Julian is net een maand oudquote:Op zondag 10 mei 2009 09:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een paar avonden achter elkaar heb ik m'n eten weggegooid omdat het me toch niet smaakt als een baby op de achtergrond de boel bij elkaar krijst, maar eergisteren was ik het echt zat. Ik heb 'm met kinderwagen en al in de bijkeuken gezet, doei!
Dat dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:01 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Julian is net een maand oud![]()
Die parkeer je dan toch niet even in de bijkeuken omdat hij aan het eind van de dag wat huiligerig is en de nabijheid van papa of mama nodig heeft.
Zo deden wij dat ook. En soms nog wel eens.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dan eet je toch om de beurt zodat er eentje met de kleine rondloopt, of knuffelt, of whatever.
Dana huilde in het begin ook standaard als bij ons het eten op tafel stond, krampjes bleek uiteindelijk. Ik heb dan ook heel wat koud eten gehad in die tijd
Je bagatelliseert het wel nu. Zoals jij het brengt is het vast niet gegaan, ' hij huilt en ik heb honger dus ik zal hem even in de bijkeuken parkeren' Het ging volgens mij over alles bij elkaar krijsen. Dat is wel een verschil met wat huilerig. Overigens als mijn baby huilerig is laat ik hem dus juist wel eens gewoon huilen en als hij alles bij elkaar krijst niet. (hoewel ik me voor kan stellen dat je het even echt niet meer weet op moment van echt krijsen, ik ging dan altijd een potje mee zitten janken met mijn kind)quote:Op zondag 10 mei 2009 14:01 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Julian is net een maand oud![]()
Die parkeer je dan toch niet even in de bijkeuken omdat hij aan het eind van de dag wat huilerig is en de nabijheid van papa of mama nodig heeft.
P_iglet zegt juist niet dat de baby hongerig zou zijn, maar huilt omdat hij moe is en papa en mama nodig heeft. En dan is het enige wat helpt hem bij je te houden, ook als hij door blijft huilen. Want dan heeft hij je blijkbaar het hardst nodig.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het wel nu. Zoals jij het brengt is het vast niet gegaan, ' hij huilt en ik heb honger dus ik zal hem even in de bijkeuken parkeren' Het ging volgens mij over alles bij elkaar krijsen. Dat is wel een verschil met wat huilerig. Overigens als mijn baby huilerig is laat ik hem dus juist wel eens gewoon huilen en als hij alles bij elkaar krijst niet. (hoewel ik me voor kan stellen dat je het even echt niet meer weet op moment van echt krijsen, ik ging dan altijd een potje mee zitten janken met mijn kind)
Je leest niet goed, ik zeg huilerig niet hongerig. Dat honger slaat op de moeder (wegzetten want anders kan ik niet eten)quote:Op zondag 10 mei 2009 19:10 schreef cattie het volgende:
[..]
P_iglet zegt juist niet dat de baby hongerig zou zijn, maar huilt omdat hij moe is en papa en mama nodig heeft. En dan is het enige wat helpt hem bij je te houden, ook als hij door blijft huilen. Want dan heeft hij je blijkbaar het hardst nodig.
En ik ben ook wel eens mee gaan huilen.
Ik zie het. Mijn fout. Maar ik blijf erbij dat ik het niet vind kunnen om een zo jonge baby huilend weg te zetten.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je leest niet goed, ik zeg huilerig niet hongerig. Dat honger slaat op de moeder (wegzetten want anders kan ik niet eten)
Dat viel mij ook op inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef Estrys het volgende:
Het grappige is wel dat in eerste instantie niet echt mensen reageren op die post van Nummer_zoveel, alleen Fuente met advies wat je kan doen. Dankomt iemand een uur of 6 na de post met de opmerking dat dat toch niet kan en vervolgens duiken we er met zijn allen bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |