Oh, dat doe ik zeker hoor. Als hij tijdens het eten nog eens zo huilt zet ik 'm in de maxi-cosi op de tafel bij ons (die tip ga ik dan proberen).quote:Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef Dakota het volgende:
Misschien dat je wat tips aan kan nemen van mensen hier ipv het platgereden kuikentje te spelen.
Ook wel erg flauw, dit is natuurlijk een hele andere situatie en niet met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
gewoon doorslapen en je kind op t balkon zetten
Dat is inderdaad erg lief om te zien, ik haal Lennon niet vaak op dat doet Peaceman, maar ik breng hem altijd en hij lacht altijd als hij de leidsters ziet.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Estrys het volgende:
Ik vind het fijn om Seb naar het kdv te brengen en dan 's avonds weer op te halen en dan dat smoeltje te zienLigt hij daar lekker te chillen in de schommel. En hij geniet er echt van volgens mij van die aandacht van de leidsters, hij is dan ook de kleinste en ze knuffelen hem plat.
En wat Diaan zegt.
als jij je kind op je linkerarm hebt dan is t onmogelijk om er eten op te knoeien als je met rechts eet (ik zit op de bank in kleermakerszit en hel gewoon iets naar de rechterkant.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik zeker hoor. Als hij tijdens het eten nog eens zo huilt zet ik 'm in de maxi-cosi op de tafel bij ons (die tip ga ik dan proberen).
Ik hou 'm dan niet op schoot, vind dat een beetje link met het gevaar dat je heet eten kan knoeien.
Ik snap wel dat het een grapje is naar Estrys, maar ik vond het ook een sneer naar n_z.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
als jij je kind op je linkerarm hebt dan is t onmogelijk om er eten op te knoeien als je met rechts eet (ik zit op de bank in kleermakerszit en hel gewoon iets naar de rechterkant.
Diaan.. je snapt toch zelf wel dat t een grapje isEstrys kan t hebben hoor
als we plek hadden voor een eettafel dan hadden wij daar ook vast wel aangezetenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het een grapje is naar Estrys, maar ik vond het ook een sneer naar n_z.
Trouwens wij eten niet op de bank, al helemaal niet als Twan er is... die hebben we aangeleerd aan tafel te eten avondeten en dat gebeurt ook gewoon als Lennon wat vervelender is.
dat is idd lastig dan...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
als we plek hadden voor een eettafel dan hadden wij daar ook vast wel aangezeten
Kijk en dat past bij ons dan niet. Maar wij hebben wel een eettafelquote:Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef Dakota het volgende:
als ik douche zet ik elin in t wippertje in de badkamer.. kan ze er of gelijk bij onder of ze vermaakt zich uitstekend door rond te kijken
doe ik ookquote:Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef Dakota het volgende:
als ik douche zet ik elin in t wippertje in de badkamer.. kan ze er of gelijk bij onder of ze vermaakt zich uitstekend door rond te kijken
wippertje dus.. doeken erin.. na t douchen leg je haar daarin.. doeken om r heen, jezelf afdrogen..dan de kleinequote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef texelonia het volgende:
Douchen met Hannah heb ik nog niet geprobeerd. Vind het een beetje een gedoe, wie droog je dan eerst af en waar laat je haar, etc. Bovendien vind ik die paar minuten douchen gewoon even een heerlijk moment voor mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |