abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68897234
We hebben geen balkon maar ik zal niet ontkennen dat ik die neiging wel eens heb gehad.
Vorige week dinsdag was ik vrij wat was ik blij dat het kdv gewoon open was. Heeerlijk een dagje zonder mijn kind. Ik zou hem tekort doen als ik 24 uur per dag en dat zeven dagen per week voor hem zou moeten zorgen want dat trek ik gewoon niet zo goed.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  maandag 11 mei 2009 @ 10:38:28 #277
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897300
Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe t is om een hele dag zonder haar te zijn *thuis werken is *
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68897385
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef Dakota het volgende:

Misschien dat je wat tips aan kan nemen van mensen hier ipv het platgereden kuikentje te spelen.
Oh, dat doe ik zeker hoor. Als hij tijdens het eten nog eens zo huilt zet ik 'm in de maxi-cosi op de tafel bij ons (die tip ga ik dan proberen).
Ik hou 'm dan niet op schoot, vind dat een beetje link met het gevaar dat je heet eten kan knoeien.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:41:46 #279
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68897392
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef Dakota het volgende:

[..]

gewoon doorslapen en je kind op t balkon zetten
Ook wel erg flauw, dit is natuurlijk een hele andere situatie en niet met elkaar te vergelijken.

Ik moet er ook niet aan denken om continue 24/7 bij mn kind(eren) te zijn, ik zou gillend gek worden. Ik zou dus never nooit thuis willen werken. Maar zoals eerder gezegd, ben ik gewoon niet zo'n moederkloek. Ik ben dolgelukkig met mn kinderen, maar ik vind het toch ook wel fijn om zelf nog iets te hebben zoals werk, een avondje/dagje en later misschien een weekendje weg.
Make love, not war ☮
pi_68897396
Ik vind het fijn om Seb naar het kdv te brengen en dan 's avonds weer op te halen en dan dat smoeltje te zien Ligt hij daar lekker te chillen in de schommel. En hij geniet er echt van volgens mij van die aandacht van de leidsters, hij is dan ook de kleinste en ze knuffelen hem plat.

En wat Diaan zegt.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:46:29 #281
114177 Diaan73
pi_68897532
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Estrys het volgende:
Ik vind het fijn om Seb naar het kdv te brengen en dan 's avonds weer op te halen en dan dat smoeltje te zien Ligt hij daar lekker te chillen in de schommel. En hij geniet er echt van volgens mij van die aandacht van de leidsters, hij is dan ook de kleinste en ze knuffelen hem plat.

En wat Diaan zegt.
Dat is inderdaad erg lief om te zien, ik haal Lennon niet vaak op dat doet Peaceman, maar ik breng hem altijd en hij lacht altijd als hij de leidsters ziet.

Als ik Twan destijds niet naar oppas had gebracht, had ik een nog meer moederskindje gehad die ik nergens kon achterlaten. Hij wilde tijdens de vakanties niet eens bij zn vader maar contstant bij mij zitten, ik werd er gek en doodmoe van. Mama is ook een erg makkelijke naam geworden.... ik vind het ook weleens lekker om gewoon even mn eigen ding te doen. Vaders hebben het wel makkelijker wat dat betreft.
Make love, not war ☮
  maandag 11 mei 2009 @ 10:46:46 #282
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897540
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, dat doe ik zeker hoor. Als hij tijdens het eten nog eens zo huilt zet ik 'm in de maxi-cosi op de tafel bij ons (die tip ga ik dan proberen).
Ik hou 'm dan niet op schoot, vind dat een beetje link met het gevaar dat je heet eten kan knoeien.
als jij je kind op je linkerarm hebt dan is t onmogelijk om er eten op te knoeien als je met rechts eet (ik zit op de bank in kleermakerszit en hel gewoon iets naar de rechterkant.

Diaan.. je snapt toch zelf wel dat t een grapje is Estrys kan t hebben hoor
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 10:48:37 #283
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897588
Elin gaat uiteindelijk ook heus wel eens dagjes naar opa en oma of oppas oid.. ik heb nu alleen zoiets van..ze is nog maar 4 mnd, het is in mijn geval nog nergens voor nodig dat ze weg gaat..en zelf vind ik t heerlijk. maar kan me ook wel voorstellen dat als je het kan..een paar uurtjes zonder wil hoor. Ik doe t stapje voor stapje.
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 10:49:22 #284
114177 Diaan73
pi_68897610
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef Dakota het volgende:

[..]

als jij je kind op je linkerarm hebt dan is t onmogelijk om er eten op te knoeien als je met rechts eet (ik zit op de bank in kleermakerszit en hel gewoon iets naar de rechterkant.

Diaan.. je snapt toch zelf wel dat t een grapje is Estrys kan t hebben hoor
Ik snap wel dat het een grapje is naar Estrys, maar ik vond het ook een sneer naar n_z.

Trouwens wij eten niet op de bank, al helemaal niet als Twan er is... die hebben we aangeleerd aan tafel te eten avondeten en dat gebeurt ook gewoon als Lennon wat vervelender is.

Ik vond het heerlijk na ruim 19 weken weer aan het werk te kunnen, vond het thuis minder leuk en vooral een erg kleine wereld waarin vooral alles draaide om het moeder zijn. Ik haal mijn voldoening niet uit constant met de kinderen bezig zijn en het huishouden... nu ik weer werk, waardeer ik mn vrije dagen en weekenden veel meer en geniet ik echt volop van de kinderen.
Make love, not war ☮
  maandag 11 mei 2009 @ 10:50:36 #285
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897642
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het een grapje is naar Estrys, maar ik vond het ook een sneer naar n_z.

Trouwens wij eten niet op de bank, al helemaal niet als Twan er is... die hebben we aangeleerd aan tafel te eten avondeten en dat gebeurt ook gewoon als Lennon wat vervelender is.
als we plek hadden voor een eettafel dan hadden wij daar ook vast wel aangezeten
wanna rub mah puppeh?!
pi_68897744
Mikale heeft als baby zijnde ook geregeld in bed liggen krijsen als wij aan het eten waren hoor. Hij moest dan maar ff 10 minuten wachten. Denk echt niet dat ie er slecht van is geworden. Ik snap best dat zo'n kleintje dan misschien graag bij je wil zijn maar dat kan nu eenmaal niet. Niet hier bij ons in ieder geval. Als ik even onder de douche wilde en hij ging huilen had ie ook pech.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 11 mei 2009 @ 10:54:21 #287
114177 Diaan73
pi_68897755
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:50 schreef Dakota het volgende:

[..]

als we plek hadden voor een eettafel dan hadden wij daar ook vast wel aangezeten
dat is idd lastig dan...
Make love, not war ☮
pi_68897815
Als ik douche laat ik altijd de badkamerdeur openstaan, en 'vroeger' zette ik graag de radio aan tijdens het douchen, lekker meezingen, maar dat doe ik nu ook niet meer. Van het idee dat ik 'm niet kan horen word ik onrustig.
pi_68897959
Ik heb een keer mijn man huilend gebeld omdat ik wilde douchen en Seb maar bleef huilen. En dat ging ongeveer zo: Ik weeeeeeeheeeeet het niet meeeeeer, wheeeeeeeee. En ik wiiiihiiiil ooooohoook nog onder de douhouuuuuuuuuche. en toen zei hij: dan leg je hem toch in bed en ga je onder de douche. Gouden tip geweest want toen kwam ik erachter dat het zijn slaaphuiltje is.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:00:59 #290
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897969
als ik douche zet ik elin in t wippertje in de badkamer.. kan ze er of gelijk bij onder of ze vermaakt zich uitstekend door rond te kijken
wanna rub mah puppeh?!
pi_68898009
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef Dakota het volgende:
als ik douche zet ik elin in t wippertje in de badkamer.. kan ze er of gelijk bij onder of ze vermaakt zich uitstekend door rond te kijken
Kijk en dat past bij ons dan niet. Maar wij hebben wel een eettafel

Nou ja zal wel passen denk ik maar niet praktisch.
pi_68898067
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef Dakota het volgende:
doe ik ook zo heerlijk, samen douchen
  maandag 11 mei 2009 @ 11:10:46 #293
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68898306
Hannah slaapt 's ochtends nog wel even door als ze gedronken heeft, in die tijd kan ik mooi douchen. Bij Noah destijds was de dag vaak al half om als ik eens een keertje had gedouched, vind dit wel prettiger. Noah in een wipper in de douche werkte ook lang niet altijd. Hannah moest laatst een keer huilen toenik nog niet klaar was met douchen. Tijdens het afdrogen heb ik haar op een handdoek in de wasbak gelegd. Maar dat was ook niet lang goed

Douchen met Hannah heb ik nog niet geprobeerd. Vind het een beetje een gedoe, wie droog je dan eerst af en waar laat je haar, etc. Bovendien vind ik die paar minuten douchen gewoon even een heerlijk moment voor mezelf.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:12:58 #294
114177 Diaan73
pi_68898379
Ik heb het geluk dat Lennon smorgens vrij lang slaapt, dus als hij slaapt ga ik douchen, of ik ga 's avonds douchen... dan slaapt hij ook gewoon. Maar het is weleens voorgekomen dat ik onder de douche wegkwam en hij huilde, ik douche vrij snel dus dat kan nooit lang geweest zijn.
Make love, not war ☮
  maandag 11 mei 2009 @ 11:17:13 #295
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68898494
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef texelonia het volgende:

Douchen met Hannah heb ik nog niet geprobeerd. Vind het een beetje een gedoe, wie droog je dan eerst af en waar laat je haar, etc. Bovendien vind ik die paar minuten douchen gewoon even een heerlijk moment voor mezelf.
wippertje dus.. doeken erin.. na t douchen leg je haar daarin.. doeken om r heen, jezelf afdrogen..dan de kleine
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:18:05 #296
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68898525
o en ik zet haar daar altijd eerst in dan kan ik mn ding doen, shampoo enzo.. daarna pak ik haar voor de laatste x minuten
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:19:10 #297
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68898554
Dat zeg ik, gedoe
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:24:37 #298
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68898733
t stelt echt geen ruk voor
wanna rub mah puppeh?!
pi_68898800
Nou bij onze badkamer werkt dat dus echt niet, dan moet ik uit de douchebak stappen een meter of twee lopen kind onder de douche doen en dan weer terug, weet je hoe KOUD ik het dan heb. Bovendien kan ik hem niet zien als ik zelf onder de douche sta.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:29:11 #300
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68898884
Ik heb het met Noah ook vaak genoeg gedaan hoor. Maar ik vind het gewoon handiger om zelf lekker alleen te douchen als Hannah slaapt en haar lekker te wassen in de tummytub. Dat kan toch?
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')