Dat ziet eruit als zo'n bord langs het spoor in Amersfoort. Die zijn toch speciaal neergezet dat je er legaal kan graffitispuiten?quote:
die's imo toch echt wel een beetje over-rated.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef Haque het volgende:
keith haring anyone
Daar hingen afbeeldingen van in een hotel waar ik 2 weken terug had gezeten, vond het nou niet bepaald mooi.quote:
Ik heb me bij die tweede wat laten inspireren door Rembrandt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die topics verneuken met afgrijselijke paints
Tagte je dan GUPJEquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:46 schreef Gupje het volgende:Dat is lang geleden dat ik zo'n spuitbus in mijn handen had
quote:
quote:De gemeente roept de dader(s) of getuigen op zich te melden. Wie iets gezien heeft, kan zich melden bij de politie, telefoon 0900-8844, of via de Servicelijn van de gemeente, telefoon 689928.
quote:In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
The Coon gaat een goede daad doenquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
onzin. s.mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Portugal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:25 schreef Scootmobiel het volgende:
Eensch met TS, zeer terechte klacht.
Toffe paints ook. Die mol, haha!![]()
![]()
Ik vind de meeste graffiti afgrijselijk, nietszeggend en schreeuwerig (vooral hier in Rotterdam), maar zo hier en daar zitten er ook wel behoorlijk knappe kunstwerkjes tussen.
En Banksy is natuurlijk helemáál geniaal, maar dat is dan ook een echte muurkunstenaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die beelden dat je denkt, shiiiit, wat de hell moet dit voorstellen. En dat noemen ze dan een kunstwerk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:36 schreef blaatertje het volgende:
Alsof de "kunst" die de overheid overal neer plempt wel kunst is![]()
Dan heb ik veel meer respect voor sommige graffitti. Hoewel ik me natuurlijk ook erger aan het geklieder
Heel goed inderdaad! En natuurlijk shit als Subway Art, Street Art en dergelijke. Maar da's met boeken en lettertjes en zo, niet echt besteed aan de gemiddelde Fok!er.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:33 schreef fathank het volgende:
Voor alle graffitiliefhebbers check de dvd Kroonjuwelen. Gaat over het ontstaan van de Graffitiscene in Amsterdam. Komen nog een aantal graffitigrootheden aan het woord.
Wow, die is ècht mooi!!quote:
Daar staat inderdaad nog wel eens wat moois tussen. Vorig jaar een prachtig Bob Marley-portretquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef wise het volgende:
in Delft heb je zo'n graffiti tunnel onder het spoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is een legale tag-plaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |