En dan met name woorden gebruiken als "toppie" en "leuk koppie". Elke keer als ik zulk soort uitspraken hoor bedek ik mijn oren om vervolgens luid krijsend in foetushouding op de grond rond te draaien.
Ik kwam bijvoorbeeld vanochtend dit tegen:
quote:
Een zegsman van de Stichting Beeld van Pim, die de herdenking mede organiseert, liet na afloop weten ''het helemaal toppie te vinden van Appie. Hij heeft met zijn aanwezigheid en zijn speech de harten van alle Fortuyn-aanhangers gestolen.''
Na vijf minuten voor mijn computer uit woede en pure frustratie gekrijst te hebben kwam ik tot de volgende conclusie:
Volwassen kerels die "dit is helemaal toppie" zeggen, die kun je toch niet serieus nemen? Hetzelfde geldt overigens voor ieder ander persoon, bijvoorbeeld dames die zeggen "wat een leuk koppie heb je!". Bedankt voor het compliment muts, maar ik heb een hoofd en een gezicht, geen "koppie". Dieren hebben een kop en tevens poten. Ik heb benen en een hoofd.
Klacht: "Jouw koppie is helemaal toppie!"

Extra klacht: Een Fortuyn aanhanger die denkt voorkomend te zijn door te zeggen dat "appie helemaal toppie" is. Die meneer heet Aboutaleb en hij is je maat niet.
[ Bericht 3% gewijzigd door wikwakka2 op 07-05-2009 18:58:53 ]