Denk dat iedere moeder wel uren kan kletsen over haar kindquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef Axi het volgende:
hihi weet je zeker dat je dat wil vragen Raissa.... kan uuuuuuuren kletsen over haar![]()
Maar Josanne is heel rustig en makkelijk meisje, huilt alleen als ze heeeeeel moe is of als de fles niet snel genoeg klaar is naar haar zin.
Verder begint ze nu heerlijk te brabbelen en ze heeft haar handjes ontdekt, ze kan er uren naar kijken![]()
Zal zo wel ff een foto posten in t kinderfototopic...
Verder groeit ze goed, zal nu zo'm 6,5 kilo zijn en ruim 60 cm...
Zo heb ik me netjes in gehouden met maar 4 zinnetjes
neuh.. ik hoef die alcohol niet meer .. dat is geweest (godzijdank) de pest is dat anderen het wel als een middel zien om te 'dreigen' en dat als ik niet mee werk ze die kleine weghalen bij me... en nu schei ik er echt over uitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:54 schreef peterfan het volgende:
DJMO, sterkte ermee, maar ik sluit me wel aan bij Dakota. Daarnaast, je opmerking "willen ze me weer aan de alcohol hebben ofzo" duidt er bij mij wel een beetje op dat je alcohol nog wel ziet als een middel om je problemen mee op te lossen of waar je naar grijpt in tijden van stress.... Daarbij mag pappa ook wel zijn handjes laten wapperen inderdaad, en niet kunnen koken is natuurlijk onzin.![]()
Maar goed, sterkte ermee en probeer het inderdaad te zien als iets positiefs, hoe beter het gaat hoe sneller je er vanaf kunt zijn..
Iets anders: wat rollen al jullie kinders snel zeg! Mijn zoontje deed het pas met een maand of zeven en dan alleen van buik naar rug omdat hij op zijn buik liggen haat..
Waarom verbaast mij dit nou nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:33 schreef Raissa het volgende:
Mila probeerde gisteren trouwens twee handen tegelijk in haar mond te proppen![]()
Hier t zelfde verhaal en dan ook nog boos worden als t niet pastquote:Mila probeerde gisteren trouwens twee handen tegelijk in haar mond te proppen![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef Mibos2 het volgende:
He Axi dan ben jij AM uit Gouda hahaha toevallig...
elin vorige week.. 4 mnd dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:32 schreef Axi het volgende:
@Dakota, geweldig dat filmpje van Elin
Wanneer gaan kleintjes eigenlijk lachen met geluid?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |