Bedankt maar heb al gevonden dat het een Sanseveria is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:17 schreef Xebber het volgende:
Hier kan je een foto uploaden.
De forumlink die je dan ontvangt ziet er dan ongeveer zó uit: [ [url=link-van-de-afbeelding]afbeelding[/url] ].
Posten maar.
Was jij niet van de stenen en het grind?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Sanne het volgende:
Tijd niet gepost hier.
Mijn passiflora groeit boven de tuin uit.
[ afbeelding ]
Ja dat was ik tot het ineens toch een gezellig tuintje bleek te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was jij niet van de stenen en het grind?
Wauw wat gaat het hard!! Hier begint ie ook flink te groeien, ik denk dat ik morgen ook maar even een stukje kippengaas koopquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Sanne het volgende:
Tijd niet gepost hier.
[ afbeelding ]
Mooi Sanne!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Sanne het volgende:
Tijd niet gepost hier.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi Sanne!![]()
Hier heb ik hem al bij moeten snoeien, want hij dreigde de gehele schuur te confisceren.
Nog altijd geen bloei trouwens.
Ik heb drie verschillende soorten (weet zo de namen niet uit mijn hoofd) en er zitten geen knoppen in. Schijnt niet gek te zijn, in het eerste jaar. Maar het is wel jammer natuurlijk. Ook omdat nu alle energie linea recta naar het groeien-waar-je-bijstaat gaat. Werkelijk, je draait je om en er kruipt weer een tak onder de dakspanten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij bloeit hier al maanden, wat wazig.
Wel al knoppen?
Welke soort heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |