Hopelijk zien ze dat dan snel in! Sterkte iig! Wat ik zo lees hier in dit topic (ik lurk vooral voor de lieve foto's) gaat het super met JJ en ben je een lieve mama voor 'm!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
lang, heel lang verhaal.. mijn oudste dochter (van een andere vader) is al jaren uit huis geplaatst, en ik heb mede daardoor een alcohol probleem gehad. alle factoren bij elkaar tellend zijn ze bang dat ik terugval in dat alcohol probleem. en ik doe werkelijk alles om te bewijzen dat dat niet het geval is ... maar af en toe wordt het me wel even teveel
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:41 schreef mrien het volgende:
Tandje voor Leander en Marlien![]()
Wel heel zielig natuurlijk!
En een rollende Merel![]()
5 maanden Thomas, wow wat gaat het snel!
Wat fijn dat de koorts weg is Llewella! En wat heeft ze goed geslapen!
Wil je nog even mijn vraag in Het kolftopic beantwoorden?
Rollende Seb![]()
Monster Elin![]()
DJMO![]()
Ik heb eindelijk weer een rustige avond tot nog toe. Lotte slaapt gelukkig weer eens 's avonds. Wat een drama kan ze ervan maken zeg. Op haar kamertje staat nu de radio zachtjes aan en alle knuffeltjes heb ik uit bed gehaald behalve haar gewone knuffel. Kijken of het helpt..
Vannacht was ze 4x wakker, waarvan ik er 2x uit moest voor het voeden en 2x zat ik al rechtop in bed en bijna uit bed toen ze gelukkig weer ging slapen..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:43 schreef Linda2205 het volgende:
Flauw dakoot..ik hoopte op Elin-nieuws en of foto's als dankjewel voor het mooie topic
Ahhhhhhquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
DJMO
Kijk Freecell! Hij past! Dank je!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow 1x per dag.... helemaal verkeerd gelezen... sorry... Okay als hij er zo onrustig van wordt, kan ik het me voorstellen. geeft niet hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef DJMO het volgende:
1 keer per dag diaan1 x per week zou niet haalbaar zijn ben ik bang.. ik geef hem gewoon liever thuis de fles, omdat ik het daar zo rustig mogelijk kan maken, op 'onze' manier (lekker op de grond tegen de bank aanzitten bv). in een andere omgeving is onrustig, en dat hoeft voor mij niet vaker dan 1 keer per dag. ik merk het echt aan hem als ik een hele dag op sjouw ben geweest, dan is hij de dag erna niet te genieten en drinkt hij moeilijk en kan ik zijn hapjes wel vergeten omdat meneer wil slapen of huilen. dat wil ik dus niet
![]()
fijn dat lennon nu wel goed dronk! wil je geloven dat ik onderweg naar huis van de boodschappen nog heb lopen denken dat je een grotere speen moest proberenik vergat het je alleen te zeggen door de kopzorgen hier
mrien en lotte
Waaaaar kopen we dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
CookieTylerMonster![]()
die hebben wij trouwens in de versie van babyElmo... ze zijn erg leuk.
Inderdaad handig! Tnx!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef DJMO het volgende:
elin vindt de emmer niet zo leuk??? en raissa ik kwam deze nog tegen vandaag .. jij vond die andere ook handig, dus deze zal je ook wel boeien denk ik. mij wel iig![]()
ingrid wat een lief kereltje is het zo
Geen idee, zat in de kraammand. Een koffertje van Elmo met een pyjama, rompertje en slab erin met Elmo erop.quote:
Ga ik morgen weer proberen. Wij natuurlijk met dat toestel helemaal klaar staan vanavond, gaat ze alleen maar breed liggen grijzen, geen enkele actie meerquote:
Dit heb ik al héééél vaak gedachtquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Lkw het volgende:
Sorry, maar ik kan het niet laten, want de TT doet pijn aan m'n ogen. Het is 'baby'tjes', geen 'babietjes'. We hebben het hier niet over groente, toch?
zelfde effect als de camera omdat ik de cam ook vast moet houdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:54 schreef DJMO het volgende:
ik ben benieuwd wanneer jr. gaat rollen ...
dakota, webcam al eens geprobeerd? ik kreeg jr ook niet lachend op de foto met gewone camera (in het begin) en met de webcam lukte het wel toen
mwoah t maakt ook geen bal uit hoe snel ze zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:33 schreef cattie het volgende:
Fee rolt nog niet, speelt geen vliegtuig en draait nog niet om. Ze is niet echt snel. Maar wel heel mooi en lief!
DJMO, beter een controle te veel dan te weinig. Succes ermee.
mwoah, enerzijds geef ik je gelijk; anderzijds zeg ik wel; mag ik nog leven zonder een slaaf te zijn van jeugdzorg? ik krijg namelijk nauwelijks tijd om adem te halen en dat wordt gewoon teveel .. ik wil best meewerken hoor, maar wel binnen redelijke grenzen.. ik doe mijn best, de gezinsvoogd hoort van alle kanten alleen maar positieve verhalen (waardoor ik toch ga denken waarom wil je dit er dan nog bij? wil je soms zien hoe een mens kapot kan gaan onder de idiote druk die jullie opleggen, of wil je me op deze manier terug de alcohol injagen zodat je me mijn kind kan afpakken??) wat ze overigens never gaat lukken!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:33 schreef cattie het volgende:
Fee rolt nog niet, speelt geen vliegtuig en draait nog niet om. Ze is niet echt snel. Maar wel heel mooi en lief!
DJMO, beter een controle te veel dan te weinig. Succes ermee.
Deze ook met zeseneenhalve maand, geloof dat ze het met een maand of vier wel deed maar meer per ongeluk dan dat ze wist waar ze mee bezig was. Dokter op CB zei dat ze pas rond de 9 maanden zich zorgen gaan maken als ze dat nog niet doetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:11 schreef DJMO het volgende:
het dochtertje van mijn nichtje rolde met zeven maanden nog niet, en had een hekel aan liggenwilde alleen maar zitten
idd dat mag van mij ook wel ja..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:40 schreef cattie het volgende:
Ik vind Fee al zo veel gegroeid idd! Ik kan me er ook niet druk om maken hoor. Dikke kans dat dit ons laatste kind is, laat haar het maar lekker rustig aan doen. Behalve misschien doorslapen, dat mag wel wat sneller. na 2 hele slechte nachten had ze vannacht gelukkig maar 1 voeding nodig.
nouja weet je .. misschien klinkt het lullig. Maar toch is het goed dat ze je extra in de gaten houden. Als jij zelf een verhaal hoort over een kind dat uit huis is geplaatst een rehabiliterende moeder (of afgekickte) die een nieuw kindje krijgt..en die niet tot amper in de gaten wordt gehouden..dan heb jij ook je bedenkingen. Natuurlijk is het lastig voor je. maar jij bent degene die kan laten zien dat je het nu prima doet en dat je ze niet nodig hebt. Dus maak daar juist gebruik van dan je te irriteren want uiteindelijk heb je er alleen maar baat bij (en het is uiteraard niet voor niets)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
mwoah, enerzijds geef ik je gelijk; anderzijds zeg ik wel; mag ik nog leven zonder een slaaf te zijn van jeugdzorg? ik krijg namelijk nauwelijks tijd om adem te halen en dat wordt gewoon teveel .. ik wil best meewerken hoor, maar wel binnen redelijke grenzen.. ik doe mijn best, de gezinsvoogd hoort van alle kanten alleen maar positieve verhalen (waardoor ik toch ga denken waarom wil je dit er dan nog bij? wil je soms zien hoe een mens kapot kan gaan onder de idiote druk die jullie opleggen, of wil je me op deze manier terug de alcohol injagen zodat je me mijn kind kan afpakken??) wat ze overigens never gaat lukken!!!
ik ben allang blij dat ze na t drinken gelijk weer in slaap valt.. meestal slaapdrinkt ze zelfsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:45 schreef cattie het volgende:
Nou, dan loopt Elin 3x voor op Fee!![]()
Ive ging doorslapen met 9 maanden, maar slaapt sindsdien erg goed. Ik heb dus nog wel hoop.
Dat scheelt al een heleboel ja! Gelukkig gaat dat hier ook meestal goed, alleen afgelopen week niet ivm een verstopte neus. Fee was aan het spoken en ik zag er overdag uit als een spook...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:48 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat ze na t drinken gelijk weer in slaap valt.. meestal slaapdrinkt ze zelfs
ik heb nu alleen problemen met r in slaap krijgen.. niet verantwoord om r bij ons in slaap te laten vallen (op de bank) maar in bed is gewoon een dramaaaaaa waardoor ze nog wakkerder wordt..dus dan maar zo en dan leggen we haar er later wel inquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:50 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat scheelt al een heleboel ja! Gelukkig gaat dat hier ook meestal goed, alleen afgelopen week niet ivm een verstopte neus. Fee was aan het spoken en ik zag er overdag uit als een spook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |