Dat ziet eruit als zo'n bord langs het spoor in Amersfoort. Die zijn toch speciaal neergezet dat je er legaal kan graffitispuiten?quote:
die's imo toch echt wel een beetje over-rated.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef Haque het volgende:
keith haring anyone
Daar hingen afbeeldingen van in een hotel waar ik 2 weken terug had gezeten, vond het nou niet bepaald mooi.quote:
Ik heb me bij die tweede wat laten inspireren door Rembrandt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die topics verneuken met afgrijselijke paints
Tagte je dan GUPJEquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:46 schreef Gupje het volgende:Dat is lang geleden dat ik zo'n spuitbus in mijn handen had
quote:
quote:De gemeente roept de dader(s) of getuigen op zich te melden. Wie iets gezien heeft, kan zich melden bij de politie, telefoon 0900-8844, of via de Servicelijn van de gemeente, telefoon 689928.
quote:In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
The Coon gaat een goede daad doenquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
onzin. s.mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Portugal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:25 schreef Scootmobiel het volgende:
Eensch met TS, zeer terechte klacht.
Toffe paints ook. Die mol, haha!![]()
![]()
Ik vind de meeste graffiti afgrijselijk, nietszeggend en schreeuwerig (vooral hier in Rotterdam), maar zo hier en daar zitten er ook wel behoorlijk knappe kunstwerkjes tussen.
En Banksy is natuurlijk helemáál geniaal, maar dat is dan ook een echte muurkunstenaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die beelden dat je denkt, shiiiit, wat de hell moet dit voorstellen. En dat noemen ze dan een kunstwerk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:36 schreef blaatertje het volgende:
Alsof de "kunst" die de overheid overal neer plempt wel kunst is![]()
Dan heb ik veel meer respect voor sommige graffitti. Hoewel ik me natuurlijk ook erger aan het geklieder
Heel goed inderdaad! En natuurlijk shit als Subway Art, Street Art en dergelijke. Maar da's met boeken en lettertjes en zo, niet echt besteed aan de gemiddelde Fok!er.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:33 schreef fathank het volgende:
Voor alle graffitiliefhebbers check de dvd Kroonjuwelen. Gaat over het ontstaan van de Graffitiscene in Amsterdam. Komen nog een aantal graffitigrootheden aan het woord.
Wow, die is ècht mooi!!quote:
Daar staat inderdaad nog wel eens wat moois tussen. Vorig jaar een prachtig Bob Marley-portretquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef wise het volgende:
in Delft heb je zo'n graffiti tunnel onder het spoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is een legale tag-plaats.
das engels voor erwtenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:18 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, hier staat ergens een muur met "peas" erop.
Ja dat is echt respectloos, al die fucking idioten die begraafplaatsen, herdenkingsmonumenten en oude gebouwen doen. En die gasten krijgen ook niet veel respect van andere graffitischrijvers hoor.quote:
Dat terwijl TS vast niet eens aandelen heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:01 schreef Jenglejack het volgende:
TS is een elitaire kankersnob dat rode wijn sipt terwijl hij naar de AEX index kijkt.
Van mij ook, dan kunnen we er des meer in elkaar schoppen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:51 schreef 1983scarface het volgende:
Ik hou van Graffiti en van mij mogen er wel meer komen in de flatwijken.
Heb jij die grappenmaker uitgenodigd die deze week z'n handtekening op de muur van de mooie, net gerenoveerde flat waar ik woon gezet heeft?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:51 schreef 1983scarface het volgende:
Ik hou van Graffiti en van mij mogen er wel meer komen in de flatwijken.
en dat te bedenken dat waarschijnlijk 50% van de graffiti die gij ziet in opdracht is gemaaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het aan mij lag werden grafittispuiters als volgt aangepakt:
1e overtreding 500 euro boete + 10 meter grafitti schoonmaken
2e overtreding 2500 euro boete + 100 meter grafitti schoonmaken
3e overtreding 5000 euro boete + drie maanden gevangenisstraf
Ik vind grafitti een van de walgelijkste dingen die je in de stad tegenkomt. Misselijk, sluipend, achterbaks. En neergekalkt door kakkerlakken die niet veel meer dan kun eigen "tag" op andermans muren kalken om vervolgens snel weg te rennen. Lafzakken en tuig is het dat keihard aangepakt moet worden.
Dan bedoel je toch niet die gore "tags" die maar overal op gekalkt worden en waar iedereen zich groen en geel aan ergert.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en dat te bedenken dat waarschijnlijk 50% van de graffiti die gij ziet in opdracht is gemaakt
Dat dus. Overal onleesbare rotzooi en gore uitlopende inkt. Waar slaat dat toch op?quote:
Eens, die graffiti wordt behoorlijk verpest door dat lelijke bushokje.quote:
troll alertquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind grafitti een van de walgelijkste dingen die je in de stad tegenkomt. Misselijk, sluipend, achterbaks. En neergekalkt door kakkerlakken die niet veel meer dan kun eigen "tag" op andermans muren kalken om vervolgens snel weg te rennen. Lafzakken en tuig is het dat keihard aangepakt moet worden.
Dat is mooi ja, al die smerige letters niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
onzin. s.mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De grap is dat voor de meeste schrijvers de illegaliteit inherent aan hun ding is. Die zouden stoppen als het legaal zou worden. En dat geldt voor veel mensen die alleen tags doen (die dingen waar iedereen zich aan ergert), maar ook voor de mensen die wat mooiere dingen doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die 'mooie' graffitiwerken kunnen altijd wel op een legale plek zoals men die in de meeste steden wel aantreft. Val daar geen publiek bezit mee lastig.
Hehequote:Op maandag 11 mei 2009 01:41 schreef pometje het volgende:
Nee, niet weer een Ensaf Paint he..
[ afbeelding ]
EENS.quote:
Dat zetten ze hier dan weer nooit op de muur.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:29 schreef henkde_j het volgende:
Wat wil je bereiken door "Groningen" of "Amsterdam" op een muur te zetten![]()
Er was ook nog zo'n vent die het andersom deed: hij maakte vieze oppervlakten schoon. Op deze manier had hij 100den schedels in een autotunnel 'schoongemaakt'. Is dat ook walgelijk?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |