abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:24:49 #176
105850 Fuente
mamamuts
pi_68855899
Sara had met 5 maanden haar eerste tand. Kan echt wel vroeg hoor! Je hebt zelfs baby's die worden met een tand geboren
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68855903
Tanden???
Wat is dat?
pi_68856345
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:

[..]

ze heeft een tweekamerwoning toch?

ik ook..kost me nog geen halfuurtje.
en daarbij..als je niet thuis bent..maak je ook niets vies!
Idem hier. Mensen die zeuren over dat het schoonhouden van een huis zoveel tijd kost...
Wanneer leren mensen het is eens?
pi_68858510
zucht ik twijfel of ik seb wakker zal maken, meneer heeft om 17 uur 100 cc van de 200 gedronken. Nu ligt hij nog steeds te slapen na een drukke dag bij Sugar. Hij had eigenlijk rond tien uur moeten komen maar hij is echt knock out. vrees als ik hem wakker maak dat hij dan toch niet veel drinkt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:23:38 #180
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68858574
elin is 2 min. geleden eindelijk in slaap gevallen

wil seb niet slaapdrinken?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68858717
slaapdrinken? als hij slaapt zuigt hij echt niet dan houd hij zijn mond open zonder te zuigen. Ik ga gewoon slapen, ik zie het wel hij zal zich wel melden vannacht. Hopelijk net wanneer paps van de lanparty thuis komt
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:28:21 #182
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68858762
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Estrys het volgende:
slaapdrinken? als hij slaapt zuigt hij echt niet dan houd hij zijn mond open zonder te zuigen. Ik ga gewoon slapen, ik zie het wel hij zal zich wel melden vannacht. Hopelijk net wanneer paps van de lanparty thuis komt
o bij elin wel..tepel erin en t kind slaapt &zuigt n eind weg
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68858895
misschien gaat dat bij d tepel natuurlijker of zo maar Seb is een beetje een luie drinker hoor al vanaf zijn geboorte. heeft ie van papa lui indobloed is dat.
en traaaaaaaaag issie, dat zeggen ze op het kdv ook. echt zo van nou komt het vandaag niet dan morgen...
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:32:04 #184
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68858898
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:28 schreef Dakota het volgende:

[..]

o bij elin wel..tepel erin en t kind slaapt &zuigt n eind weg
Dat doet Annicka ook. Zo lief.
pi_68859061
Seb is total loss hoor, heeft misschien een uur geslapen vandaag
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:44:34 #186
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68859353
Wat Annicka trouwens wel heeft is dat ze absoluut niet ontspannen in onze armen kan liggen als ze rechtop zit. Ze zit de hele tijd met haar handjes tegen je borst aan en probeert zover mogelijk naar achteren te hangen. Hebben meer kindjes dat?
pi_68860074
jaaa daar issie Seb dan he

Niet herkenbaar hier DM. Seb is juist erg ontspannen dan, als een plumpudding en zijn hoofd is zo wiebelig dat hij net zo'n hondje voor op de hoedenplank van de auto is af en toe
pi_68860169
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef DolleMina het volgende:
Wat Annicka trouwens wel heeft is dat ze absoluut niet ontspannen in onze armen kan liggen als ze rechtop zit. Ze zit de hele tijd met haar handjes tegen je borst aan en probeert zover mogelijk naar achteren te hangen. Hebben meer kindjes dat?
Van Amber herken ik het wel, maar die kan ook heerlijk zo bij me liggen, of rechtop drinken.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_68864440
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef Jore het volgende:

[..]

Wat babyolie op z'n hoofdje smeren? Of bedoel je dat met zwitsalrommel? Hier helpt dat in ieder geval wel, dan blijft de huid vettig. Eventueel ook wat badolie in het badje.
Ik heb badolie van de zwitsal. Heb het idee dat dit niet echt werkt.
pi_68864460
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:42 schreef texelonia het volgende:
Kinderen blijven je verbazen af en toe...
Een weekend alleen met de kinderen, overdag ging het best goed, maar als ik moet koken vindt het Hannah het uiteraard nodig om te blijven huilen (want dat doen baby's altijd tijdens het koken en eten toch?). Ze was al paar keer in slaap gevallen maar werd toch steeds weer wakker. Met kind op een arm gekookt. Eten mocht ik ook al niet van d'r, ook maar op schoot dan, en met 1 hand eten. Nee hoor, madam is alleen stil met een pink in d'r mond (nee geen speen, en als ze die af en toe wel pakt valt ie telkens eruit waardoor je nog een hand kwijt bent om die speen erin te houden )
Ik inmiddels lichtelijk gefrustreerd, en mede door kiespijn kan ik wat minder hebben op zo'n moment... Dus ik heel pedagogisch onverantwoord, dacht ik, kind naar beneden in de wieg en boven eten met de deuren dicht, zodat we het gekrijs niet zouden horen. En dan met een schuldgevoel zover het gaat met kiespijn je boird zo snel mogelijk leeg eten. Toen ik voor Noah drinken pakte was het al verdacht stil. En ik ga net dus kijken, ja hoor, ze slaapt Precies in de houding waarin ik dr heb gelegd (op d'r rug, gezicht omhoog, met speen in d'r mond beetje onder de deken geklemd) dus wrs heeft ze niet één kik meer gegeven
Dat heeft Julian ook gedaan de afgelopen dagen. Net beginnen met bléren als je je eten op je bord schept, alsof ie het weet. Van de honger kan het niet zijn, want dan heeft ie net vantevoren een fles gehad.
Een paar avonden achter elkaar heb ik m'n eten weggegooid omdat het me toch niet smaakt als een baby op de achtergrond de boel bij elkaar krijst, maar eergisteren was ik het echt zat. Ik heb 'm met kinderwagen en al in de bijkeuken gezet, doei!
Gisteren heeft ie eens niet gehuild tijdens het avondeten, heerlijk.
Wel vanmorgen om 6.00 klaarwakker en niet meer willen slapen. Maar hij had goeie zin, dus dan is het niet zo vervelend. Lekker uren naar een schemerlampje staren, haha.
  zondag 10 mei 2009 @ 10:24:57 #191
105850 Fuente
mamamuts
pi_68865119
Bij Merel helpt het vaak als we haar lekker in de wipstoel op tafel zetten tijdens het eten. Vindt ze heel gezellig. Of een van ons neemt d'r op schoot, gaat ook goed.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 10 mei 2009 @ 10:55:39 #192
105850 Fuente
mamamuts
pi_68865613
En Merel is 5 maanden vandaag
Sara
Merel
Ukje
pi_68865701
Mag een baby van een maand oud al in een wipstoel?
  zondag 10 mei 2009 @ 11:04:11 #194
105850 Fuente
mamamuts
pi_68865759
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mag een baby van een maand oud al in een wipstoel?
Als je 'm platlegt met de rugleuning mag hij er al wel even in. Geen uren per dag, maar tijdens bijvoorbeeld het eten kan 't prima.
Of anders: even in de maxi cosi op tafel, ik deed Merel wel eens in de cosi op het aanrecht als ik aan het koken was
Sara
Merel
Ukje
pi_68866661
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:24 schreef Fuente het volgende:
Bij Merel helpt het vaak als we haar lekker in de wipstoel op tafel zetten tijdens het eten. Vindt ze heel gezellig. Of een van ons neemt d'r op schoot, gaat ook goed.
Hee goede tip! Gaan wij ook eens proberen!
pi_68867396
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien hoe is het met Lotte? Nog steeds last van haar oortjes?
Klinkt als leuke vakantie LL!

Met Lotte gaat het gelukkig weer wat beter. De antibiotica heeft denk ik goed z'n werk gedaan, ze trekt niet meer aan d'r oortjes, dus ik denk dat het beter gaat. Ze is ook weer een stuk vrolijker, gaat weer makkelijker slapen, hele verbetering in ieder geval weer gelukkig. Afgelopen nacht is ze volgens mij maar 1x geweest, om half 1 en toen om half 7 weer. Kan wel zijn dat ze vaker wakker geweest is, maar volgens mij ben ik er maar 1x uitgeweest. Om 7 uur ging ze weer lekker slapen tot half 10, ideaal
  zondag 10 mei 2009 @ 12:31:11 #197
108648 cattie
lieve moeder
pi_68867489
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:04 schreef Fuente het volgende:

[..]

Als je 'm platlegt met de rugleuning mag hij er al wel even in. Geen uren per dag, maar tijdens bijvoorbeeld het eten kan 't prima.
Of anders: even in de maxi cosi op tafel, ik deed Merel wel eens in de cosi op het aanrecht als ik aan het koken was
Ik zou dan eerder het (platte) wipstoeltje doen dan de maxi cosi. De houding in de maxi cosi is niet echt ideaal, een plat wipstoeltje is dan imo beter.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:04:12 #198
105850 Fuente
mamamuts
pi_68868261
Ja, alleen de wipstoel past niet op het aanrecht hier (echt minikeukentje, dan ben ik bang dat ze eraf dondert ) Op tafel zet ik altijd de wipstoel, lekker relaxed liggen voor d'r.
Sara
Merel
Ukje
  zondag 10 mei 2009 @ 13:41:26 #199
105850 Fuente
mamamuts
pi_68869170
We stellen het provoceren toch uit tot woensdag. Merel is wel helemaal opgeknapt, maar ik vind het gewoon zielig om d'r nu meteen weer een dreun te doen. Dus geen nieuws vandaag
Sara
Merel
Ukje
pi_68869478
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:40 schreef marlieske het volgende:
ff snel tussen het bezoek en de flesjes door wat foto's van Ties en Isa erop zetten, anders gaan mensen nog denken dat ik niet super trots ben op mijn kroost

Mega Foto Spam!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ff lekker Ties zoenen.

[ afbeelding ]
Jaaaaa lekker nog een keer zoenen.

[ afbeelding ]
ff Ties vasthouden knap hé !

[ afbeelding ]
Tja ik krijg er geen genoeg van, en ik kan zijn naam ook heel mooi uitspreken Tieeeeeees *spetter*

[ afbeelding ]
Ties in bad, met zijn donker blauwe kijkers.

[ afbeelding ]
Kijk eens hoe groot een pamper nog is voor mij.

[ afbeelding ]
Mama's kanjer
Ties en Isa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')