Die onderste twee smiliey's staan er niet voor niks!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders doen en ons er niet mee vermoeien.
Schaatsfans neem je toch niet serieusquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders doen en ons er niet mee vermoeien.
Achja ben blij dat RTL het weer uitzend...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Reclame![]()
![]()
Indycar is populair bij de adverteerders
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef exile79 het volgende:
Tijdens de pit water op de brandstof klep spuiten om de alcohol af te breken? Zei allard dat nou echt?
Ik heb geen favoriet. Als Patrick maar niet wint.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef M.Melandri het volgende:
Van mij mag Tracy hem wel winnenWie zijn jullie favorieten?
Helio of Darioquote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef M.Melandri het volgende:
Ervaring op doen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef MirageF1 het volgende:
Doornbos doet weer mee! Lekker kansloos met 41 ronden achterstand.
Ik dacht de 2 in Canada, Toronto & Edmonton.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef M.Melandri het volgende:
Gaat tracy nog meer races rijden dit jaar ?
En vergeet niet dat iedereen punten krijgt. Een paar plaatsen winnen door weer te gaan rijden, kan goed zijn voor je kampioenschap.quote:
Helio of Matos.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef M.Melandri het volgende:
En prijzengeld? In ieder geval dat is in NASCAR, naast de punten, ook een reden om weer de baan op te gaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En vergeet niet dat iedereen punten krijgt. Een paar plaatsen winnen door weer te gaan rijden, kan goed zijn voor je kampioenschap.
Ik denk trouwens dat Franchitti of Dixon gaat winnen.
Dat weet ik zo niet, maar volgens mij krijg je dat ook tot en met plaats 33.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En prijzengeld? In ieder geval dat is in NASCAR, naast de punten, ook een reden om weer de baan op te gaan.
Hij heeft ook wel flink wat oval ervaring, en dat lijkt zich uit te betalen. Ik vind het knap.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Matos doet het trouwens wel heel aardig. Vijfde en dat voor een rookie.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet, maar volgens mij krijg je dat ook tot en met plaats 33.
De Indy 500 is ook gewoon niet meer wat het vroeger was. Het chassis van de Indycar is gewoon niet goed gemaakt om mooie races te creëren. Als je de oude series bekijkt (CART in 1995quote:Op zondag 24 mei 2009 21:33 schreef Schunckelstar het volgende:
nee, ovalracing is toch echt niet aan mij besteed...er word meer onder geel gereden dan geracet dus ik haak ook af
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef Littlecreep het volgende:
De echte mooie ovalraces van tegenwoordig zijn gewoon de Daytona 500 en de Talladega 499. Dat is spektakel met vrijwel constant auto's drie wijd en vrijwel altijd een prachtige finish.
Inderdaad. Ze hadden ook niet door dat Doornbos alweer was uitgestapt... tot ze hem aan de telefoon kregen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef Littlecreep het volgende:
Kalf en Winkelman die volledig voorbij gaan aan het feit dat Briscoe gestraft wordt voor het jumpen van de restart. Niks kapotte auto, gewoon een straf
En nu helemaal.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En tot zover de goede prestatie van Matos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |