Er wordt zo vaak gedoken met great whites. laat ze dan met tijgerhaaien duiken, die zijn een stuk aggressiever.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.ad.nl/dierenni(...)iken_met_haaien.html
Ah toe, mag ik ze laten duiken met Great White's ??
have funquote:
nee, dat klinkt volgens mij anders, al heb ik er nog nooit 1 gehoord.quote:
Daar schrik ik niet vanquote:
Nee, gelukkig niet zeg.. dat moest er nog eens bijkomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zit in groningen?
http://www.nu.nl/algemeen(...)incie-groningen.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Bull_shark deze dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er wordt zo vaak gedoken met great whites. laat ze dan met tijgerhaaien duiken, die zijn een stuk aggressiever.
Is wel goedkoop, je hebt wellicht maar 1 duik nodig om aan je einde te komen en je kunt er nog een paar uur van 'genieten' ook als je niet direct verzuipt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
Laat ze maar duiken onder een portugees oorlogsschip.....
Wat wel dan???quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat klinkt volgens mij anders, al heb ik er nog nooit 1 gehoord.
[..]
Daar schrik ik niet van
[..]
Nee, gelukkig niet zeg.. dat moest er nog eens bijkomen.
Die is wel tof. Ooit een docu gezien waar je zo'n beest gewoon uit zee hup het zoete water in ziet gaan. No problemo for the bull.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bull_shark deze dan?
Dat ene duikje is wel zeker. Anders mogen ze steenvisjes gaan aaien, ook een leuke bezigheid.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is wel goedkoop, je hebt wellicht maar 1 duik nodig om aan je einde te komen en je kunt er nog een paar uur van 'genieten' ook als je niet direct verzuipt.
Tijd terug op discovery. Een docu over een hele serie aanvallen voor de kust van brazilie. En maar niet weten waardoor het komt. En steeds meer aanvallen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is wel tof. Ooit een docu gezien waar je zo'n beest gewoon uit zee hup het zoete water in ziet gaan. No problemo for the bull.
Great Whites worden wild gemaakt door aas uit te gooien, tijgers en stiertjeshaaien zijn gewoonweg aggressiefNiet dat je op je surfplankje voor robbeneiland moet gaan peddelen, dan heb je nog de kans dat je een leuke ontmoeting met een witte gaat krijgen
weekend, over een kwartiertjequote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ene duikje is wel zeker. Anders mogen ze steenvisjes gaan aaien, ook een leuke bezigheid.
Wil ik ookquote:
Het is bijna weekend en dan ga je pas denkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Pheno het volgende:
Ik denk over een uurtje.
Duh. Als loonslaaf wordt dat toch niet van je verwachtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is bijna weekend en dan ga je pas denken
Denken is voor het plebsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is bijna weekend en dan ga je pas denken
Ik moet nog 2,5 uur.quote:
Files zijn kutquote:
Ik rijd altijd binnendoor, maar goed: ik hoef dan ook niet zo ver als jijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Files zijn kut.
Alleen in vakantieperiodes is de auto handig naar werk, want dan bespaar ik tot een half uur uur enkele reistijd. Maar met 3 snelwegen die doorgaans vast staan 's ochtends en 's middags, is dat niet handig.
Gelukkig wordt de A2 een 5-baanssnelweg... kunnen we met nog meer mensen in de file staan waar het teruggaat naar minder banen.
Ja, dat is ook zo'n briljant probleemverplaatsingsbeleidquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig wordt de A2 een 5-baanssnelweg... kunnen we met nog meer mensen in de file staan waar het teruggaat naar minder banen.
Ze zijn daarmee al aardig ver wat ik laatst zag toen ik via de A2 naar huis reedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef DaMart het volgende:
Hier ook al een tijd echt pokke weerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef Sjowhan het volgende:
't Gaat lekker te keer hier in Den Haag (wind + regen). Straks naar het station lopen, dat wordt nog wat
Hoofddorp is voor mij ook niet handig via de snelweg hoor...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik rijd altijd binnendoor, maar goed: ik hoef dan ook niet zo ver als jij
Ja, ik merkte het vanochtend ook. Vooral bij Abcoude hebben ze veel vorderingen gemaakt sinds de laatste keer dat ik op de A2 reed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze zijn daarmee al aardig ver wat ik laatst zag toen ik via de A2 naar huis reed.
...en je kan er niet meer uit?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
... en toen was ik de laatste die achterbleef in het pand!
Jawel hoor... en dat ga ik nu bewijzen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
...en je kan er niet meer uit?
Maar je gaat toch ook niet naar Hoofddorpquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoofddorp is voor mij ook niet handig via de snelweg hoor....
[..]
Ja, ik merkte het vanochtend ook. Vooral bij Abcoude hebben ze veel vorderingen gemaakt sinds de laatste keer dat ik op de A2 reed.
ik moet nog een dagje werken helaasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:00 schreef OA het volgende:
Vrijdagmiddag 1700, naar huis! Het weekend begint!
Hier ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet nog een dagje werken helaas
meeeen ik ben echt net op tijd binnen
ik plof neer in mijn luie stoel en het begint me toch te waaien en regenen hier
Geen last van chemische dampen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef OA het volgende:
Hier, in het mooie en zonnige westen, is het, hoe kan het ook anders, mooi en zonnig.
Dat zijn ze al jaaaaaaren erg ver meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze zijn daarmee al aardig ver wat ik laatst zag toen ik via de A2 naar huis reed.
Die hangen hier standaard die dampen. Beetje jammer wel van het westen jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen last van chemische dampen?
Of heb je die achtergelaten in HIA?
hier in het oosten inmiddels ook weerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef OA het volgende:
Hier, in het mooie en zonnige westen, is het, hoe kan het ook anders, mooi en zonnig.
Dat is de zon niet, dat is de straling.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef OA het volgende:
Ik zie hetquote:
Een soort wie is de chef, maar dan in een hoerenversie?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een soort wie is de chef, maar dan in een hoerenversie?
Ze bedoelt HIAquote:
Hendrik Ido Ambachtquote:
Oh, toevallig maandag langsgereden.quote:
ik heb triple chocolate cookiesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
Ja, graag. Net een stuk bieslookkaas op, maar dat wordt 'm ook niet.
Als je dat nou de volgende keer vooraf meldt, dan staat er koffie thee klaar!quote:
Ik ging naar Ahoy, en om op de terugweg zo rond half 1 's nachts nog aan te bellen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:55 schreef OA het volgende:
[..]
Als je dat nou de volgende keer vooraf meldt, dan staat er koffie thee klaar!
mja, ik vind het tofquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
Nee, ook te saai imho. Of voorspelbaar, dat is denk ik de betere bewoording.
Gaat echt niet lekker met je hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ging naar Ahoy, en om op de terugweg zo rond half 1 's nachts nog aan te bellen...
Dat kan.quote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik ga nu maar NLD 3 kijken, die never mind the buzzcock jatwerk van BNN.
Hehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ging naar Ahoy, en om op de terugweg zo rond half 1 's nachts nog aan te bellen...
Ja, zag er een stukje van, echt slecht. Al vond ik buzzcocks minder worden na LaMarr.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen![]()
(zoals Budget TV net)
nee joh, het Bernini-mysterie is verfilmdquote:
Ik slaap weleens in de treinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:47 schreef Pheno het volgende:
Ik zit nooit in de trein en in bed doe ik andere dingen
Liplezen of zo
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:47 schreef Pheno het volgende:
Ik zit nooit in de trein en in bed doe ik andere dingen
Liplezen of zo
ik slaap heel vaak in de treinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik slaap weleens in de treinOver minder dan 2 weken bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |