abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69197593
Weet niet of dit helemaal hier past aangezien iedereen hier het normaal vind om met schoenen van 300+ euro te lopen. Ik ben echter maar een arme student die er fatsoenlijk bij probeert te lopen, af en toe.

Dit paar gekocht vanmiddag bij de Monfrance outlet(die vrijwel naast de Monfrance-winkel op het Onze Lieve Vrouweplein ligt in Maastricht).
Het merk, Praeses, kende ik eerlijk gezegd nog niet. Wel fijn en rustig geholpen daar. Kostte ¤110,-

Lawa mena hau lala!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:59:59 #52
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_69200743
Ik vind dat ze er netjes uitzien, zeker voor dat geld. Schoenen bij Sascha/Invito/Manfield kosten ook zoiets, maar die zijn allemaal heel lelijk en ogen direct al goedkoop. Alleen zool lijkt wel vrij dik. Is dat leer of rubber?
I am a black hole shitting into the void
pi_69222561
Rubberen zool.
Niet echt daarop uitgezocht ofzo maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat lekkerder vind lopen.
Misschien moet ik eens duurdere schoenen met een leren zool kopen maar tot nu toe kreeg ik vrij snel last van m'n voeten bij de schoenen met leren zool die ik heb gehad.
Lawa mena hau lala!
pi_69222989
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef Rubstah het volgende:
Rubberen zool.
Niet echt daarop uitgezocht ofzo maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat lekkerder vind lopen.
Misschien moet ik eens duurdere schoenen met een leren zool kopen maar tot nu toe kreeg ik vrij snel last van m'n voeten bij de schoenen met leren zool die ik heb gehad.
Door een schoenmaker een rubberen zool over het leer laten zetten.
pi_69224885
@Rubstah: leer is natuurlijk in eerste instantie stugger dan rubber... Dat gaat er echter mettertijd wel af maar ik geef toe dat de voorkeur voor leren zolen puur esthetisch bepaald is.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_69231492
Rubstah, voor 110euro kun je zeker niet klagen. Ziet er voor die prijs goed uit.
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:23:32 #57
163063 QCC