Na vijf minuten voor mijn computer uit woede en pure frustratie gekrijst te hebben kwam ik tot de volgende conclusie:quote:Een zegsman van de Stichting Beeld van Pim, die de herdenking mede organiseert, liet na afloop weten ''het helemaal toppie te vinden van Appie. Hij heeft met zijn aanwezigheid en zijn speech de harten van alle Fortuyn-aanhangers gestolen.''
Hihihi, hoe grappig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
Verkapt-ik-doe-net-of-ik-een-leuk-koppie-heb post.
quote:
Goeie! "Het was echt gezellie gisteravond, helemaal toppie!"quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
Gezellie. Dat is pas een kut woord.
Dat vind ik middels mijn mening ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor het compliment muts, maar ik heb een hoofd en een gezicht, geen "koppie". Dieren hebben een kop en tevens ook poten. Ik heb benen en een hoofd.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Elfy het volgende:
[..]
Dat vind ik middels mijn mening ook.
Lievvie!
En dan zijn het inderdaad altijd ook nog eens van die quasi-hippe tenten als Starbucks die ze 'even doen'quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef padlarf het volgende:
Terechte klacht. Maar waar ik me ook aan erger is zo'n kerel die het vaak heeft over 'even een starbucksje doen'
LOloL OmG s0 R4Nd0M Lollllll!!1quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
-Willekeurige reactie waar een woord dat eindigt met "-ie" instaat om TS te irriteren en grappig over te komen op anderen-
Echt nie grappig nie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:41 schreef Fooshantay het volgende:
Hehe , sommige mensen zijn echt niet grappig
Of gezellie. Koppie, moppie, enz.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
Toppie is inderdaad echt verschrikkelijk. Doeggie idem.
issie (:')) dood of heeft je moeder hem gedumpt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef MissMayhem het volgende:
Terechte klacht!!!!
Mijn stiefvader kon het zo goed
Lieffie
Koppie
Eurie
En nog veel meer wat ik liefs zo snel mogelijk wil vergeten
Om van te
Gezelligheid is nog net een stapje erger.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
Gezellie. Dat is pas een kut woord.
Gedumptquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
issie (:')) dood of heeft je moeder hem gedumpt?
Edit: oh, ik was niet de enige die hieraan dachtquote:Moppie moppie moppie
ik vind je hellemaal toppie
ik krijg je niet meer uit me koppie
ooh moppie
Nee. Je klinkt als een boer die hip wil zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:52 schreef showmelove het volgende:
Kom op zeg, ik neem ook wel eens een kauwgompie. Of een tostie. Is gewoon spreektaal, en volkomen legaal voor zover ik weet. Of nie?
Oh ja, shit! Ze spreken daar toch allemaal zo? Dat gaat nog wat wat worden als ik er volgend jaar ga wonenquote:
Ja.. waar begin je aan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, shit! Ze spreken daar toch allemaal zo? Dat gaat nog wat wat worden als ik er volgend jaar ga wonen![]()
![]()
Geen idee eigenlijkquote:
En dan hebben we 't alleen nog maar over 'ie':quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkDit is wel een flinke domper eigenlijk. Hoe kan ik normaal met mensen omgaan als ze allemaal zo vaag praten?
Zo werkt t toch niet idiootquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |