Ja want wij hebben geen baby'squote:Op maandag 11 mei 2009 07:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dames jullie hebben makkelijk praten.
Maar als je baby al een week lang elke dag onder het avondeten huilt, jij al een week slecht eet hierdoor (want baby op de arm en eten werkt dus niet) zie ik niet in wat er mis mee is de kinderwagen eventjes een ruimte verderop te zetten, snel je eten op te eten en de baby daarna weer bij je pakken. Je moet ook aan jezelf denken, je kunt niet 24 uur per dag met een huilende baby rondzeulen, dan raak zelf je helemaal uitgeput.
mwoah.. ik gebruikte een magnetron.. maakte het eten gewoon klaar als jr. sliep, werd hij wakker als ik wilde gaan eten, pech voor mij, hij eerst; al is het maar een aandachtshuiltje, dan pas ik. dan warm ik mijn eten wel op in de magnetron als hij weer slaapt.. als je die rust in jezelf hebt is je baby (vaak) ook rustiger .. en straks als hij een ritme heeft, kun jij je ritme daarop aanpassen..quote:Op maandag 11 mei 2009 07:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar als je baby al een week lang elke dag onder het avondeten huilt, jij al een week slecht eet hierdoor (want baby op de arm en eten werkt dus niet) zie ik niet in wat er mis mee is de kinderwagen eventjes een ruimte verderop te zetten, snel je eten op te eten en de baby daarna weer bij je pakken. Je moet ook aan jezelf denken, je kunt niet 24 uur per dag met een huilende baby rondzeulen, dan raak zelf je helemaal uitgeput.
Niet dezelfde baby in ieder geval.quote:
Als je goed leest zie je dat heel veel baby's onder het avondeten huilen. Het is echt niet zo dat jij de enige hebt die dat doet.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[Maffe uit lurkstand komt]quote:Op maandag 11 mei 2009 07:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mamahonger of aandacht of hoe het ook maar genoemd wordt eerder het negeren waard is dan honger of poep. En dit bedoel ik in het algemeen, ik lees ook wel op andere fora en dan staat er bijvoorbeeld dat een kindje maar moet leren om alleen te zijn. Maar als ze zo klein zijn is zoiets leren nog helemaal niet aan de orde.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef texelonia het volgende:
En soms is er gewoon niet duidelijk wat er is. Geen honger, geen krampjes, niet moe, geen vieze luier. Alleen bij mama willen. Mama-honger dus. Tja, dat gaat gewoon niet altijd. En eten met kind op schopt doe ik ook vaak, maar ligt er wel aan wat we dan eten. Gaat ook niet altijd.
Nou als je mijn kind hoort dan snap je dat wel degelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 09:49 schreef Jore het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom mamahonger of aandacht of hoe het ook maar genoemd wordt eerder het negeren waard is dan honger of poep.
Ehm, tja... Zeg ik dat dan???quote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef cattie het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je dat heel veel baby's onder het avondeten huilen. Het is echt niet zo dat jij de enige hebt die dat doet.
quote:Op maandag 11 mei 2009 07:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tja, je hebt makkelijk praten ja, over andermans kind.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:25 schreef Dakota het volgende:
[..]
wij hebben makkelijk praten volgens jou
omdat we er zelf geen flauw idee van hebben bedoel je ? *proest*quote:Op maandag 11 mei 2009 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, je hebt makkelijk praten ja, over andermans kind.
gewoon doorslapen en je kind op t balkon zettenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef Estrys het volgende:
' wen er maar aan' vind ik nou zo'n dooddoener. Dat zeiden ze bij mij over de gebroken nachten. Nou voor mij went dat nooit, ik vind het zwaar en dat blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |