Denk dat iedere moeder wel uren kan kletsen over haar kindquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef Axi het volgende:
hihi weet je zeker dat je dat wil vragen Raissa.... kan uuuuuuuren kletsen over haar![]()
Maar Josanne is heel rustig en makkelijk meisje, huilt alleen als ze heeeeeel moe is of als de fles niet snel genoeg klaar is naar haar zin.
Verder begint ze nu heerlijk te brabbelen en ze heeft haar handjes ontdekt, ze kan er uren naar kijken![]()
Zal zo wel ff een foto posten in t kinderfototopic...
Verder groeit ze goed, zal nu zo'm 6,5 kilo zijn en ruim 60 cm...
Zo heb ik me netjes in gehouden met maar 4 zinnetjes
neuh.. ik hoef die alcohol niet meer .. dat is geweest (godzijdank) de pest is dat anderen het wel als een middel zien om te 'dreigen' en dat als ik niet mee werk ze die kleine weghalen bij me... en nu schei ik er echt over uitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:54 schreef peterfan het volgende:
DJMO, sterkte ermee, maar ik sluit me wel aan bij Dakota. Daarnaast, je opmerking "willen ze me weer aan de alcohol hebben ofzo" duidt er bij mij wel een beetje op dat je alcohol nog wel ziet als een middel om je problemen mee op te lossen of waar je naar grijpt in tijden van stress.... Daarbij mag pappa ook wel zijn handjes laten wapperen inderdaad, en niet kunnen koken is natuurlijk onzin.![]()
Maar goed, sterkte ermee en probeer het inderdaad te zien als iets positiefs, hoe beter het gaat hoe sneller je er vanaf kunt zijn..
Iets anders: wat rollen al jullie kinders snel zeg! Mijn zoontje deed het pas met een maand of zeven en dan alleen van buik naar rug omdat hij op zijn buik liggen haat..
Waarom verbaast mij dit nou nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:33 schreef Raissa het volgende:
Mila probeerde gisteren trouwens twee handen tegelijk in haar mond te proppen![]()
Hier t zelfde verhaal en dan ook nog boos worden als t niet pastquote:Mila probeerde gisteren trouwens twee handen tegelijk in haar mond te proppen![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef Mibos2 het volgende:
He Axi dan ben jij AM uit Gouda hahaha toevallig...
elin vorige week.. 4 mnd dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:32 schreef Axi het volgende:
@Dakota, geweldig dat filmpje van Elin
Wanneer gaan kleintjes eigenlijk lachen met geluid?!?!
jaaaaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef Fuente het volgende:
Die lachstuipjes
Merel had ze ook meteen veel, vooral als ze lekker bij 1 van ons lag te slapen. Hier was ze 3 dagen oud geloof ik:
[ afbeelding ]
Heh vervelend! Hopelijk maken jullie vannacht een langere nacht en zijn jullie morgen weer fris en fruitigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:15 schreef Estrys het volgende:
Mijn zoon heeft al net zo'n goede bui als ik vandaag
Dat onderzoek wil ik dan wel eens zien want dat lijkt me heel sterkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
jaaaalief man
elin lag altijd halfstoned te lachen![]()
elke baby lacht pas echt! 6 weken na de uitgerekende datum..ook blinde baby's..op de dag af. Is onderzoek naar geweest
Ohw, wat schattig!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef Fuente het volgende:
Die lachstuipjes
Merel had ze ook meteen veel, vooral als ze lekker bij 1 van ons lag te slapen. Hier was ze 3 dagen oud geloof ik:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
jaaaalief man
elin lag altijd halfstoned te lachen![]()
elke baby lacht pas echt! 6 weken na de uitgerekende datum..ook blinde baby's..op de dag af. Is onderzoek naar geweest
bronquote:"Glimlachen is een aangeboren reactie en baby's zullen gaan glimlachen, ongeacht wat hun moeders wel of niet doen. We weten dit zeker omdat zelfs blind geboren baby's, die de gezichten van hun moeders nooit kunnen zien, automatisch beginnen te glimlachen wanneer zij de leeftijd van vier weken bereiken." (Desmond Morris)
Ik heb het over gericht lachen.quote:
juhp wat DJMO zegt, de 6e ziekte.. eerst koorts dan spikkels..heb je het ergste iig al gehadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:51 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ohw, wat schattig!!!!
Koorts is weg bij Amber; maar inmiddels hebben we er iets anders voor terug, ze is een beetje gespikkeld
Nu nog achterhalen wat het is, ze is vrolijk en niet echt ziekig.
Nou...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Dakota het volgende:
tieswat een humpie
Ik ben ziekkwam zo opeens opzetten.. griep..Elin blijkbaar ook die heeft lichte verhoging.
Van het Hamster-zingen?quote:
Wat babyolie op z'n hoofdje smeren? Of bedoel je dat met zwitsalrommel? Hier helpt dat in ieder geval wel, dan blijft de huid vettig. Eventueel ook wat badolie in het badje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ah, wat een lieve foto's Marlieske.![]()
Julian heeft allemaal velletjes (droog huidje?) op z'n voorhoofd, tussen z'n wenkbrauwen en op z'n hoofdhuid. Het is niet geel. Kan het dan berg zijn of gewoon een droge huid?
Van die zwitsal-rommel wordt het erger. Iemand tips?
Ties weegt nu rond de 2600 gram, alles is te groot en luiers zakken van zijn kont (ook de prematuur luiers)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:54 schreef Marie79 het volgende:
Het is zeker een kanjer Marlieske!En wat is 'ie nog klein... Hoe zwaar is hij???
En hoe gaat het verder met jou en Ties??? En hoe is het om nu 2 kindjes te hebben???
Idem hier. Mensen die zeuren over dat het schoonhouden van een huis zoveel tijd kost...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
[..]
ze heeft een tweekamerwoning toch?
ik ook..kost me nog geen halfuurtje.
en daarbij..als je niet thuis bent..maak je ook niets vies!
o bij elin wel..tepel erin en t kind slaapt &zuigt n eind wegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Estrys het volgende:
slaapdrinken? als hij slaapt zuigt hij echt niet dan houd hij zijn mond open zonder te zuigen. Ik ga gewoon slapen, ik zie het wel hij zal zich wel melden vannacht. Hopelijk net wanneer paps van de lanparty thuis komt
Dat doet Annicka ook. Zo lief.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
o bij elin wel..tepel erin en t kind slaapt &zuigt n eind weg
Van Amber herken ik het wel, maar die kan ook heerlijk zo bij me liggen, of rechtop drinken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef DolleMina het volgende:
Wat Annicka trouwens wel heeft is dat ze absoluut niet ontspannen in onze armen kan liggen als ze rechtop zit. Ze zit de hele tijd met haar handjes tegen je borst aan en probeert zover mogelijk naar achteren te hangen. Hebben meer kindjes dat?
Ik heb badolie van de zwitsal. Heb het idee dat dit niet echt werkt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef Jore het volgende:
[..]
Wat babyolie op z'n hoofdje smeren? Of bedoel je dat met zwitsalrommel? Hier helpt dat in ieder geval wel, dan blijft de huid vettig. Eventueel ook wat badolie in het badje.
Dat heeft Julian ook gedaan de afgelopen dagen. Net beginnen met bléren als je je eten op je bord schept, alsof ie het weet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:42 schreef texelonia het volgende:
Kinderen blijven je verbazen af en toe...
Een weekend alleen met de kinderen, overdag ging het best goed, maar als ik moet koken vindt het Hannah het uiteraard nodig om te blijven huilen (want dat doen baby's altijd tijdens het koken en eten toch?). Ze was al paar keer in slaap gevallen maar werd toch steeds weer wakker. Met kind op een arm gekookt. Eten mocht ik ook al niet van d'r, ook maar op schoot dan, en met 1 hand eten. Nee hoor, madam is alleen stil met een pink in d'r mond (nee geen speen, en als ze die af en toe wel pakt valt ie telkens eruit waardoor je nog een hand kwijt bent om die speen erin te houden)
Ik inmiddels lichtelijk gefrustreerd, en mede door kiespijn kan ik wat minder hebben op zo'n moment... Dus ik heel pedagogisch onverantwoord, dacht ik, kind naar beneden in de wieg en boven eten met de deuren dicht, zodat we het gekrijs niet zouden horen. En dan met een schuldgevoel zover het gaat met kiespijn je boird zo snel mogelijk leeg eten. Toen ik voor Noah drinken pakte was het al verdacht stil. En ik ga net dus kijken, ja hoor, ze slaaptPrecies in de houding waarin ik dr heb gelegd (op d'r rug, gezicht omhoog, met speen in d'r mond beetje onder de deken geklemd) dus wrs heeft ze niet één kik meer gegeven
Als je 'm platlegt met de rugleuning mag hij er al wel even in. Geen uren per dag, maar tijdens bijvoorbeeld het eten kan 't prima.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mag een baby van een maand oud al in een wipstoel?
Hee goede tip! Gaan wij ook eens proberen!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:24 schreef Fuente het volgende:
Bij Merel helpt het vaak als we haar lekker in de wipstoel op tafel zetten tijdens het eten. Vindt ze heel gezellig. Of een van ons neemt d'r op schoot, gaat ook goed.
Klinkt als leuke vakantie LL!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien hoe is het met Lotte? Nog steeds last van haar oortjes?
Ik zou dan eerder het (platte) wipstoeltje doen dan de maxi cosi. De houding in de maxi cosi is niet echt ideaal, een plat wipstoeltje is dan imo beter.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:04 schreef Fuente het volgende:
[..]
Als je 'm platlegt met de rugleuning mag hij er al wel even in. Geen uren per dag, maar tijdens bijvoorbeeld het eten kan 't prima.
Of anders: even in de maxi cosi op tafel, ik deed Merel wel eens in de cosi op het aanrecht als ik aan het koken was
Ties en Isaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:40 schreef marlieske het volgende:
ff snel tussen het bezoek en de flesjes door wat foto's van Ties en Isa erop zetten, anders gaan mensen nog denken dat ik niet super trots ben op mijn kroost![]()
Mega Foto Spam!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff lekker Ties zoenen.
[ afbeelding ]
Jaaaaa lekker nog een keer zoenen.
[ afbeelding ]
ff Ties vasthouden knap hé !
[ afbeelding ]
Tja ik krijg er geen genoeg van, en ik kan zijn naam ook heel mooi uitspreken Tieeeeeees *spetter*
[ afbeelding ]
Ties in bad, met zijn donker blauwe kijkers.
[ afbeelding ]
Kijk eens hoe groot een pamper nog is voor mij.
[ afbeelding ]
Mama's kanjer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |