Net vond je me nog intrigerend en nu opeens "all that"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je vindt jezelf echt "all that"![]()
Wat heb jij betekend voor de maatschappij dat we allemaal voor je moeten buigen?
Het is intrigerend te zien hoe arrogant een persoon kan reageren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:47 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Net vond je me nog intrigerend en nu opeens "all that"
Weiden als in schaapjes?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is intrigerend te zien hoe arrogant een persoon kan reageren.
Dit is volgens je profiel pas je 3e dag op Fok!, en vindt je nu al waard om een naamtopic in KLB aan je te weiden.
Zoiets, taalnaziquote:
OMDAT JE FCKING LELIJK BENT JA!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Nou vertel eens , waarom heb ik nog steeds geen foto van mezelf gepost?
Pas maar op dat je geen minderwaardigheidscomplex oploopt danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb net keihard gefapt op die wolkenkrabber in Newyorkuni22's fobo
Dat is dan ook wel het enige wat ik respecteer aan die tarrel en dan ga jij daar een beetje over huilen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is intrigerend te zien hoe arrogant een persoon kan reageren.
Dit is volgens je profiel pas je 3e dag op Fok!, en vindt je nu al waard om een naamtopic in KLB aan je te weiden.
Tap jij je grappen van google, kloontje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik ben je vader niets dus haat me nietBen je ambassadeur van KIKA ofzo, met je geile pruik?
Werkelijk waar, je bent hilarisch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik ben je vader niets dus haat me nietBen je ambassadeur van KIKA ofzo, met je geile pruik?
zegt iemand met zo'n rot kopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vin dieselDat jij nou de vormen van een peer heb kan TS niks aan doen.
fucking originele opmerking..quote:
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....quote:
kom me een keer opzoeken zal ik zo zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....
Met zo`n downface als dat jij hebt zou ik het maar niet doen ook, kutuser is één ding maar een kutuser met een downface die Vin diesel roept naar ieder lijf wat meer uitstraling heeft dan jou sponzige vleespartij...nee, doe maar niet
zegt iemand met zo'n rot kopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef BereNDD het volgende:
[..]
fucking originele opmerking..
je fotoalbum zegt genoeg
nee hoor ik dacht het en typte het... dat is heel wat anders...quote:
Je bent te dom om een fobo te openen, Berend is lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....
Met zo`n downface als dat jij hebt zou ik het maar niet doen ook, kutuser is één ding maar een kutuser met een downface die Vin diesel roept naar ieder lijf wat meer uitstraling heeft dan jou sponzige vleespartij...nee, doe maar niet
thnxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Je bent te dom om een fobo te openen, Berend is lekkerJij bent
Pas maar op , voor je het weet huist er een nestje merels in je pruik.
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus erafquote:
haha lol, iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus eraf
Grappig hoe: "mijn neus is verstopt" bij hem wel letterlijk over komt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus eraf
ze spuugt hem steeds weer uit in haar hand.. zo kan ik het ookquote:
Nee jij bent hoogstaand.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat durft andere mensen lelijk te noemen, epic fail
Als jij haar niet wilt neem ik haar wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee jij bent hoogstaand.
[ afbeelding ]
Relativiteit is ook een kunst.
Dat verklaard je avatar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vroeger op de kleuterschool sloegen we elkaar de harsens in voor een schepje in de zandbak.
Zegt vervolgens:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee jij bent hoogstaand.
[ afbeelding ]
Relativiteit is ook een kunst.
Dat ziet er netjes uit toegegeven , jammer dat er dan weer zo'n hoofd opstaat .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:17 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
ts slaat wel de spijker op zijn kop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |