Leuk kind wel. Wil ik later ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:06 schreef leolinedance het volgende:
Ik kwam dit filmpje net tegen. Kijk eens hoe schattig ze is?
Wat een scheetje he
klacht: Ze is niet zo lief als ze lijkt.
Wat moet je nou van me? Eerst beetje rare PM sturen en nu hier weer tof doen.... Leave me alone mr ugly facequote:
als je zo'n lelijk kind wil hebben moeten beide ouders lelijk zijn, ik zie een mogelijkheidquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:23 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Wat moet je nou van me? Eerst beetje rare PM sturen en nu hier weer tof doen.... Leave me alone mr ugly face
Dat is jouw zaak met wie je batst , ik krijg later gewoon knappe kindjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:24 schreef L-IS het volgende:
[..]
als je zo'n lelijk kind wil hebben moeten beide ouders lelijk zijn, ik zie een mogelijkheid
royal assbums!!!!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:26 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat is jouw zaak met wie je batst , ik krijg later gewoon knappe kindjes
vind je "lol faal" als PM na je flinke faal raar?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:23 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Wat moet je nou van me? Eerst beetje rare PM sturen en nu hier weer tof doen.... Leave me alone mr ugly face
edit snel veranderen hé , lafaard![]()
mooie basisschooldissquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:29 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Homo's zijn ook een beetje vrouwelijk soms , dus ik kan de herkenning wel begrijpen
Ik vind jou een beetje raar denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:28 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
vind je "lol faal" als PM na je flinke faal raar?
ik weet het, ik ondervind het verschil dagelijksquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:29 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Homo's zijn ook een beetje vrouwelijk soms , dus ik kan de herkenning wel begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |