Salvia en Lytrum is zeker niet hetzelfde.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet hetzelfde volgens mij?
Kattenstaart komt het dichtst bij qua googleplaatjes!
Nou ik vind het ook heel lastig, het lijkt allebei heel ergquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef Xebber het volgende:
Ik begin een beetje te twijfelen, maar ik blijf nog even bij een Salvia.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Lythrum it is![]()
Xebber, punt gaat naar de tegenpartij![]()
Oh maar daar hadden we het hier toch al over gehad?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:59 schreef Xebber het volgende:
Ik zou me eerder afvragen wat een himalaya-ceder is, dan dat ik op een link ga drukken voor klimop. Ik verwacht dat iedereen die troep wel kent.
Bedankt maar heb al gevonden dat het een Sanseveria is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:17 schreef Xebber het volgende:
Hier kan je een foto uploaden.
De forumlink die je dan ontvangt ziet er dan ongeveer zó uit: [ [url=link-van-de-afbeelding]afbeelding[/url] ].
Posten maar.
Was jij niet van de stenen en het grind?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Sanne het volgende:
Tijd niet gepost hier.
Mijn passiflora groeit boven de tuin uit.
[ afbeelding ]
Ja dat was ik tot het ineens toch een gezellig tuintje bleek te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was jij niet van de stenen en het grind?
Wauw wat gaat het hard!! Hier begint ie ook flink te groeien, ik denk dat ik morgen ook maar even een stukje kippengaas koopquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Sanne het volgende:
Tijd niet gepost hier.
[ afbeelding ]
Mooi Sanne!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Sanne het volgende:
Tijd niet gepost hier.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi Sanne!![]()
Hier heb ik hem al bij moeten snoeien, want hij dreigde de gehele schuur te confisceren.
Nog altijd geen bloei trouwens.
Ik heb drie verschillende soorten (weet zo de namen niet uit mijn hoofd) en er zitten geen knoppen in. Schijnt niet gek te zijn, in het eerste jaar. Maar het is wel jammer natuurlijk. Ook omdat nu alle energie linea recta naar het groeien-waar-je-bijstaat gaat. Werkelijk, je draait je om en er kruipt weer een tak onder de dakspanten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij bloeit hier al maanden, wat wazig.
Wel al knoppen?
Welke soort heb je?
Nou, met onze buren (aan de rechterkant) wil ik NOOIT meer iets delenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef Duderella het volgende:
Wij delen hier ook alles met de buren. Leuk juist!
Mooi! Hij groeit ook eerst de lucht in en gaat dan pas de breedte in?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Sanne het volgende:
Tijd niet gepost hier.
[ afbeelding ]
ik heb altijd gedacht dat je passiflora niet mag snoeien, want dat vinden ze erg kut. Voordat ik dat wist heb ik er namelijk een om zeep geholpen op die manierquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi Sanne!![]()
Hier heb ik hem al bij moeten snoeien, want hij dreigde de gehele schuur te confisceren.
Nog altijd geen bloei trouwens.
Ja ik lees er op internet verschillende verhalen over. Maar als hij zo ongeveer je schuur binnengroeit, dan wil je wel hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb altijd gedacht dat je passiflora niet mag snoeien, want dat vinden ze erg kut. Voordat ik dat wist heb ik er namelijk een om zeep geholpen op die manier![]()
eerst de lucht in en dan de breedte idd waar hij niet hoger kan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi! Hij groeit ook eerst de lucht in en gaat dan pas de breedte in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |