Door een schoenmaker een rubberen zool over het leer laten zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef Rubstah het volgende:
Rubberen zool.
Niet echt daarop uitgezocht ofzo maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat lekkerder vind lopen.
Misschien moet ik eens duurdere schoenen met een leren zool kopen maar tot nu toe kreeg ik vrij snel last van m'n voeten bij de schoenen met leren zool die ik heb gehad.
Uh, de bovenste schoen is een derby?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef W1ZZ het volgende:
Ik zou sowieso voor de bovenste gaan, maar ik heb dan ook een sterke afkeer van Derbies en dubbele monkstraps.
Plepsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:00 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit over genoemde merken in dit topic gehoord. Ik zit om budgettaire redenen vast aan Suit Supply en Magnanni. Daar ben ik voor nu blij mee en ik vind het fijne spullen, maar ik heb niet de illusie (noch de ambitie) dat het waar fijnproevers materiaal is. Zeker Suit Supply is gewoon een liefdeloze dozenschuiver. Over die merken praten is dus eigenlijk uit den boze als je je aan het topic houdt. Een breed herenkleding topic lijkt mij levensvatbaarder dan een 'waar fijnproevers'-topic. Dit topic zal evengoed 'gekaapt' blijven worden door pleps met hun Suit Supply pakjes, rtw shirtjes met plastic knopen en kekke schoentjes.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef postman het volgende:
Suitsupply maatwerk verdient hier zeker wel een plaats. Als je het vergelijkt met maatwerk tot 1000 euro is het zeker wel de moeite waard. idem voor de maatshirts.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef Mirjam het volgende:
laten we gewoon dit topic zoals het bedoeld was in ere houden, het is nergens voor nodig om dat soort discussies aan te zwengelen en de rest een beetje te narren daarmee.
de titel is duidelijk, de insteek is duidelijk.
wil je wat anders, open dan een eigen topic, maar ga níét eigenhandig de complete geest van een reeks vergallen.
De bovenste schoen is een variant op de blucher waarbij de flap niet overloopt in de zool maar in een oxford stiknaad, zeker geen derby dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef Eland het volgende:
[..]
Uh, de bovenste schoen is een derby?
Vind zelf optie 2 het mooiste, vind een dubbele gesp wat teveel van het goede.
Naar mijn mening is het ook een derby. Bij een oxford is de veterrij gesloten en bij een derby open. Hier is de veterrij open. Zo dus:quote:Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
De bovenste schoen is een variant op de blucher waarbij de flap niet overloopt in de zool maar in een oxford stiknaad, zeker geen derby dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |