Als hij top 10 had gereden was het prima prestatie geweest. Nu gaat ie alweer de fout in...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Natuurlijk kansloos, maar dat was hij voor de start ook al. HIj moet nu gewoon rondje draaien en ervaring op doen.
Dan ga je wat anders doen en ons er niet mee vermoeien.quote:
Die onderste twee smiliey's staan er niet voor niks!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders doen en ons er niet mee vermoeien.
Schaatsfans neem je toch niet serieusquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders doen en ons er niet mee vermoeien.
Achja ben blij dat RTL het weer uitzend...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Reclame![]()
![]()
Indycar is populair bij de adverteerders
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef exile79 het volgende:
Tijdens de pit water op de brandstof klep spuiten om de alcohol af te breken? Zei allard dat nou echt?
Ik heb geen favoriet. Als Patrick maar niet wint.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef M.Melandri het volgende:
Van mij mag Tracy hem wel winnenWie zijn jullie favorieten?
Helio of Darioquote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef M.Melandri het volgende:
Ervaring op doen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef MirageF1 het volgende:
Doornbos doet weer mee! Lekker kansloos met 41 ronden achterstand.
Ik dacht de 2 in Canada, Toronto & Edmonton.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef M.Melandri het volgende:
Gaat tracy nog meer races rijden dit jaar ?
En vergeet niet dat iedereen punten krijgt. Een paar plaatsen winnen door weer te gaan rijden, kan goed zijn voor je kampioenschap.quote:
Helio of Matos.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef M.Melandri het volgende:
En prijzengeld? In ieder geval dat is in NASCAR, naast de punten, ook een reden om weer de baan op te gaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En vergeet niet dat iedereen punten krijgt. Een paar plaatsen winnen door weer te gaan rijden, kan goed zijn voor je kampioenschap.
Ik denk trouwens dat Franchitti of Dixon gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |