Clamtis!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef Bluezz het volgende:
Dude, is dit passie of die clamtis ?
[ afbeelding ]
Aan de blaadjes te zien geen passie.
Gebookmarkt! Wat een handige site!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Nu wil ik ook een clamtis
Neerlands tuin onderscheidt ze in 2 soorten.
(Is trouwens mijn favo naslagsite. )
Dank je!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef Sanne het volgende:
Duderella wat een leuke tuin!!!Geweldige roze potten!
Ok, turfblokken heb ik mijn Moorei " Brook's Hybrid" ook in staan, het gaat echter wel sneller dichtslaan wanneer er niks doorheen zit, zeker omdat het water van bovenaf komt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb ze zelf in een specikuip staan met pure turf, geen turfstrooisel van bij het tuincentra. Maar echte turf blokken die ik zelf helemaal fijn gemalen heb tot prut. Doen ze het prima in.
Er staan 2 hybrides in inderdaad, stond er ook bij.![]()
De Flava zijn wel puur, zijn klonen van een vriend van mij. Hybrides zijn ook door hem gemaakt denk ik, niet gevraagd...
De planten staan inderdaad redelijk beschut, staat een schuur in de buurt die meeste wind breekt. Wel vol in de zon.
Zijn mooie planten om te hebben in de tuin.
Denk het nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:58 schreef Marcel3.0 het volgende:
[..]
De hybrides kunnen wel gemaakt zijn door hem, maar die soorten op de foto kom je ook regelmatig in tuincentra tegen, dus ik denk het laatste
Zo'n harmonika-rekje.Als je goed kijkt, zie je 'm zitten:quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een tuttig rekje?
Materiaal, bevestiging, winkel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, zo'n houten dingetje.
Ik ga wel iets van gaas kopen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Griep?
Balen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Ok op wie doel je?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Denk het nietEr zijn gelukkig nog een aantal in Nederland met de kennis van planten veredeling. En daar hebben deze tuincentra ze via via via vandaan.
Het is Clematisquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Nu wil ik ook een clamtis
Neerlands tuin onderscheidt ze in 2 soorten.
(Is trouwens mijn favo naslagsite. )
quote:
Dat is niet hetzelfde volgens mij?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef Marcel3.0 het volgende:
Mooie foto.
Het is een Lythrum Salicaria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |