abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68869739
quote:
Op zondag 10 mei 2009 09:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een paar avonden achter elkaar heb ik m'n eten weggegooid omdat het me toch niet smaakt als een baby op de achtergrond de boel bij elkaar krijst, maar eergisteren was ik het echt zat. Ik heb 'm met kinderwagen en al in de bijkeuken gezet, doei!
Julian is net een maand oud
Die parkeer je dan toch niet even in de bijkeuken omdat hij aan het eind van de dag wat huiligerig is en de nabijheid van papa of mama nodig heeft.
  zondag 10 mei 2009 @ 15:47:59 #202
105850 Fuente
mamamuts
pi_68873590
quote:
Op zondag 10 mei 2009 14:01 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Die parkeer je dan toch niet even in de bijkeuken omdat hij aan het eind van de dag wat huiligerig is en de nabijheid van papa of mama nodig heeft.
Dat dus.
N_Z, ik snap dat het lastig is, een huilende baby hell, Merel huilde soms tot 8 uur op een dag maar zo wegzetten zou mijn keus ook niet zijn. Baby's zo jong huilen nooit zomaar, echt niet. Er zit geen verwendheid in, geen aandachttrekkerij. Merel heeft nog dagen dat ze tot 3 a 4 uur op een dag kan huilen, en ze is inmiddels 5 maanden oud. Nog steeds neem ik haar lekker bij me, in een draagdoek of gewoon op de arm, maar huilend wegleggen zou ik echt niet doen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68876027
Je kent je eigen kind het beste. Ik weet precies welk huiltje bij wat hoort, honger of slaap. en hij huilt zichzelf standaard in slaap, is niet erg moet gewoon even. Maar na een maand ken je hem nog niet echt goed vind ik, dan ben je nog zoekende. Maar bij ons was vaak dan had hij geen honger, geen vieze luier en dan nog zo hard huilen dan zijn het misschien krampjes. Maar als je alles hebt geprobeerd en niks helpt, wat dan?
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_68876207
Dan eet je toch om de beurt zodat er eentje met de kleine rondloopt, of knuffelt, of whatever.
Dana huilde in het begin ook standaard als bij ons het eten op tafel stond, krampjes bleek uiteindelijk. Ik heb dan ook heel wat koud eten gehad in die tijd
pi_68876585
En al huilt een baby omdat hij aandacht nodig heeft, dat is wat mij betreft net zo'n legitieme reden om te huilen als honger of pijn. Ik ben op zulke momenten wel eens gevoerd, of mijn man sneed m'n eten in kleine stukjes zodat ik zo nu en dan een hap in m'n mond kon steken. En tsja, als je alles hebt geprobeerd en niets helpt dan zou ik hem nog liever gewoon vasthouden dan wegzetten. Hij kan er ook niets aan doen.
pi_68876977
Wegzetten zou ik ook niet snel doen.
Tyler was vanmorgen en een deel van de middag heel erg onrustig en huilde heel veel. Ik mocht uitslapen, want moederdag (normaal is zaterdag mijn uitslaapdag). Maar ik hoorde Tyler vaak tekeer gaan. hij was erg moeilijk te troosten. En Joost mag weten wat er precies was. Wel heel zielig!
Ik vind hem nog steeds wel heel veel spugen. Volgende week controle kinderarts. Dan ook aankaarten, al denk ik dat je er niet veel aan kunt doen. Ligt waarschijnlijk aan het maagklepje dat nog niet helemaal goed sluit. oid.
Nu is hij gelukkig wel heel vrolijk, in zn wipper te spelen.
  zondag 10 mei 2009 @ 17:34:18 #207
108648 cattie
lieve moeder
pi_68877699
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dan eet je toch om de beurt zodat er eentje met de kleine rondloopt, of knuffelt, of whatever.
Dana huilde in het begin ook standaard als bij ons het eten op tafel stond, krampjes bleek uiteindelijk. Ik heb dan ook heel wat koud eten gehad in die tijd
Zo deden wij dat ook. En soms nog wel eens.
Ik kan het absoluut niet over mijn hart verkrijgen om mijn baby zo te laten huilen. Dan smaakt bij mij het eten niet meer.
pi_68878137
In het prille begin legden we amber in de box met het eten, maar we waren er al snel achter dat dat niet werkte. Dus dan ging ze in het wippertje bij ons aan tafel. En soms aan de borst, terwijl ik aan het eten was.
Nu met eten koken gaat ze soms wel op de rug bij me tijdens het koken als ze het even niet trekt zonder mama (Zoals dat ze van de week ziek was).

Etenstijd is gewoon denk bij iedere baby/kind wel een lastige tijd. Bij ons gaat het nu wel prima; soms is ze gewoon erg moe en dan is het even moeilijker; maar afgezien van dat gaat het prima.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_68879793
quote:
Op zondag 10 mei 2009 14:01 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Die parkeer je dan toch niet even in de bijkeuken omdat hij aan het eind van de dag wat huilerig is en de nabijheid van papa of mama nodig heeft.
Je bagatelliseert het wel nu. Zoals jij het brengt is het vast niet gegaan, ' hij huilt en ik heb honger dus ik zal hem even in de bijkeuken parkeren' Het ging volgens mij over alles bij elkaar krijsen. Dat is wel een verschil met wat huilerig. Overigens als mijn baby huilerig is laat ik hem dus juist wel eens gewoon huilen en als hij alles bij elkaar krijst niet. (hoewel ik me voor kan stellen dat je het even echt niet meer weet op moment van echt krijsen, ik ging dan altijd een potje mee zitten janken met mijn kind)
pi_68880003
Ik ben het met Estrys eens
En idd soms weet je het gewoon ECHT niet meer wat je er mee moet ook al zit een baby bij vader of moeder krijsen doet het toch wel dan.
En naarmate een baby ouder wordt dan weet je wel een beetje wat voor huiltjes zo'n kindje heeft en weet je precies wat er wel aan de hand is.
Koen kan echt overdreven zielig snikken, maar dat is alleen als hem iets niet lukt of ergens niet bij kan, als ik dan mee ga snikken dan ligt hij helemaal dubbel. (sneaky ventje is het hoor)
  zondag 10 mei 2009 @ 19:10:13 #211
108648 cattie
lieve moeder
pi_68880230
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je bagatelliseert het wel nu. Zoals jij het brengt is het vast niet gegaan, ' hij huilt en ik heb honger dus ik zal hem even in de bijkeuken parkeren' Het ging volgens mij over alles bij elkaar krijsen. Dat is wel een verschil met wat huilerig. Overigens als mijn baby huilerig is laat ik hem dus juist wel eens gewoon huilen en als hij alles bij elkaar krijst niet. (hoewel ik me voor kan stellen dat je het even echt niet meer weet op moment van echt krijsen, ik ging dan altijd een potje mee zitten janken met mijn kind)
P_iglet zegt juist niet dat de baby hongerig zou zijn, maar huilt omdat hij moe is en papa en mama nodig heeft. En dan is het enige wat helpt hem bij je te houden, ook als hij door blijft huilen. Want dan heeft hij je blijkbaar het hardst nodig.
En ik ben ook wel eens mee gaan huilen.
pi_68880245
Naarmate het babietje ouder wordt ja, leer je de huiltjes kennen, maar niet al bij 1 maand!
Ik kan er niet echt niet bij dat je je 1 maand oude zoontje gewoon weg zet. En dat 'doei!' erbij!! omg.
pi_68880405
Als een kindje wat ouder is is het een ander verhaal denk ik.
Dan herken je waaom ze huilt, moe, honger, dr zin niet krijgen, iets lukt niet.

Dat weet je toch niet bij een kleintje. Mischien heeft ie wel buikpijn ofzo, dan leg je m toch niet weg, zo van bekijk t maar...

Ik snap best dat je het soms niet meer weet en dat dat heel moeilijk kan zijn. Maar toch..
pi_68880638
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:10 schreef cattie het volgende:

[..]

P_iglet zegt juist niet dat de baby hongerig zou zijn, maar huilt omdat hij moe is en papa en mama nodig heeft. En dan is het enige wat helpt hem bij je te houden, ook als hij door blijft huilen. Want dan heeft hij je blijkbaar het hardst nodig.
En ik ben ook wel eens mee gaan huilen.
Je leest niet goed, ik zeg huilerig niet hongerig. Dat honger slaat op de moeder (wegzetten want anders kan ik niet eten)
pi_68880744
het ging me echt ook om combinatie van het laten huilen en de de manier van formuleren.

Als je het soms echt niet meer weet van ellende, of je hebt de indruk dat een babietje het huilen echt even nodig heeft vind ik het heel wat anders dan van "doei ik wil nu wel weer een keer ongestoord eten en zet je even in de bijkeuken"

zo'n kleintje heeft 9 maanden in je buik gezeten en dan zou hij na een maand maar zonder papa of mama moeten kunnen op de momenten dat het papa of mama uitkomt....
tsja dat vind ik een nogal vreemde gedachte. Je hebt nou eenmaal een babietje op de wereld gezet die de eerste tijd volledig van je afhankelijk is.
En dan eet je dus idd desnoods lopend met een kind op de arm, of om en om.
pi_68880754
Als ik het zo lees liet ze hem eerst onder het eten ook al huilen, alleen niet in de bijkeuken.

Wij liepen met Leander vaak om de beurt met hem rond of we deden hem in de draagdoek
pi_68880835
Dit is volgens mij weer duidelijk een geval van hoe dingen op een forum overkomen terwijl het in werkelijkheid misschien wel heel anders was dan het nu geformuleerd is.
pi_68880916
Vandaag trouwens in de kerk! We hebben daar een box ter grote van de halve baby-crčche. Vloerbedekking op de vloer en een hek met spijlen er om heen. Handig voor de kruipers!

Dus Leander ging er bij staan toen ik hem kwam halen. Eén van de opassers van vandaag, die ik sowieso heel goed ken:
'wat wil hij veel! En alles tegelijk! En hij loopt zo leuk langs het hek steeds'
Ik: hij wįt?

Blijkt hij de halve tijd langs het hek gelopen te hebben daar
Dat wil ook wel, want dat is voor hem precies schouderhoogte. Maar ho maar dat hij het ook nog even aan mij laat zien
  zondag 10 mei 2009 @ 19:41:49 #219
105850 Fuente
mamamuts
pi_68881172
Nou sorry hoor, maar Merel heeft echt de eerste 8 weken van haar leven gekrijst. Dat was niet gewoon huilen, dat was non-stop krijsen tot ze geen stem meer over had. En dan niet een uurtje per dag, maar echt veel. En het is echt niet in me opgekomen om haar dan maar weg te leggen zodat ik rust had (wel ging ik vaak van huis zodra B. thuis was, om even helemaal niets te horen).

En nu nog kan Merel flink huilen. Vandaag heb ik het weer eens bijgehouden en we zitten op 2 uur, dat is voor een baby van 5 maanden best veel denk ik. Wij dragen haar dan lekker rond, tot ze kalmeert. Alleen als ze echt een moeheidshuiltje heeft leg ik haar op bed en laat ik haar 5 minuutjes huilen.

En Leander
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 10 mei 2009 @ 19:42:20 #220
108648 cattie
lieve moeder
pi_68881191
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je leest niet goed, ik zeg huilerig niet hongerig. Dat honger slaat op de moeder (wegzetten want anders kan ik niet eten)
Ik zie het. Mijn fout. Maar ik blijf erbij dat ik het niet vind kunnen om een zo jonge baby huilend weg te zetten.
pi_68881337
Het grappige is wel dat in eerste instantie niet echt mensen reageren op die post van Nummer_zoveel, alleen Fuente met advies wat je kan doen. Dankomt iemand een uur of 6 na de post met de opmerking dat dat toch niet kan en vervolgens duiken we er met zijn allen bovenop.
  zondag 10 mei 2009 @ 19:51:16 #222
108648 cattie
lieve moeder
pi_68881441
Ik had het eerst niet gezien. Misschien meerderen niet?
pi_68881493
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef Estrys het volgende:
Het grappige is wel dat in eerste instantie niet echt mensen reageren op die post van Nummer_zoveel, alleen Fuente met advies wat je kan doen. Dankomt iemand een uur of 6 na de post met de opmerking dat dat toch niet kan en vervolgens duiken we er met zijn allen bovenop.
Dat viel mij ook op inderdaad
Komt bij mij ook omdat ik me het wél kan voorstellen We hebben het zelf nooit gedaan, maar ik ken wel mensen die het wel deden en dat zijn heus hele toffe ouders
  zondag 10 mei 2009 @ 20:05:02 #224
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68881862
ik heb elin tijdens t eten op schoot, hou r vast met links en met rechts eet ik Ze gaat sowieso huilen tijdens t eten, ook al verplaatsen we etenstijd.
Anyway..dat nummer_zoveel dat doet moet ze maar zelf weten, t zou ook niet mijn keus zijn.. maar dat DOEI! erachteraan komt een beetje idioot over

Wij zijn vandaag naar blijdorp geweest.. elin was een engeltje.. niet huilen, en niet jengelen om drinken (mevrouw ligt het liefst de hele dag aan de borst) gewoon 2 stevige voedingen en ze heeft de hele weg liggen lachen
Ik heb r bijna al die tijd in de doek gehad erg knus
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68882169
Wat goed van Elin!

Wij hebben vandaag de verplichte bezoekjes gehad Bij mijn ouders was wel lekker in de tuin zitten en Seb op het speelkleed. Heerlijk. Daarna door naar mn schoonmoeder. Die is dus overspannen en heel erg onrustig. En volgens mij merkt Seb dat onrustige meteen en neemt hij dat over want er is echt niks mee te beginnen vanavond. Huilen huilen huilen als ik hem in bed leg (het is dat we geen bijkeuken hebben ) Hij zit nou tv te kijken in de wipper.
  zondag 10 mei 2009 @ 20:22:10 #226
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68882393
ik ben bang dat elin vanavond erg laat gaat slapen omdat ze nu zoveel geslapen heeft..dus zo maar met mij onder de douche dan een babymassage en aan t borstinfuus..denk dat ze dan wel wat rustiger wordt (ze is wel erg vrolijk)
wanna rub mah puppeh?!
pi_68883447
Dat vrolijke mannetje van me, is de laatste dagen een stuk minder vrolijk. Zielig hoor! Dus nog steeds veel spugen en heel veel huilen. En volgens mij ook veel kramp erbij. Veel meer dan troosten kun je niet doen. En zo jammer dat je aan dat spugen niks kunt doen.

Gelukkig kan hij tussendoor nog wel lachen. Filmpje gemaakt, maar snap niet hoe ik die moet plaatsen. Dus helaas. Maar jullie geloven me vast wel.
pi_68883609
Ingrid, weet Djeez niet hoe je een filmpje moet plaatsen.
We zijn nu natuurlijk erg nieuwsgierig naar het filmpje
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_68883902
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef Estrys het volgende:
Tsja, ik ben de hele dag weggeweest. En dan nog~?!
  zondag 10 mei 2009 @ 21:36:53 #230
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68885206
We zouden r moeten kielhalen!

aniwai.. mevroi is met me onder de douche geweest en heeft r massage gehad

(HET IS MOEDERDAG DAT MOET ANDERSOM)

en nu ga ik genieten van een kogje koggie
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 10 mei 2009 @ 21:54:13 #231
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_68885939
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:36 schreef Dakota het volgende:
aniwai.. mevroi is met me onder de douche geweest en heeft r massage gehad

(HET IS MOEDERDAG DAT MOET ANDERSOM)
Opvoeden!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zondag 10 mei 2009 @ 21:56:07 #232
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68886031
mja helaas kan ze nu niet meer dan me knijpen , onderkwijlen of bepoepen
wanna rub mah puppeh?!
pi_68886155
Nou, t filmpje is erg kort en donker, maar het idee is er. Het is een mov file Djeez denkt dat je niet kunt uploaden.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:01:32 #234
105850 Fuente
mamamuts
pi_68886246
Merel zit echt niet lekker in d'r vel. Veel gehuild vandaag, echt onrust. Gisteren hadden we een verjaardag van m'n oma, druk geweest, ze heeft de hele tijd alleen bij mij gelegen en we zijn ook niet te lang gebleven, maar toch was het gisteravond en vandaag drama. Ze trekt het gewoon niet.
Ik weet soms ook echt even niet wat we moeten doen. Af en toe heb ik het idee dat het een stap vooruit en 2 stappen terug is. We gaan in ieder geval maar proberen of we zo allemaal wat kunnen slapen.
Sara
Merel
Ukje
  zondag 10 mei 2009 @ 22:08:29 #235
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68886525
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:01 schreef Fuente het volgende:
Merel zit echt niet lekker in d'r vel. Veel gehuild vandaag, echt onrust. Gisteren hadden we een verjaardag van m'n oma, druk geweest, ze heeft de hele tijd alleen bij mij gelegen en we zijn ook niet te lang gebleven, maar toch was het gisteravond en vandaag drama. Ze trekt het gewoon niet.
Ik weet soms ook echt even niet wat we moeten doen. Af en toe heb ik het idee dat het een stap vooruit en 2 stappen terug is. We gaan in ieder geval maar proberen of we zo allemaal wat kunnen slapen.
wat sneu zeg.. misschien even badderen en naakt op naakt in bed? speentje er tussen..? als elin overstuur is werkt dat altijd erg goed.
wanna rub mah puppeh?!
pi_68886539
Fuente Ik hoop voor een goede nachtrust voor jullie allemaal. en dat het morgen een stuk beter gaat!
  zondag 10 mei 2009 @ 22:09:28 #237
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68886586
Ik durfde er eerst niets van te zeggen maar toen p_iglet begon wilde ik ook wel even mijn ei kwijt ja. Zo werkt dat hč, op een forum.

Merel is echt gevoelig voor prikkels hč? Is of was Sara dat ook? Ik vind dat je het heel goed doet, voor zover ik dat kan beoordelen achter een schermpje. Je lijkt haar echt te begrijpen en handelt daar ook naar. Mooi vind ik dat.
pi_68887191
Fuente, mijn zusje was ook een 'moeilijke' baby, buiten haar schisis (vele operaties en bijbehorende pijn) bleek ze heel veel allergieen te hebben.
Als je wilt, breng ik je via mail in contact met mijn moeder, voor tips met huilbaby's en baby's met allergieen.
Wie weet heb je er wat aan! Ik weet zeker dat ze je graag helpt
pi_68887554
Oke, baggerkwaliteit en donker. Maar wel lief. Oh en let niet op mijn stem.

pi_68888597
Ik ben wel een beetje blij dat ik nu lees dat wij niet de enige zijn met het "probleem" huilende baby tijdens het eten Zodra ik hier aanstalten maak om te gaan koken begint madame (vaak) te huilen en daarvoor de hele tijd gewoon lief in de box liggen hoor! Ach, soms is het behoorlijk vervelend, dan baal ik er ook echt wel even van maar met een huilend kind op de achtergrond kan ik echt niet eten, dus dan maar pakken of proberen of ze toevallig haar speen wil.. Handig is het niet maar ik hou mezelf maar voor dat het vanzelf over gaat

Vandaag hebben we bij mijn schoonouders gegeten en toen begon ze te huilen toen ik net mijn laatste hap had doorgeslikt, goed getimed dus! En het toetje heb ik gegeten met Mila op schoot, ging prima.

Ik kan nummer_zoveel wel begrijpen ergens, als een baby niet stil te krijgen is en het toch wel blijft huilen dan kan ik haar reactie wel begrijpen.. Maar het gaat haar nergens brengen denk ik, aangezien zo te zien bijna elke baby tijdens etenstijd aandacht/mama wil en je dus bijna iedere dag met dit "probleem" moet dealen. Ik denk dat het voor iedereen rustiger is om dan maar gewoon de baby op schoot te nemen of iets dergelijks.
pi_68888954
Hier maakte mijn lief regelmatig de grap dat ze te laat was, als ze net begon te wenen wanneer we klaar waren met eten...
Ik eet ook regelmatig met baby op schoot.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:08:00 #243
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68888969
Tja Isa huilde veel en lang en was alleen stil te krijgen als je haar bij je hield, en slapen overdag was er amper bij ze wilde bij ons zijn, ik heb dus uren met haar rond gelopen in de draagdoek, op de arm, in de wipstoel.... als ze er maar bij was dan ging het redelijk, een gezelligheidskind noemden de dames op het CB haar.
Ik kan N-Z wel begrijpen dat je er op een gegeven moment klaar mee bent en dan je frustratie er ff uit gooit (en dat kan lomp overkomen, maar als je moe bent zeg je wel eens wat dat je niet meent), dat kan opluchten echter helpt het op de lange duur je niet verder.
Dus kop N-Z het gaat over een tijdje vast beter, en we kennen het probleem hier allemaal denk ik wel, troost je dus met het feit dat niemand hier rustig een hap kan eten
Goh waarom gaan we nooit meer uit eten?
Mama van Isa en Ties
pi_68889040
Ik zet weleens de babyfoon op stil maar dat helpt ook niet echt

Die baby van ons is trouwens wel een beetje gek, omdat hij maar bleef huilen toch maar na drie uur de fles gegeven ipv na de gebruikelijke vijf uur. heeft maar 60 gedronken (en heel erg gulzig) , slaapt nog steeds, is nu vijf uur geleden. Het weekend is te druk geweest voor hem vrees ik, dan is hij echt helemaal over zijn toeren. Ben benieuwd wat morgen gaat brengen.. ik vrees...

Mijn schoonmoeder had hem trouwens de fles gegeven vanmiddag, er zat meer op zijn shirt dan in zijn maag. De speen er niet ver genoeg in dan loopt de vorige slok weer langs zijn kin wanneer hij die zuigbeweging maakt. Ik zag het pas toen ik hem overpakte Hoe zij drie kinderen groot gebracht heeft met de fles

Ik kan niet eten met kind op schoot dan zit mijn kind helemaal onder In de wipstoel op tafel is hij altijd stil.
pi_68889229
Hier ook wel een kwark op een babyhoofd in draagdoek gegooid tijdens ontbijten hoor
Met hete dingen was ik heel voorzichtig, met koude iets minder
  zondag 10 mei 2009 @ 23:16:55 #246
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68889319
Ik mag al blij zijn als ik er al 60cc in krijg bij Ties, als hij dat morgen netjes drinkt ga ik stilletjes de fles ophogen zoals de kraamhulp me adviseerde. Maar het gaat hier traag en er zit totaal geen tijdschema in
Ties doet wat hij wil blijkt wel, maar zijn temperatuur gaat al wat beter alleen 's nachts nog kruiken overdag houdt hij de 37 graden netjes vol nu hopen dat het weer zo blijft dat is gunstig voor hem.

Ga hem zo eens uit bed plukken om 23.30 uur is het fles lurken tijd en soms is het echt lurken en 30 minuten zitten voor 60cc (als we geluk hebben).
Mama van Isa en Ties
pi_68889344
Ik ben zo iemand die alles onder knoeit, kan je de rijst uit zijn haren kammen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 mei 2009 @ 06:58:44 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68893832
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef marlieske het volgende:
Ik mag al blij zijn als ik er al 60cc in krijg bij Ties, als hij dat morgen netjes drinkt ga ik stilletjes de fles ophogen zoals de kraamhulp me adviseerde. Maar het gaat hier traag en er zit totaal geen tijdschema in
Ties doet wat hij wil blijkt wel, maar zijn temperatuur gaat al wat beter alleen 's nachts nog kruiken overdag houdt hij de 37 graden netjes vol nu hopen dat het weer zo blijft dat is gunstig voor hem.

Ga hem zo eens uit bed plukken om 23.30 uur is het fles lurken tijd en soms is het echt lurken en 30 minuten zitten voor 60cc (als we geluk hebben).
heb je al een speentje een maatje groter geprobeerd? JJ dronk ook zo langzaam, en ik kreeg het advies om één maat groter te doen, en sindsdien zonder moeite
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68893976
Dames jullie hebben makkelijk praten.

Maar als je baby al een week lang elke dag onder het avondeten huilt, jij al een week slecht eet hierdoor (want baby op de arm en eten werkt dus niet) zie ik niet in wat er mis mee is de kinderwagen eventjes een ruimte verderop te zetten, snel je eten op te eten en de baby daarna weer bij je pakken. Je moet ook aan jezelf denken, je kunt niet 24 uur per dag met een huilende baby rondzeulen, dan raak zelf je helemaal uitgeput.
  maandag 11 mei 2009 @ 07:29:58 #250
105850 Fuente
mamamuts
pi_68893981
Thnx allemaal, jullie zijn lief

Merel is idd heel gevoelig voor prikkels. Sara was dat totaal niet, die kon je overal neerleggen bij wijze van

Ik weet zelf ook wel dat als we een paar maanden verder zijn, het waarschijnlijk wel beter zal gaan. Maar soms is het zo zoeken naar wat wel en niet kan. We gaan bijvoorveeld over 2 weken op vakantie, nou ik vind het doodeng. Hoewel het misschien ook juist wel even goed is om allemaal heel relaxed te zijn

Reinhilde, echt lief! Ik houd het zeker in m'n achterhoofd
Sara
Merel
Ukje
pi_68894456
quote:
Op maandag 11 mei 2009 07:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

Maar als je baby al een week lang elke dag onder het avondeten huilt, jij al een week slecht eet hierdoor (want baby op de arm en eten werkt dus niet) zie ik niet in wat er mis mee is de kinderwagen eventjes een ruimte verderop te zetten, snel je eten op te eten en de baby daarna weer bij je pakken. Je moet ook aan jezelf denken, je kunt niet 24 uur per dag met een huilende baby rondzeulen, dan raak zelf je helemaal uitgeput.
Ja want wij hebben geen baby's
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 mei 2009 @ 08:55:24 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68894829
quote:

mwoah.. ik gebruikte een magnetron.. maakte het eten gewoon klaar als jr. sliep, werd hij wakker als ik wilde gaan eten, pech voor mij, hij eerst; al is het maar een aandachtshuiltje, dan pas ik. dan warm ik mijn eten wel op in de magnetron als hij weer slaapt.. als je die rust in jezelf hebt is je baby (vaak) ook rustiger .. en straks als hij een ritme heeft, kun jij je ritme daarop aanpassen..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68894880
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ja want wij hebben geen baby's
Niet dezelfde baby in ieder geval.

Wij aten om beurten. En soms lieten we hem huilen, snel eten naar binnen en weer naar hem toe, maar dat eet ook niet lekker trouwens.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:00:49 #254
108648 cattie
lieve moeder
pi_68894935
quote:

Als je goed leest zie je dat heel veel baby's onder het avondeten huilen. Het is echt niet zo dat jij de enige hebt die dat doet.
Het is even doorbijten met om de beurt eten, of baby in de draagdoek, maar het is een fase die weer voorbij gaat.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:05:54 #255
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_68895029
quote:

[Maffe uit lurkstand komt]
Nummer_zoveel, natuurlijk wordt je radeloos als je kleintje om een voor jou onduidelijke reden huilt en dat je eten niet smaakt, sja das dan ook logisch.
Maar geloof me, wegzetten is echt niet de oplossing, hoe makkelijk het ook is.
Wat mij bij Rachel erg geholpen heeft was haar voeden voor dat ik voor ons ging koken en haar dan op bed legde (dus niet in de box of in de buurt van de ruimte waar gekookt wordt).
Je eet zelf dan hoogstwaarschijnlijk wel later, maar in 90% van de gevallen wel rustiger.
De kraamverzogster had hier eigenlijk wel een logische verklaring voor, Rachel werd te veel geprikkeld gedurende de dag, en de geurtjes van het koken en het eten was dan net te veel, wat dus leidde tot huil en krijspartijen.
Nadat we toen hebben gekozen om eerst haar te voeden (bv rond half 6) dan kun je je kindje daarna in bed leggen en heb je je handen vrij om te koken en te eten.
Ik hoop dat jij er ook wat aan hebt en dat de rust gauw terug komt bij jou aan tafel.
[Maffe weer terug in lurkstand gaat]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 11 mei 2009 @ 09:08:45 #256
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68895080
Ik kan me op zich de reactie van n_v wel voorstellen en ik zie er ook niet veel verkeerds in hoor om je kind even in de kinderwagen in de bijkeuken te zetten. Helemaal als je het al de zoveelste dag is. En als je snel eet, ben je met zo'n 10 minuten klaar en ze mogen best eventjes huilen. Ik vind niet dat je je schema helemaal moet aanpassen aan die van je baby. Soms moeten ze gewoon eventjes wachten. Als ik aan het koken of eten ben en Lennon is een beetje jengelig, laat ik hem gewoon in de box of kinderwagen liggen en loop er af en toe naartoe... ik kan er nl. niet altijd helemaal 100% voor hem zijn, al helemaal niet als Twan er is. Die heeft soms ook aandacht nodig. Dat hoort er nu eenmaal bij. Aandacht leren delen, dat leren ze ook op kdv. Kwestie van aanwennen.

Maffe, dat hielp bij ons niet trouwens...Lennon kreeg altijd rond half/kwart voor vijf zn fles, zodat ik daarna kon beginnen met eten maken. Bboven gilde hij alles bij elkaar en beneden was hij rustiger, zodat wij enigszins ook nog fatsoenlijk konden eten. Wat voor het ene kind werkt, werkt natuurlijk niet altijd bij het andere kind.

Fuente, een dikke voor Merel.
Make love, not war ☮
  maandag 11 mei 2009 @ 09:21:15 #257
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68895309
Wat een overdreven en (soms) veroordelende reacties zeg Alsof je een misdaad begaat als je je kind 10 minuten laat huilen. Ik vind het ook zielig, zeker als ze zo klein zijn, maar je kind krijgt er heus niks van hoor.

En soms is er gewoon niet duidelijk wat er is. Geen honger, geen krampjes, niet moe, geen vieze luier. Alleen bij mama willen. Mama-honger dus. Tja, dat gaat gewoon niet altijd. En eten met kind op schopt doe ik ook vaak, maar ligt er wel aan wat we dan eten. Gaat ook niet altijd.

En vraag me ook af hoe de ouders dat doen die al een kind hebben rondlopen. Als ik bij elke kik van Hannah reageer krijgt Noah nooit meer aandacht. Over het huishouden nog maar niet te spreken.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:29:46 #258
108648 cattie
lieve moeder
pi_68895533
Het huishouden lijdt hier er wel onder, Ive niet. Fee slaapt vaak genoeg en dan ben ik er 100% voor Ive en als ze beiden wakker zijn dan delen ze aandacht. Ik kan prima met Fee op de arm met Ive spelen. Of Fee in de draagdoek en dan naar buiten met Ive, enz.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:42:48 #259
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68895880
Het scheelt dan idd dat Hannah overdag nog nauwelijks slaapt, behalve op schoot of idd de draagdoek. Maar in de draagdoek moet ik wel blijven lopen, dus binnenshuis heb ik daar weinig aan.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_68895997
Soms wil je als kind toch helemaal de aandacht niet delen met je babybroertje/zusje. Lijkt me erg lastig. Wie was dat ook alweer die dan eens in de zoveel tijd met het ene kind ergens heen ging en dan dat kind onverdeelde aandacht gaf en de week daarna met het andere? Of was dat bij supernanny op tv? Mijn hemel twee kinderen... de moed zakt me even in de schoenen zeg maar.
pi_68896033
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef texelonia het volgende:

En soms is er gewoon niet duidelijk wat er is. Geen honger, geen krampjes, niet moe, geen vieze luier. Alleen bij mama willen. Mama-honger dus. Tja, dat gaat gewoon niet altijd. En eten met kind op schopt doe ik ook vaak, maar ligt er wel aan wat we dan eten. Gaat ook niet altijd.
Ik snap niet zo goed waarom mamahonger of aandacht of hoe het ook maar genoemd wordt eerder het negeren waard is dan honger of poep. En dit bedoel ik in het algemeen, ik lees ook wel op andere fora en dan staat er bijvoorbeeld dat een kindje maar moet leren om alleen te zijn. Maar als ze zo klein zijn is zoiets leren nog helemaal niet aan de orde.
pi_68896170
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:49 schreef Jore het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom mamahonger of aandacht of hoe het ook maar genoemd wordt eerder het negeren waard is dan honger of poep.
Nou als je mijn kind hoort dan snap je dat wel degelijk
Huilen om aandacht dan kunnen wij elkaar gewoon nog verstaan, huilt hij om eten dan kunnen de buren elkaar niet meer verstaan.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:57:15 #263
114177 Diaan73
pi_68896220
Leren, is denk ik ook niet het goede woord, ik denk dat het aanwennen moet zijn. Ik probeer Lennon aan te wennen dat hij soms ook eventjes moet wachten en dat ik er niet altijd meteen kan zijn als hij een gilletje geeft.
Make love, not war ☮
pi_68896513
Denk je dat ik me niet klote voelde toen ik 'm apart zette? Maar in de magnetron zetten en later opwarmen gaat mij wat ver, zeker als je zelf bijna omvalt van de honger.

En de meningen van deskundigen zijn echt verdeeld over of je een baby even moet laten huilen of meteen bij je moet pakken. Denk dat het bij ieder baby anders werkt.
Zoals nu: Julian heeft om 7.30 een flesje gehad, daarna op schoot gezeten en geknuffeld, hij heeft gelachen, daarna in badje geweest en toen in het wiegje gelegd. Even een protesthuiltje van drie minuten en hij is in slaap gevallen. En hij ligt er tevreden bij.
Ik denk dat het soms even erbij hoort, een inslaaphuiltje. Maar ik laat 'm echt niet lang huilen. Maximaal 10 minuutjes en dan is er echt iets.
En je moet als moeder doen waar je je prettig bij voelt, als je je baby het liefst bij je pakt als hij huilt moet je dat zeker doen. Maar dat het bij een ander niet zo werkt zou ook kunnen.

En ik ben echt blij met die tip om Julian in de maxi-cosi op de tafel te zetten tijdens het eten, dat doe ik dan liever dan 'm apart te zetten als hij huilt. Maar de laatste dagen gaat het echt beter. Vorige week heeft hij echt veel gehuild en was ik af en toe radeloos, maar nu is het (bijna) de hele dag een tevreden en lief manneke.
pi_68896670
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef cattie het volgende:

[..]

Als je goed leest zie je dat heel veel baby's onder het avondeten huilen. Het is echt niet zo dat jij de enige hebt die dat doet.
Ehm, tja... Zeg ik dat dan???
pi_68896739
Ik denk zelfs bij Julian, als ik hem bij elk huiltje meteen bij me zou pakken, hij juist oververmoeid en overprikkeld zou raken. Maar goed, dat geldt dus voor Julian, bij andere baby's kan dat weer anders zijn.
pi_68896742
Er is zojuist iets wonderbaarlijks voorgevallen hier... Seb is gaan slapen zonder te huilen...
en nou ben ik bang dat er iets is met hem Dat is niet, kind is gewoon moe maar zo even kijken als ik de was op ga hangen.
pi_68896771
NVM, spuit 11!
pi_68896860
Ik herken bij Julian de inslaaphuiltjes wel hoor. Die klinken vermoeid en langzaam. Dan is ie echt moe.
En ik doe mijn kind echt niet tekort.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:24:27 #270
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68896889
quote:

o kijk dit vind ik grappig
mijn baby doet t pas 4 maanden

kickass voor de lijn

wen er maar aan
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 10:25:24 #271
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68896916
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ehm, tja... Zeg ik dat dan???
wij hebben makkelijk praten volgens jou
wanna rub mah puppeh?!
pi_68896928
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:25 schreef Dakota het volgende:

[..]

wij hebben makkelijk praten volgens jou
Tja, je hebt makkelijk praten ja, over andermans kind.
pi_68897105
' wen er maar aan' vind ik nou zo'n dooddoener. Dat zeiden ze bij mij over de gebroken nachten. Nou voor mij went dat nooit, ik vind het zwaar en dat blijft.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:32:00 #274
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897113
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tja, je hebt makkelijk praten ja, over andermans kind.
omdat we er zelf geen flauw idee van hebben bedoel je ? *proest*
Jij zet je baby huilend in de bijkeuken met een dikke DOEI!

ik neem mn kind op schoot tijdens t eten waar ze vrolijk zit..zonder te huilen.
Misschien dat je wat tips aan kan nemen van mensen hier ipv het platgereden kuikentje te spelen.
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 10:32:48 #275
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897141
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef Estrys het volgende:
' wen er maar aan' vind ik nou zo'n dooddoener. Dat zeiden ze bij mij over de gebroken nachten. Nou voor mij went dat nooit, ik vind het zwaar en dat blijft.
gewoon doorslapen en je kind op t balkon zetten
wanna rub mah puppeh?!
pi_68897234
We hebben geen balkon maar ik zal niet ontkennen dat ik die neiging wel eens heb gehad.
Vorige week dinsdag was ik vrij wat was ik blij dat het kdv gewoon open was. Heeerlijk een dagje zonder mijn kind. Ik zou hem tekort doen als ik 24 uur per dag en dat zeven dagen per week voor hem zou moeten zorgen want dat trek ik gewoon niet zo goed.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:38:28 #277
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897300
Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe t is om een hele dag zonder haar te zijn *thuis werken is *
wanna rub mah puppeh?!
pi_68897385
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef Dakota het volgende:

Misschien dat je wat tips aan kan nemen van mensen hier ipv het platgereden kuikentje te spelen.
Oh, dat doe ik zeker hoor. Als hij tijdens het eten nog eens zo huilt zet ik 'm in de maxi-cosi op de tafel bij ons (die tip ga ik dan proberen).
Ik hou 'm dan niet op schoot, vind dat een beetje link met het gevaar dat je heet eten kan knoeien.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:41:46 #279
114177 Diaan73
pi_68897392
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef Dakota het volgende:

[..]

gewoon doorslapen en je kind op t balkon zetten
Ook wel erg flauw, dit is natuurlijk een hele andere situatie en niet met elkaar te vergelijken.

Ik moet er ook niet aan denken om continue 24/7 bij mn kind(eren) te zijn, ik zou gillend gek worden. Ik zou dus never nooit thuis willen werken. Maar zoals eerder gezegd, ben ik gewoon niet zo'n moederkloek. Ik ben dolgelukkig met mn kinderen, maar ik vind het toch ook wel fijn om zelf nog iets te hebben zoals werk, een avondje/dagje en later misschien een weekendje weg.
Make love, not war ☮
pi_68897396
Ik vind het fijn om Seb naar het kdv te brengen en dan 's avonds weer op te halen en dan dat smoeltje te zien Ligt hij daar lekker te chillen in de schommel. En hij geniet er echt van volgens mij van die aandacht van de leidsters, hij is dan ook de kleinste en ze knuffelen hem plat.

En wat Diaan zegt.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:46:29 #281
114177 Diaan73
pi_68897532
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Estrys het volgende:
Ik vind het fijn om Seb naar het kdv te brengen en dan 's avonds weer op te halen en dan dat smoeltje te zien Ligt hij daar lekker te chillen in de schommel. En hij geniet er echt van volgens mij van die aandacht van de leidsters, hij is dan ook de kleinste en ze knuffelen hem plat.

En wat Diaan zegt.
Dat is inderdaad erg lief om te zien, ik haal Lennon niet vaak op dat doet Peaceman, maar ik breng hem altijd en hij lacht altijd als hij de leidsters ziet.

Als ik Twan destijds niet naar oppas had gebracht, had ik een nog meer moederskindje gehad die ik nergens kon achterlaten. Hij wilde tijdens de vakanties niet eens bij zn vader maar contstant bij mij zitten, ik werd er gek en doodmoe van. Mama is ook een erg makkelijke naam geworden.... ik vind het ook weleens lekker om gewoon even mn eigen ding te doen. Vaders hebben het wel makkelijker wat dat betreft.
Make love, not war ☮
  maandag 11 mei 2009 @ 10:46:46 #282
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897540
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, dat doe ik zeker hoor. Als hij tijdens het eten nog eens zo huilt zet ik 'm in de maxi-cosi op de tafel bij ons (die tip ga ik dan proberen).
Ik hou 'm dan niet op schoot, vind dat een beetje link met het gevaar dat je heet eten kan knoeien.
als jij je kind op je linkerarm hebt dan is t onmogelijk om er eten op te knoeien als je met rechts eet (ik zit op de bank in kleermakerszit en hel gewoon iets naar de rechterkant.

Diaan.. je snapt toch zelf wel dat t een grapje is Estrys kan t hebben hoor
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 10:48:37 #283
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897588
Elin gaat uiteindelijk ook heus wel eens dagjes naar opa en oma of oppas oid.. ik heb nu alleen zoiets van..ze is nog maar 4 mnd, het is in mijn geval nog nergens voor nodig dat ze weg gaat..en zelf vind ik t heerlijk. maar kan me ook wel voorstellen dat als je het kan..een paar uurtjes zonder wil hoor. Ik doe t stapje voor stapje.
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 10:49:22 #284
114177 Diaan73
pi_68897610
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef Dakota het volgende:

[..]

als jij je kind op je linkerarm hebt dan is t onmogelijk om er eten op te knoeien als je met rechts eet (ik zit op de bank in kleermakerszit en hel gewoon iets naar de rechterkant.

Diaan.. je snapt toch zelf wel dat t een grapje is Estrys kan t hebben hoor
Ik snap wel dat het een grapje is naar Estrys, maar ik vond het ook een sneer naar n_z.

Trouwens wij eten niet op de bank, al helemaal niet als Twan er is... die hebben we aangeleerd aan tafel te eten avondeten en dat gebeurt ook gewoon als Lennon wat vervelender is.

Ik vond het heerlijk na ruim 19 weken weer aan het werk te kunnen, vond het thuis minder leuk en vooral een erg kleine wereld waarin vooral alles draaide om het moeder zijn. Ik haal mijn voldoening niet uit constant met de kinderen bezig zijn en het huishouden... nu ik weer werk, waardeer ik mn vrije dagen en weekenden veel meer en geniet ik echt volop van de kinderen.
Make love, not war ☮
  maandag 11 mei 2009 @ 10:50:36 #285
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897642
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het een grapje is naar Estrys, maar ik vond het ook een sneer naar n_z.

Trouwens wij eten niet op de bank, al helemaal niet als Twan er is... die hebben we aangeleerd aan tafel te eten avondeten en dat gebeurt ook gewoon als Lennon wat vervelender is.
als we plek hadden voor een eettafel dan hadden wij daar ook vast wel aangezeten
wanna rub mah puppeh?!
pi_68897744
Mikale heeft als baby zijnde ook geregeld in bed liggen krijsen als wij aan het eten waren hoor. Hij moest dan maar ff 10 minuten wachten. Denk echt niet dat ie er slecht van is geworden. Ik snap best dat zo'n kleintje dan misschien graag bij je wil zijn maar dat kan nu eenmaal niet. Niet hier bij ons in ieder geval. Als ik even onder de douche wilde en hij ging huilen had ie ook pech.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 11 mei 2009 @ 10:54:21 #287
114177 Diaan73
pi_68897755
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:50 schreef Dakota het volgende:

[..]

als we plek hadden voor een eettafel dan hadden wij daar ook vast wel aangezeten
dat is idd lastig dan...
Make love, not war ☮
pi_68897815
Als ik douche laat ik altijd de badkamerdeur openstaan, en 'vroeger' zette ik graag de radio aan tijdens het douchen, lekker meezingen, maar dat doe ik nu ook niet meer. Van het idee dat ik 'm niet kan horen word ik onrustig.
pi_68897959
Ik heb een keer mijn man huilend gebeld omdat ik wilde douchen en Seb maar bleef huilen. En dat ging ongeveer zo: Ik weeeeeeeheeeeet het niet meeeeeer, wheeeeeeeee. En ik wiiiihiiiil ooooohoook nog onder de douhouuuuuuuuuche. en toen zei hij: dan leg je hem toch in bed en ga je onder de douche. Gouden tip geweest want toen kwam ik erachter dat het zijn slaaphuiltje is.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:00:59 #290
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897969
als ik douche zet ik elin in t wippertje in de badkamer.. kan ze er of gelijk bij onder of ze vermaakt zich uitstekend door rond te kijken
wanna rub mah puppeh?!
pi_68898009
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef Dakota het volgende:
als ik douche zet ik elin in t wippertje in de badkamer.. kan ze er of gelijk bij onder of ze vermaakt zich uitstekend door rond te kijken
Kijk en dat past bij ons dan niet. Maar wij hebben wel een eettafel

Nou ja zal wel passen denk ik maar niet praktisch.
pi_68898067
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef Dakota het volgende:
doe ik ook zo heerlijk, samen douchen
  maandag 11 mei 2009 @ 11:10:46 #293
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68898306
Hannah slaapt 's ochtends nog wel even door als ze gedronken heeft, in die tijd kan ik mooi douchen. Bij Noah destijds was de dag vaak al half om als ik eens een keertje had gedouched, vind dit wel prettiger. Noah in een wipper in de douche werkte ook lang niet altijd. Hannah moest laatst een keer huilen toenik nog niet klaar was met douchen. Tijdens het afdrogen heb ik haar op een handdoek in de wasbak gelegd. Maar dat was ook niet lang goed

Douchen met Hannah heb ik nog niet geprobeerd. Vind het een beetje een gedoe, wie droog je dan eerst af en waar laat je haar, etc. Bovendien vind ik die paar minuten douchen gewoon even een heerlijk moment voor mezelf.
©Dumbo
  maandag 11 mei 2009 @ 11:12:58 #294
114177 Diaan73
pi_68898379
Ik heb het geluk dat Lennon smorgens vrij lang slaapt, dus als hij slaapt ga ik douchen, of ik ga 's avonds douchen... dan slaapt hij ook gewoon. Maar het is weleens voorgekomen dat ik onder de douche wegkwam en hij huilde, ik douche vrij snel dus dat kan nooit lang geweest zijn.
Make love, not war ☮
  maandag 11 mei 2009 @ 11:17:13 #295
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68898494
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef texelonia het volgende:

Douchen met Hannah heb ik nog niet geprobeerd. Vind het een beetje een gedoe, wie droog je dan eerst af en waar laat je haar, etc. Bovendien vind ik die paar minuten douchen gewoon even een heerlijk moment voor mezelf.
wippertje dus.. doeken erin.. na t douchen leg je haar daarin.. doeken om r heen, jezelf afdrogen..dan de kleine
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:18:05 #296
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68898525
o en ik zet haar daar altijd eerst in dan kan ik mn ding doen, shampoo enzo.. daarna pak ik haar voor de laatste x minuten
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:19:10 #297
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68898554
Dat zeg ik, gedoe
©Dumbo
  maandag 11 mei 2009 @ 11:24:37 #298
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68898733
t stelt echt geen ruk voor
wanna rub mah puppeh?!
pi_68898800
Nou bij onze badkamer werkt dat dus echt niet, dan moet ik uit de douchebak stappen een meter of twee lopen kind onder de douche doen en dan weer terug, weet je hoe KOUD ik het dan heb. Bovendien kan ik hem niet zien als ik zelf onder de douche sta.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:29:11 #300
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68898884
Ik heb het met Noah ook vaak genoeg gedaan hoor. Maar ik vind het gewoon handiger om zelf lekker alleen te douchen als Hannah slaapt en haar lekker te wassen in de tummytub. Dat kan toch?
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')