Leuk kind wel. Wil ik later ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:06 schreef leolinedance het volgende:
Ik kwam dit filmpje net tegen. Kijk eens hoe schattig ze is?
Wat een scheetje he
klacht: Ze is niet zo lief als ze lijkt.
Wat moet je nou van me? Eerst beetje rare PM sturen en nu hier weer tof doen.... Leave me alone mr ugly facequote:
als je zo'n lelijk kind wil hebben moeten beide ouders lelijk zijn, ik zie een mogelijkheidquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:23 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Wat moet je nou van me? Eerst beetje rare PM sturen en nu hier weer tof doen.... Leave me alone mr ugly face
Dat is jouw zaak met wie je batst , ik krijg later gewoon knappe kindjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:24 schreef L-IS het volgende:
[..]
als je zo'n lelijk kind wil hebben moeten beide ouders lelijk zijn, ik zie een mogelijkheid
royal assbums!!!!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:26 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat is jouw zaak met wie je batst , ik krijg later gewoon knappe kindjes
vind je "lol faal" als PM na je flinke faal raar?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:23 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Wat moet je nou van me? Eerst beetje rare PM sturen en nu hier weer tof doen.... Leave me alone mr ugly face
edit snel veranderen hé , lafaard![]()
mooie basisschooldissquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:29 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Homo's zijn ook een beetje vrouwelijk soms , dus ik kan de herkenning wel begrijpen
Ik vind jou een beetje raar denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:28 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
vind je "lol faal" als PM na je flinke faal raar?
ik weet het, ik ondervind het verschil dagelijksquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:29 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Homo's zijn ook een beetje vrouwelijk soms , dus ik kan de herkenning wel begrijpen
Niet zo een kind dat zo aso is , maar wel eentje die fatsoenlijk voor zichzelf op kan komen (desnoods met grote bekken)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:30 schreef L-IS het volgende:
[..]
ik weet het, ik ondervind het verschil dagelijks![]()
succes met je marokkaan
Aha .... je zit weer op je vaders Hyves te fappen zie ik?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:34 schreef EIKELKAAS het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik vind jou een beetje raar denk ik![]()
En lelijke mensen wens ik geen PM van te ontvangen , hopelijk komt er ooit nog eens een filtertje uit zodat alleen knappe kerels mij een PM kunnen sturen"
kolere, wat voor voertuig ga jij barenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:34 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Niet zo een kind dat zo aso is , maar wel eentje die fatsoenlijk voor zichzelf op kan komen (desnoods met grote bekken)
ik heb de post een beetje aangepast, zodat nu zelfs jij hem kan begrijpen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:35 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Aha .... je zit weer op je vaders Hyves te fappen zie ik?
Owjeequote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:40 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
ik heb de post een beetje aangepast, zodat nu zelfs jij hem kan begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:42 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door EIKELKAAS op 08-05-2009 03:50:00 ]ik post in een klotetopic.
het was een genot om ruzie mogen te maken newyorkuni22, ik ga nu lekker onder de wol.quote:
marokkaans kutkind met één of meerdere grote bekkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:40 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
bekken in monden , niet een groot bekken
Is dit nou 'n kloon of is 't echt?quote:
Pedagogisch een kogel door der kop, dat zal helpen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Oud filmpje inderdaad. En tevens niet erg pedagogisch aangepakt van de begeleidster.
Pleur toch op manquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Oud filmpje inderdaad. En tevens niet erg pedagogisch aangepakt van de begeleidster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |