abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 mei 2009 @ 08:55:42 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68798389
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:47 schreef Dakota het volgende:

[..]

nouja weet je .. misschien klinkt het lullig. Maar toch is het goed dat ze je extra in de gaten houden. Als jij zelf een verhaal hoort over een kind dat uit huis is geplaatst een rehabiliterende moeder (of afgekickte) die een nieuw kindje krijgt..en die niet tot amper in de gaten wordt gehouden..dan heb jij ook je bedenkingen. Natuurlijk is het lastig voor je. maar jij bent degene die kan laten zien dat je het nu prima doet en dat je ze niet nodig hebt. Dus maak daar juist gebruik van dan je te irriteren want uiteindelijk heb je er alleen maar baat bij (en het is uiteraard niet voor niets)
weet je, ik heb altijd gezegd, dat ik controle's niet erg vind .. maar de druk die ze me nu opleggen (zowel cb, huisarts, fysio, jeugdzorg, jeugdplein, bouman, bloedprikken) (waarvan het cb, huisarts en bloedprikken overigens op mijn eigen initiatief zijn!!) en dan daarboven op nog eens drie volle dagen (dat wilde hij in eerste instantie) mkd .. ik had in het begin ook kunnen zeggen: ik wacht wel af waarmee je komt, maar ik had zelf (in de wetenschap hoe jeugdzorg werkt) al bedacht hoe ik het beste kon laten zien dat ik overal aan mee werk (en zal blijven meewerken, mits binnen redelijke grenzen!)

hoe maak je een mens kapot wat al tot het uiterste gaat om mee te werken ... zal ik mijn huishouden maar snachts gaan doen ofzo??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 mei 2009 @ 08:56:35 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68798409
enfin; ik hou erover op, dit hoort hier niet thuis
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_68798466
morge, Het was bal vannacht en ik ben me een partij chagerijnig. Lekker werken dus..voor mijn collega's dan Seb heeft nog steeds een verstopte neus dus daar wordt hij wakker van. Vanmorgen was hij alweer lekker vrolijk aan het brabbelen Het frustrerende vind ik toch wel dat hij een tijdje doorsliep en nu dus niet meer.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:00:27 #54
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68798490
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:55 schreef DJMO het volgende:

[..]

weet je, ik heb altijd gezegd, dat ik controle's niet erg vind .. maar de druk die ze me nu opleggen (zowel cb, huisarts, fysio, jeugdzorg, jeugdplein, bouman, bloedprikken) (waarvan het cb, huisarts en bloedprikken overigens op mijn eigen initiatief zijn!!) en dan daarboven op nog eens drie volle dagen (dat wilde hij in eerste instantie) mkd .. ik had in het begin ook kunnen zeggen: ik wacht wel af waarmee je komt, maar ik had zelf (in de wetenschap hoe jeugdzorg werkt) al bedacht hoe ik het beste kon laten zien dat ik overal aan mee werk (en zal blijven meewerken, mits binnen redelijke grenzen!)

hoe maak je een mens kapot wat al tot het uiterste gaat om mee te werken ... zal ik mijn huishouden maar snachts gaan doen ofzo??
Kapot? Zo erg is het nou toch ook weer niet?
Ik snap dat 4 dagen MKD veel is.. 2 dagen ook. Maar ze zullen daar hun redenen toch wel voor hebben?
En trouwens.. waarom een medisch kinderdagverblijf en niet een gewone dagbehandeling?

En je kan ook druk op je laten leggen natuurlijk;
bloedprikken stelt weinig voor net zoals het CB en de huisarts. Jeugdzorg en jeugdplein zijn meer dan logisch en ik ben blij dat ze er zijn en controle willen houden.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68798496
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:55 schreef DJMO het volgende:

[..]

... zal ik mijn huishouden maar snachts gaan doen ofzo??
Hoe doen alleenstaande, werkende moeders dat dan? Johan kan toch ook zijn handjes laten wapperen, al is het maar om het koken van je over te nemen (ik roep maar iets).
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_68798499
ja alles al weer gezegd
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 mei 2009 @ 09:05:14 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68798607
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:00 schreef geppie het volgende:

[..]

Hoe doen alleenstaande, werkende moeders dat dan? Johan kan toch ook zijn handjes laten wapperen, al is het maar om het koken van je over te nemen (ik roep maar iets).
dat kan hij niet, en hoeft ook niet voor mij .. hij staat om vijf uur op, is om half 5 thuis, doet genoeg..

en dakota: tuurlijk is het goed dat er controle is.. maar je kan ook te ver gaan en te veel eisen van iemand .. dat is alles wat ik er nog over zeg

pi_68798625
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:33 schreef cattie het volgende:
Fee rolt nog niet, speelt geen vliegtuig en draait nog niet om. Ze is niet echt snel. Maar wel heel mooi en lief!
Idem hier, ze kan net haar hoofd opheffen. Een heel verschil met Fons, die deed dat bijna meteen.
Ik denk nooit dat zij ook voor haar 11de maand haar eerste stapjes gaat zetten.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:11:45 #59
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68798746
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:05 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat kan hij niet, en hoeft ook niet voor mij .. hij staat om vijf uur op, is om half 5 thuis, doet genoeg..

en dakota: tuurlijk is het goed dat er controle is.. maar je kan ook te ver gaan en te veel eisen van iemand .. dat is alles wat ik er nog over zeg
oke dan heb ik ook nog een laatste.

niet om te oordelen uiteraard.
Ze kunnen onmogelijk te veel van je eisen als het gaat om je kind. Zolang jij nu een tijd je best doet en laat zien dat je een prima moeder bent dan is het klaar (met de extra controles van tijd tot tijd). JJ is nog maar 4 maanden, hoe meer controle hoe beter! Jij weet dat je het kan, JJ merkt het maar instanties weten dat niet..en dan is het juist zo ontzettend goed dat ze juist al die tijd en energie in jullie willen steken.
Ik zou het pijnlijker vinden als ze een moeder met alcoholistisch verleden maar 1 keer per maand oid zouden controleren.

en dat was mijn piepkuiken
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:12:24 #60
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68798756
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:06 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Idem hier, ze kan net haar hoofd opheffen. Een heel verschil met Fons, die deed dat bijna meteen.
Ik denk nooit dat zij ook voor haar 11de maand haar eerste stapjes gaat zetten.
ja hallo.. maar Elodie heeft r energie al hard genoeg nodig om te groeien blijkbaar
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:31:21 #61
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68799278
Hmm hier was Lennon vanmorgen al om 6:10 uur wakker dat zijn we niet meer gewend. en ik besef wel dat we nog steeds erg blij mogen zijn dat hij zo goed slaapt, hij lag al vanaf 20:30 uur in bed Gelukkig hoef ik vandaag maar tot half 2 te werken, zat vanmorgen in de trein bijna te slapen. Hij was zelfs hard aan het huilen om zn fles en hij heeft 180cc leeggedronken

Trouwens Estrys, Lennon heeft ook elke morgen een verstopte neus... ik ga vanavond maar eens een gesneden rode ui op zn kamer zetten, dat schijnt te helpen.

Cattie, ik herken dat van dat het allemaal niet zo snel hoeft te gaan, waarschijnlijk is Lennon ook ons laatste kind en die mag wel wat langer baby blijven.
Make love, not war ☮
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:33:06 #62
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68799336
sins ik Elin heb wil ik nog 20 kinderen

ik hoop dat dat na een (hopelijk)tweede weer uit mn kop is
wanna rub mah puppeh?!
pi_68799558
DJMO: als je het niet redt met het huishouden doordat je zoveel de deur uitmoet voor controles enzo kun je misschien bij de huisarts aankaarten dat je hulp nodig hebt in de huishouding?
Maar ja, daarvoor moet je natuurlijk wel thuiszijn.
pi_68799618
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:33 schreef Dakota het volgende:
sins ik Elin heb wil ik nog 20 kinderen

ik hoop dat dat na een (hopelijk)tweede weer uit mn kop is
sinds vannacht wil ik het bij deze houden
pi_68799679
Mijn mannetje heeft me ook wakker gehouden vannacht. Gelukkig was ie in een goeie bui en dan is het toch niet zo erg.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:47:51 #66
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68799796
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
DJMO: als je het niet redt met het huishouden doordat je zoveel de deur uitmoet voor controles enzo kun je misschien bij de huisarts aankaarten dat je hulp nodig hebt in de huishouding?
Maar ja, daarvoor moet je natuurlijk wel thuiszijn.
ze heeft een tweekamerwoning toch?

ik ook..kost me nog geen halfuurtje.
en daarbij..als je niet thuis bent..maak je ook niets vies!
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:52:47 #67
114177 Diaan73
pi_68799956
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:

[..]

ze heeft een tweekamerwoning toch?

Daar heb je wel een punt Schoner dan schoon kan ook niet.
Make love, not war ☮
pi_68800006
DJMO, sterkte ermee, maar ik sluit me wel aan bij Dakota. Daarnaast, je opmerking "willen ze me weer aan de alcohol hebben ofzo" duidt er bij mij wel een beetje op dat je alcohol nog wel ziet als een middel om je problemen mee op te lossen of waar je naar grijpt in tijden van stress.... Daarbij mag pappa ook wel zijn handjes laten wapperen inderdaad, en niet kunnen koken is natuurlijk onzin.

Maar goed, sterkte ermee en probeer het inderdaad te zien als iets positiefs, hoe beter het gaat hoe sneller je er vanaf kunt zijn..

Iets anders: wat rollen al jullie kinders snel zeg! Mijn zoontje deed het pas met een maand of zeven en dan alleen van buik naar rug omdat hij op zijn buik liggen haat..
pi_68800096
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
Die truc gaat hier niet op, helaas. Huisdieren
pi_68800245
We moeten denk ik naar het hoe gaat het met de moeders topic met deze discussie
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:07:21 #71
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68800377
Jee, als ik jullie verhalen lees, bof ik toch echt met Maarten en het slapen... Gisteravond om kwart voor 8 de laatste fles, en vanmorgen om kwart voor 8 kwam W. me melden (die ging te werk) dat Maarten wakker aan het worden was! En nu ligt hij ook weer te slapen...
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:09:09 #72
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68800438
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:58 schreef Raissa het volgende:

[..]

Die truc gaat hier niet op, helaas. Huisdieren
zeggeuh, jij hebt een huishoudster jij luxe-moeder!

met de vogelpestknorrengriep weliswaar.. een interieurverzorgster met features
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:09:53 #73
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68800463
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef Marie79 het volgende:
Jee, als ik jullie verhalen lees, bof ik toch echt met Maarten en het slapen... Gisteravond om kwart voor 8 de laatste fles, en vanmorgen om kwart voor 8 kwam W. me melden (die ging te werk) dat Maarten wakker aan het worden was! En nu ligt hij ook weer te slapen...
ik doe wel net of ik dit niet gelezen heb
wanna rub mah puppeh?!
pi_68800464
Mila slaapt meestal van +/- 23:00 tot tussen 6:00 en 7:00, verschilt nogal. Daarna wil ze af en toe wel nog even slapen, soms ook niet..
pi_68800535
Dat DEED meneer hier voorheen ook, je weet wel vroegah. Toen ze poep nog met een lange oe schreven en toen de vissen nog op het land liepen..
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:11:51 #76
114177 Diaan73
pi_68800548
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef Marie79 het volgende:
Ik bof ook hoor, af en toe een dagje minder ertussen.... maar over het algemeen, hier ook geen klagen.
Make love, not war ☮
pi_68800559
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:09 schreef Dakota het volgende:

[..]

zeggeuh, jij hebt een huishoudster jij luxe-moeder!

met de vogelpestknorrengriep weliswaar.. een interieurverzorgster met features
Ja maar 1 keer in de week een huishoudster wil niet zeggen dat je dan zelf niks meer hoeft te doen

Een interieurverzorgster met features

Ik dacht vanochtend trouwens dat Mila echt mega had doorgeslapen, ik schrok om half 10 wakker en ik wist niet dat ze om 6 uur al de fles had gehad van lief. Die was weer stiekem stilletjes naast me gekropen
pi_68800632
Houden jullie nou op met die succesverhalen over dat slapen? Dadelijk schiet ik in een winterdepressie
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:15:00 #79
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68800667
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:12 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja maar 1 keer in de week een huishoudster wil niet zeggen dat je dan zelf niks meer hoeft te doen

Een interieurverzorgster met features

Ik dacht vanochtend trouwens dat Mila echt mega had doorgeslapen, ik schrok om half 10 wakker en ik wist niet dat ze om 6 uur al de fles had gehad van lief. Die was weer stiekem stilletjes naast me gekropen
nee maar wel minder

nog klagen ook, sodeju
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:16:38 #80
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68800716
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:09 schreef Dakota het volgende:

[..]

ik doe wel net of ik dit niet gelezen heb
Zal ik het onder een spoiler zetten?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:18:29 #81
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68800768
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:14 schreef Estrys het volgende:
Houden jullie nou op met die succesverhalen over dat slapen? Dadelijk schiet ik in een winterdepressie
Daarentegen... groenten... Die moet meneer niet...
Vanavond krijgt hij witlof met een appeltje
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:23:56 #82
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68800985
als mijn dochter ook maar enigzins op mij lijkt..eet ze haar groenten alleen chocolate covered
wanna rub mah puppeh?!
pi_68800991
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:18 schreef Marie79 het volgende:

[..]

Daarentegen... groenten... Die moet meneer niet...
Vanavond krijgt hij witlof met een appeltje
Daar lig je toch niet van wakker?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:25:31 #84
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68801039
Hier slaapt Annicka wel door, maar ik zelf niet... Ze gaat om een uur of half negen naar bed en ik voed haar dan voor de 'laatste' keer. Maar ook om één uur leg ik haar zelf nog aan (maar dan blijft ze dus doorslapen), en dan wanneer zij weer om een voeding vraagt. Dat kan tussen de 3 en 6 uur zijn ofzo. In principe slaapt ze dan ook nog, want ik word vaak al wakker voordat zij onrustig wordt. Ik leg haar dan aan, en meestal slaapt ze nog steeds door. Het lukt me nog steeds niet liggend te voeden, dus ik zit vaak halfdood te voeden...

Dus ja, Annicka slaapt wel door ja, maar mamma niet... We blijven wel vaak tot een uur of elf in bed liggen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:26:44 #85
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68801085
Nou???
een kopje dan maar? word je hopelijk wat wakkerder van
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:27:21 #86
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68801107
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef DolleMina het volgende:
Hier slaapt Annicka wel door, maar ik zelf niet... Ze gaat om een uur of half negen naar bed en ik voed haar dan voor de 'laatste' keer. Maar ook om één uur leg ik haar zelf nog aan (maar dan blijft ze dus doorslapen), en dan wanneer zij weer om een voeding vraagt. Dat kan tussen de 3 en 6 uur zijn ofzo. In principe slaapt ze dan ook nog, want ik word vaak al wakker voordat zij onrustig wordt. Ik leg haar dan aan, en meestal slaapt ze nog steeds door. Het lukt me nog steeds niet liggend te voeden, dus ik zit vaak halfdood te voeden...

Dus ja, Annicka slaapt wel door ja, maar mamma niet... We blijven wel vaak tot een uur of elf in bed liggen.
wat lukt er niet aan liggend voeden?
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:32:01 #87
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68801266
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:27 schreef Dakota het volgende:

[..]

wat lukt er niet aan liggend voeden?
Ze krijgt mijn borst niet goed te pakken, doordat ik vlakke tepels heb. Ze heeft altijd een beetje hulp nodig met aanhappen (hamburgerhap) en ik kan niet goed helpen als ik lig, want ik zie dus niets.

Bovendien slapen we onder een dekbed en ik wil het risico niet lopen dat ik in slaap val terwijl zij nog in ons bed ligt. Ze slaapt in een co-sleeper naast ons.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:32:08 #88
114177 Diaan73
pi_68801274
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:14 schreef Estrys het volgende:
Make love, not war ☮
pi_68801369
Het niet doorslapen is de ramp niet want 's nachts is het niet zo'n probleem, de volgende ochtend DAT is het probleem. Ligt dat nou aan mij of hoeven er hier geen moeders naar hun werk de volgende ochtend? Ik heb het idee dat iedereen hier en in mijn omgeving zwangerschapsverlof heeft tot sint juttemis en ik al weer een dag na de bevalling aan de bak moest. (*zielig is*)
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:49:49 #90
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68801893
Ik vind de nachtvoedingen niet zo erg eigenlijk. Nog niet Het scheelt dat ik nog niet hoef te werken natuurlijk. Maar Hannah slaapt tussen de voedingen gewoon door, en ik ook half. Ik weet 's ochtends vaak niet meer precies hoe vaak ze gekomen is voor een voeding
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:50:28 #91
114177 Diaan73
pi_68801916
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:34 schreef Estrys het volgende:
Het niet doorslapen is de ramp niet want 's nachts is het niet zo'n probleem, de volgende ochtend DAT is het probleem. Ligt dat nou aan mij of hoeven er hier geen moeders naar hun werk de volgende ochtend? Ik heb het idee dat iedereen hier en in mijn omgeving zwangerschapsverlof heeft tot sint juttemis en ik al weer een dag na de bevalling aan de bak moest. (*zielig is*)
Ik ben ook alweer aan het werk hoor, alweer 5 weken. Ik ben alleen een redelijk ochtendmens dus niet zoveel last van smorgens. Vaak is het zo dat ik gewoon om half 7 wakker word van de wekker, me rustig ga wassen enz. en om 7 uur Lennon wakker maak + fles geven. De avond daarvoor heb ik het brood al klaar gemaakt en de tassen ingepakt.
Make love, not war ☮
pi_68802536
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:33 schreef cattie het volgende:
Tyler Fee rolt nog niet, speelt geen vliegtuig en draait nog niet om. Ze is niet echt snel. Maar wel heel mooi en lief!

DJMO, beter een controle te veel dan te weinig. Succes ermee.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:13:00 #93
114177 Diaan73
pi_68802719
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Tyler is een ze??
Make love, not war ☮
pi_68802965
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:13 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Tyler is een ze??
Dat is dialect heur.
Om 6.00 werd ik gewekt door meneer en kon niet meer in slaap komen.
WIllen jullie nog even in de herhaling de tips voor darmkrampjes geven? Hoe op te lossen, draaglijk maken?
pi_68803770
ik lurk hier al even mee, vindt wel gezellig! ahum zal me ook maar ff voorstellen... axi 26 jaar en 19 februari dit jaar voor t eerst mama geworden van onze kleine meid Josanne
pi_68804110
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef Axi het volgende:
ik lurk hier al even mee, vindt wel gezellig! ahum zal me ook maar ff voorstellen... axi 26 jaar en 19 februari dit jaar voor t eerst mama geworden van onze kleine meid Josanne
Hoi! Welkom!
Vertel eens wat meer over Josanne!
pi_68804342
hihi weet je zeker dat je dat wil vragen Raissa.... kan uuuuuuuren kletsen over haar

Maar Josanne is heel rustig en makkelijk meisje, huilt alleen als ze heeeeeel moe is of als de fles niet snel genoeg klaar is naar haar zin.
Verder begint ze nu heerlijk te brabbelen en ze heeft haar handjes ontdekt, ze kan er uren naar kijken
Zal zo wel ff een foto posten in t kinderfototopic...
Verder groeit ze goed, zal nu zo'm 6,5 kilo zijn en ruim 60 cm...

Zo heb ik me netjes in gehouden met maar 4 zinnetjes
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:57:57 #98
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68804479
Welkom Axi! het jurkje is aangekomen trouwens!

Ingrid, het CB zei laatst tegen ons dat er eigenlijk niet echt iets tegen krampjes gedaan kan worden. Middeltjes als cinababy en abc dophilus (?) zijn volgens haar nooit bewezen dat het werkt, en dus kun je net zo goed niks doen. Baby's met krampjes hebben vaak zuig behoefte, dus laat ik Hannah vaak op mijn pink zuigen (speen wil ze niet) en masseer haar buikje een beetje. Ze vindt het ook fijn(er) dan om op haar buik op mijn buik te liggen. Badje kan soms ook wat verlichting geven.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_68804629
Das mooi Texel...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:15:45 #100
114177 Diaan73
pi_68805129
Welkom Axi en Josanne, ze is al een flinke meid Gezellig dat je hier komt meekletsen!
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')