weet je, ik heb altijd gezegd, dat ik controle's niet erg vind .. maar de druk die ze me nu opleggen (zowel cb, huisarts, fysio, jeugdzorg, jeugdplein, bouman, bloedprikken) (waarvan het cb, huisarts en bloedprikken overigens op mijn eigen initiatief zijn!!) en dan daarboven op nog eens drie volle dagen (dat wilde hij in eerste instantie) mkd .. ik had in het begin ook kunnen zeggen: ik wacht wel af waarmee je komt, maar ik had zelf (in de wetenschap hoe jeugdzorg werkt) al bedacht hoe ik het beste kon laten zien dat ik overal aan mee werk (en zal blijven meewerken, mits binnen redelijke grenzen!)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:47 schreef Dakota het volgende:
[..]
nouja weet je .. misschien klinkt het lullig. Maar toch is het goed dat ze je extra in de gaten houden. Als jij zelf een verhaal hoort over een kind dat uit huis is geplaatst een rehabiliterende moeder (of afgekickte) die een nieuw kindje krijgt..en die niet tot amper in de gaten wordt gehouden..dan heb jij ook je bedenkingen. Natuurlijk is het lastig voor je. maar jij bent degene die kan laten zien dat je het nu prima doet en dat je ze niet nodig hebt. Dus maak daar juist gebruik van dan je te irriteren want uiteindelijk heb je er alleen maar baat bij (en het is uiteraard niet voor niets)
Kapot? Zo erg is het nou toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
weet je, ik heb altijd gezegd, dat ik controle's niet erg vind .. maar de druk die ze me nu opleggen (zowel cb, huisarts, fysio, jeugdzorg, jeugdplein, bouman, bloedprikken) (waarvan het cb, huisarts en bloedprikken overigens op mijn eigen initiatief zijn!!) en dan daarboven op nog eens drie volle dagen (dat wilde hij in eerste instantie) mkd .. ik had in het begin ook kunnen zeggen: ik wacht wel af waarmee je komt, maar ik had zelf (in de wetenschap hoe jeugdzorg werkt) al bedacht hoe ik het beste kon laten zien dat ik overal aan mee werk (en zal blijven meewerken, mits binnen redelijke grenzen!)
hoe maak je een mens kapot wat al tot het uiterste gaat om mee te werken ... zal ik mijn huishouden maar snachts gaan doen ofzo??
Hoe doen alleenstaande, werkende moeders dat dan? Johan kan toch ook zijn handjes laten wapperen, al is het maar om het koken van je over te nemen (ik roep maar iets).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
... zal ik mijn huishouden maar snachts gaan doen ofzo??
dat kan hij niet, en hoeft ook niet voor mij .. hij staat om vijf uur op, is om half 5 thuis, doet genoeg..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:00 schreef geppie het volgende:
[..]
Hoe doen alleenstaande, werkende moeders dat dan? Johan kan toch ook zijn handjes laten wapperen, al is het maar om het koken van je over te nemen (ik roep maar iets).
Idem hier, ze kan net haar hoofd opheffen. Een heel verschil met Fons, die deed dat bijna meteen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:33 schreef cattie het volgende:
Fee rolt nog niet, speelt geen vliegtuig en draait nog niet om. Ze is niet echt snel. Maar wel heel mooi en lief!
oke dan heb ik ook nog een laatste.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat kan hij niet, en hoeft ook niet voor mij .. hij staat om vijf uur op, is om half 5 thuis, doet genoeg..
en dakota: tuurlijk is het goed dat er controle is.. maar je kan ook te ver gaan en te veel eisen van iemand .. dat is alles wat ik er nog over zeg
ja hallo.. maar Elodie heeft r energie al hard genoeg nodig om te groeien blijkbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Idem hier, ze kan net haar hoofd opheffen. Een heel verschil met Fons, die deed dat bijna meteen.
Ik denk nooit dat zij ook voor haar 11de maand haar eerste stapjes gaat zetten.
sinds vannacht wil ik het bij deze houdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:33 schreef Dakota het volgende:
sins ik Elin heb wil ik nog 20 kinderen
ik hoop dat dat na een (hopelijk)tweede weer uit mn kop is
ze heeft een tweekamerwoning toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
DJMO: als je het niet redt met het huishouden doordat je zoveel de deur uitmoet voor controles enzo kun je misschien bij de huisarts aankaarten dat je hulp nodig hebt in de huishouding?
Maar ja, daarvoor moet je natuurlijk wel thuiszijn.
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
[..]
ze heeft een tweekamerwoning toch?
ik ook..kost me nog geen halfuurtje.
en daarbij..als je niet thuis bent..maak je ook niets vies!
Die truc gaat hier niet op, helaas. Huisdierenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
ik ook..kost me nog geen halfuurtje.
en daarbij..als je niet thuis bent..maak je ook niets vies!
zeggeuh, jij hebt een huishoudster jij luxe-moeder!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Die truc gaat hier niet op, helaas. Huisdieren
ik doe wel net of ik dit niet gelezen hebquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef Marie79 het volgende:
Jee, als ik jullie verhalen lees, bof ik toch echt met Maarten en het slapen... Gisteravond om kwart voor 8 de laatste fles, en vanmorgen om kwart voor 8 kwam W. me melden (die ging te werk) dat Maarten wakker aan het worden was! En nu ligt hij ook weer te slapen...
Ik bof ook hoor, af en toe een dagje minder ertussen.... maar over het algemeen, hier ook geen klagen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef Marie79 het volgende:
Jee, als ik jullie verhalen lees, bof ik toch echt met Maarten en het slapen... Gisteravond om kwart voor 8 de laatste fles, en vanmorgen om kwart voor 8 kwam W. me melden (die ging te werk) dat Maarten wakker aan het worden was! En nu ligt hij ook weer te slapen...
Ja maar 1 keer in de week een huishoudster wil niet zeggen dat je dan zelf niks meer hoeft te doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:09 schreef Dakota het volgende:
[..]
zeggeuh, jij hebt een huishoudster jij luxe-moeder!
met de vogelpestknorrengriep weliswaar.. een interieurverzorgster met features
nee maar wel minderquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja maar 1 keer in de week een huishoudster wil niet zeggen dat je dan zelf niks meer hoeft te doen
Een interieurverzorgster met features![]()
Ik dacht vanochtend trouwens dat Mila echt mega had doorgeslapen, ik schrok om half 10 wakker en ik wist niet dat ze om 6 uur al de fles had gehad van lief. Die was weer stiekem stilletjes naast me gekropen
Zal ik het onder een spoiler zetten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:09 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik doe wel net of ik dit niet gelezen heb
Daarentegen... groenten...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:14 schreef Estrys het volgende:
Houden jullie nou op met die succesverhalen over dat slapen? Dadelijk schiet ik in een winterdepressie
Daar lig je toch niet van wakker?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:18 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Daarentegen... groenten...Die moet meneer niet...
Vanavond krijgt hij witlof met een appeltje
wat lukt er niet aan liggend voeden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef DolleMina het volgende:
Hier slaapt Annicka wel door, maar ik zelf niet...Ze gaat om een uur of half negen naar bed en ik voed haar dan voor de 'laatste' keer. Maar ook om één uur leg ik haar zelf nog aan (maar dan blijft ze dus doorslapen), en dan wanneer zij weer om een voeding vraagt. Dat kan tussen de 3 en 6 uur zijn ofzo. In principe slaapt ze dan ook nog, want ik word vaak al wakker voordat zij onrustig wordt. Ik leg haar dan aan, en meestal slaapt ze nog steeds door. Het lukt me nog steeds niet liggend te voeden, dus ik zit vaak halfdood te voeden...
![]()
Dus ja, Annicka slaapt wel door ja, maar mamma niet...We blijven wel vaak tot een uur of elf in bed liggen.
Ze krijgt mijn borst niet goed te pakken, doordat ik vlakke tepels heb. Ze heeft altijd een beetje hulp nodig met aanhappen (hamburgerhap) en ik kan niet goed helpen als ik lig, want ik zie dus niets.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:14 schreef Estrys het volgende:
Houden jullie nou op met die succesverhalen over dat slapen? Dadelijk schiet ik in een winterdepressie
Ik ben ook alweer aan het werk hoor, alweer 5 weken. Ik ben alleen een redelijk ochtendmens dus niet zoveel last van smorgens. Vaak is het zo dat ik gewoon om half 7 wakker word van de wekker, me rustig ga wassen enz. en om 7 uur Lennon wakker maak + fles geven. De avond daarvoor heb ik het brood al klaar gemaakt en de tassen ingepakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:34 schreef Estrys het volgende:
Het niet doorslapen is de ramp niet want 's nachts is het niet zo'n probleem, de volgende ochtend DAT is het probleem. Ligt dat nou aan mij of hoeven er hier geen moeders naar hun werk de volgende ochtend? Ik heb het idee dat iedereen hier en in mijn omgeving zwangerschapsverlof heeft tot sint juttemis en ik al weer een dag na de bevalling aan de bak moest.![]()
(*zielig is*)
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:33 schreef cattie het volgende:
Tyler Fee rolt nog niet, speelt geen vliegtuig en draait nog niet om. Ze is niet echt snel. Maar wel heel mooi en lief!
DJMO, beter een controle te veel dan te weinig. Succes ermee.
Dat is dialect heur.quote:
Hoi! Welkom!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef Axi het volgende:ik lurk hier al even mee, vindt wel gezellig! ahum zal me ook maar ff voorstellen... axi 26 jaar en 19 februari dit jaar voor t eerst mama geworden van onze kleine meid Josanne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |