Tsja... depressief worden omdat men je pest met een naamquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Maar vaker nog onzeker en depressief... Lees de verhalen in het estafettetopic eens, hoe vaak is pesten geen oorzaak voor latere problemen?
In mijn klas zijn twee mensen keihard gepest met namen die hun ouders o-zo-mooi vonden: Dick (nog voor ze de Engelse betekenis leerden) en Becky...
Die zijn daar niet bepaald groot en sterk van geworden...
Gehoord of echt zo gelezen?quote:
Inderdaad. Met pesten is het meer dat er gewoon dingen bij getrokken worden om het kind nog belachelijker te maken. Wij hadden vroeger twee keer een Hans in de klas, de een was altijd Hansjepansje kevertje en Hanseflans, Hansworst noem maar op. De ander was gewoon Hans, en Hans was tof...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Koosje het volgende:
Nogmaals, als een kind gepest wordt is de naam daar vaak niet de oorzaak/aanleiding van/voor.
Lam is een hele normale Chinese achternaam dus ja, ik ga er vanuit van wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Zouden die mannen btw echt Constant Lam en Bennie Lam heten...?![]()
Zo gelezen. Je schrijft het dus echt zo.quote:
Was het niet Casey?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef innepin het volgende:
Ariel en PokahontasNééé!
![]()
Mijn moeder kwam laatst een oudleerlinge tegen, die vroeger altijd een grafhekel aan haar naam had: Jopie. Nu liep ze achter de kinderwagen, dus praatje, blabla, hoe heet je dochter eigenlijk?
Keesie.![]()
m'n geheugen laat me in de steek, excuses als ik dit al es eerder verteld heb![]()
Huup, ja, ze dachten waarschijnlijk, als je creatief kan omgaan met de spelling van de namen, dan kan je de rest van het kaartje ook wel op eigen wijze doen? zoiets?![]()
Ai, das geen fijne schrijfswijze voor een toch al niet al te fijne naam.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef Chell het volgende:
[..]
Zo gelezen. Je schrijft het dus echt zo.
Er zijn nog twee kinderen in dat gezin, maar die hebben iets normalere namen Diego en Romeo.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ook een keer gelezen: Voornaam Romeo, achternaam De liefde
Nee, dat hoopte mijn moeder ook al, het was echt Keesiequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Was het niet Casey?
Blijft grappig, dat wel
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, dat hoopte mijn moeder ook al, het was echt Keesie
precies en ze vinden altijd wel iets om mee te pesten. Is het de naam niet dan is het wel wat anders.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Koosje het volgende:
Nogmaals, als een kind gepest wordt is de naam daar vaak niet de oorzaak/aanleiding van/voor.
Neee........ arme gup...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef innepin het volgende:
Overigens ook gespot op een kaartje bij de verloskundige: Anes.
De eerste wijze van uitspreken die in mij opkomt, is wel héél erg zielig
De tweede naam bij Anes moet zijn : perineumquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef innepin het volgende:
Overigens ook gespot op een kaartje bij de verloskundige: Anes.
De eerste wijze van uitspreken die in mij opkomt, is wel héél erg zielig
Ik zag het op dr naamplaatje staan (kinderfeestje) maar ik las het als "Er-in" (Er-in kom er-uit..quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:49 schreef huuphuup het volgende:
Oh haha ik ken geloof ik drie Erin's ik vind het eigk een hele normale naam![]()
1 spreekt het uit als Eerin de andere twee als Errin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |