiroet, Marrakech of Istanbul geweest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jawel, maar bezopen in het openbaar rondlopen zal toch wel weinig gebeuren, denk ik.
Klopt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in Beiroet, Marrakech of Istanbul geweest.
Nou ja, hij heeft wel een punt natuurlijk. Feit blijft dat de 5 mannelijke verdachten palestijnse arabieren waren. De 2 vrouwelijke jonge verdachten in dit verhaal zijn gangsterliefjes. Hun ongetwijfeld linkse israelische ouders zullen er nu wel achter zijn dat hun dochtertjes de verkeerder vrienden gekozen hebben, bij links komt men daar pas achter als het kaf verdronken is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:53 schreef Kees22 het volgende:
Ja, en aanvallen van kolonisten op Palestijnen zijn ook schering en inslag en dan is het weer typisch dat het weer joden zijn. Wat doe je nou toch weer zielig.
No true Scotsman!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:46 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel een punt natuurlijk. Feit blijft dat de 5 mannelijke verdachten palestijnse arabieren waren. De 2 vrouwelijke jonge verdachten in dit verhaal zijn gangsterliefjes. Hun ongetwijfeld linkse israelische ouders zullen er nu wel achter zijn dat hun dochtertjes de verkeerder vrienden gekozen hebben, bij links komt men daar pas achter als het kaf verdronken is.
In ieder geval laat het incident weer eens zien dat er in israel wel plaats is een gemeleerde bevolking ondanks dat alle krantenberichten laten zien dat er onvermijdelijk bloedvergieten volgt in samenlevingen waar het islamisme een bepaalde grens ovderschrijdt.
lol .. als Israëliërs fout zijn moeten ze wel links zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:46 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel een punt natuurlijk. Feit blijft dat de 5 mannelijke verdachten palestijnse arabieren waren. De 2 vrouwelijke jonge verdachten in dit verhaal zijn gangsterliefjes. Hun ongetwijfeld linkse israelische ouders zullen er nu wel achter zijn dat hun dochtertjes de verkeerder vrienden gekozen hebben, bij links komt men daar pas achter als het kaf verdronken is.
euhm, volgens mij hadden ze daar eeuwen vrede, voordat het aantal Joden een bepaalde grens overschreed .. en als ik erover doordenk, wij hebben geen onderlinge oorlogen meer gehad in onze regio sinds er hier een stuk minder wonen .. hmz ..quote:In ieder geval laat het incident weer eens zien dat er in israel wel plaats is een gemeleerde bevolking ondanks dat alle krantenberichten laten zien dat er onvermijdelijk bloedvergieten volgt in samenlevingen waar het islamisme een bepaalde grens ovderschrijdt.
Ach ja, het zijn 'maar' 1000 jaar ..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:08 schreef niet_links het volgende:
@ moussie hij zit er maar 1000 jaar vanaf hoor valt toch mee
Dit is een hele zielige post van een laag niveau. Intussen aardig wat gewend hier op het topic ook van moussie maar je blijft plaatsvervangende schaamte houden van dit soort opmerkingen.quote:[b]Op woensdag 19 augustus 2009 00:32 schreef moussie het volgende:[/b
euhm, volgens mij hadden ze daar eeuwen vrede, voordat het aantal Joden een bepaalde grens overschreed .. en als ik erover doordenk, wij hebben geen onderlinge oorlogen meer gehad in onze regio sinds er hier een stuk minder wonen .. hmz ..
Ze hadden ook eeuwen oorlog, zonder dat dit aan toeneming van het aantal Joden geweten kon worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:32 schreef moussie het volgende:
euhm, volgens mij hadden ze daar eeuwen vrede, voordat het aantal Joden een bepaalde grens overschreed
Wat ben je toch ook een smerige racist, jij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:32 schreef moussie het volgende:
euhm, volgens mij hadden ze daar eeuwen vrede, voordat het aantal Joden een bepaalde grens overschreed .. en als ik erover doordenk, wij hebben geen onderlinge oorlogen meer gehad in onze regio sinds er hier een stuk minder wonen .. hmz ..
aah, over de moslims mag je het dus wel zeggen maar over de Joden niet, vallen ze met z'n allen tegelijk over je heen .. bedankt voor het bevestigen van het punt dat ik wou maken ..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een smerige racist, jij.
"Maar we haten geen joden, hoor."
Karrs is dan ook van nature een smerige hypocriet, ik zou zijn posts niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:54 schreef moussie het volgende:
[..]
aah, over de moslims mag je het dus wel zeggen maar over de Joden niet, vallen ze met z'n allen tegelijk over je heen .. bedankt voor het bevestigen van het punt dat ik wou maken ..
Mijn opmerking was een visexpeditie met een overduidelijk sarcastische ondertoon, ik heb alleen moslim voor jood vervangen, en wat een wereld van verschil is het ineens ..
Dus wie is hier nou de smerige 'racist', diegene die zulke opmerkingen maakt over moslims of diegene die je de spiegel voorhoudt, precies hetzelfde verhaal, alleen een ander volk?
Je zegt dus dat je een racistische opmerking maakt om de mensen die daar kritiek op hebben erop te wijzen dat zij rasisctisch zijn?! Je lult als een Marokkaan zonder jurk (hihi, dit is een 'visexpeditie'!111!).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:54 schreef moussie het volgende:
[..]
aah, over de moslims mag je het dus wel zeggen maar over de Joden niet, vallen ze met z'n allen tegelijk over je heen .. bedankt voor het bevestigen van het punt dat ik wou maken ..
Mijn opmerking was een visexpeditie met een overduidelijk sarcastische ondertoon, ik heb alleen moslim voor jood vervangen, en wat een wereld van verschil is het ineens ..
Dus wie is hier nou de smerige 'racist', diegene die zulke opmerkingen maakt over moslims of diegene die je de spiegel voorhoudt, precies hetzelfde verhaal, alleen een ander volk?
Oh, was DAT HET, jij wou een púnt maken!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Je lult je hier niet onderuit, Moussie, ouwe antisemiet dat je er bent.quote:Mijn opmerking was een visexpeditie met een overduidelijk sarc...
dit is nu juist het probleem .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jawel, maar bezopen in het openbaar rondlopen zal toch wel weinig gebeuren, denk ik.
Nee hoor, mensen die zich afkeren van hun eigen afkomst zullen alles doen om die afwijzing goed te praten en gaan zo hun eigen afkomst haten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:20 schreef Karrs het volgende:
Net als bij Kees22 ben ik héél benieuwd waar nou die jodenhaat bij jou vandaan komt. Want het is onnatuurlijk, haat voelen voor iemand omdat ie als jood geboren is.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen die zich afkeren van hun eigen afkomst zullen alles doen om die afwijzing goed te praten en gaan zo hun eigen afkomst haten.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Roi het volgende:
[..]
Je zegt dus dat je een racistische opmerking maakt om de mensen die daar kritiek op hebben erop te wijzen dat zij rasisctisch zijn?! Je lult als een Marokkaan zonder jurk (hihi, dit is een 'visexpeditie'!111!).
dus ja, ik gebruik zijn argument en draai het om .. toch frappant dat het als het de ene bevolkingsgroep betreft niet 'racistisch' is en iedereen als door een horzel gestoken reageert als het om een andere groep gaat.quote:alle krantenberichten laten zien dat er onvermijdelijk bloedvergieten volgt in samenlevingen waar het islamisme een bepaalde grens ovderschrijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |