mooiquote:
hier nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef Desunoto het volgende:
Nee hoor, nog een half uur.
Fiets!quote:
Refrein is leuk. En na het eennaarlaatste refreinquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef Rauw. het volgende:
![]()
roken was gezond,
en rijke vrouwe droegen bont.
die goeie ouwe tijd
niemand was gestressed,
er was geen aids alleen maar pest
die goei ouwe tijd
om 6 uur uit je bedstee,
en een bloembol als ontbijt
die goeie ouwe tijd
ouwe koeien, verse worst
in afrika ontstond de dorst
en het sloeg over naar de rest
ouwe ruzies, nieuwe speren
door re ve lativeren
want wat maakt het uit
oost, west, mij best
kinderen waren nog niet duur,
ze werkte weekelijks 80 uur
die goeie ouwe tijd
was je een vrouw en had je een tik,
dan stak het dorp je in de fik
die goeie ouwe tijd
een rechter die een appeldief,
voor straf in vieren splijt
die goeie ouwe tijd
ouwe koeien, verse worst
door re vier e lativeren
want wat maakt het uit
oost, west, mij best
als je last had van je rug
bracht ze je hunnebed terug
die goeie ouwe tijd
benen kwamen goed van pas
omdat het wiel SF was
die goeie ouwe tijd
op heel de wereld liep er ook
geen duitser rond met spijt
die goeie ouwe tijd
ouwe koeien, verse worst
door re ve lativeren
want wat maakt het uit
oost, west, mij best
quote:Winst is het enige dat telt,
altijd maar meer... GELD! GELD! GELD!
Hele nummer is geniaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Refrein is leuk. En na het eennaarlaatste refrein.
nijnquote:
Hoe gaat?quote:
zingen ze dat bij het songfestival?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:40 schreef ImTheBase het volgende:
Will you see me in the end
Or is it just a waste of time
Trying to be your friend
Just shine, shine, shine
Shine a little light
Shine a light on my life
And warm me up again
Fool, I wonder if you know yourself at all
You know that it could be so simple
I lay myself down
To make it so, but you don't want to know
You take much more
Than I'd ever ask for
Precies, die dus. Maar ik ben werkenquote:
Ik kón m helemaal meezingenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef Rauw. het volgende:
![]()
roken was gezond,
en rijke vrouwe droegen bont.
die goeie ouwe tijd
niemand was gestressed,
er was geen aids alleen maar pest
die goei ouwe tijd
om 6 uur uit je bedstee,
en een bloembol als ontbijt
die goeie ouwe tijd
ouwe koeien, verse worst
door re ve lativeren
want wat maakt het uit
oost, west, mij best
kinderen waren nog niet duur,
ze werkte weekelijks 80 uur
die goeie ouwe tijd
was je een vrouw en had je een tik,
dan stak het dorp je in de fik
die goeie ouwe tijd
een rechter die een appeldief,
voor straf in vieren splijt
die goeie ouwe tijd
ouwe koeien, verse worst
door re vier e lativeren
want wat maakt het uit
oost, west, mij best
als je last had van je rug
bracht ze je hunnebed terug
die goeie ouwe tijd
benen kwamen goed van pas
omdat het wiel SF was
die goeie ouwe tijd
op heel de wereld liep er ook
geen duitser rond met spijt
die goeie ouwe tijd
ouwe koeien, verse worst
door re ve lativeren
want wat maakt het uit
oost, west, mij best
Sjoerd met z'n nieuwe shoes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo het eten zit er weer in.. Straks weer muziekjes maken
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee maar ik wel. En dan ook nog een tweeling.
Ze zijn tof!quote:
PICS.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar dat is deel van mijn evil plan
Twin seksquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee maar ik wel. En dan ook nog een tweeling.
Dankjequote:
Ja hoor.quote:
Ik loop al 2 jaar op DC'squote:Op donderdag 7 mei 2009 18:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb ook DC's.
Maar ik krijg altijd last van mijn voeten als ik ze aan heb.
Waarom praat je zo slecht over me?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik wil m'n geslachsdeel graag heel houden. {
Ik heb ook een paar Emerica's, maar DC's zitten wel een stuk fijner.quote:
Lijkt me een complimentquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom praat je zo slecht over me?
Vans zijn ook wel tof. (: Mijne zijn helemaal afgelopen van het werken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar Emerica's, maar DC's zitten wel een stuk fijner.
Ik heb zwart/donkergrijzequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vans zijn ook wel tof. (: Mijne zijn helemaal afgelopen van het werken.
Die zijn leukquote:
hihi link.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:31 schreef Daniane het volgende:
ik heb n foto van een meisje van hyves en 't is echt net 'n vent.
best wel erg als je eruit ziet als een vent...
Laat eens zien?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:31 schreef Daniane het volgende:
ik heb n foto van een meisje van hyves en 't is echt net 'n vent.
best wel erg als je eruit ziet als een vent...
Jaaa.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Altijd heerlijk ja, geen gezeik, gewoon in de slippers stappen en weg
quote:
Haha. Ik houd van slippers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik loop daar niet handig opBlijf ik met die voorkant hangen en dan struikel ik bijna
Mwah naar het werk gaat dan misschien te ver. in de zomer zijn het heerlijke ''ff-naar-buiten'' schoenen. Ik ga er ook niet mee naar school ofzoietsquote:
Nee. Dat is een jongen.quote:
Nja, bij jongens is het ook anders hč.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mwah naar het werk gaat dan misschien te ver. in de zomer zijn het heerlijke ''ff-naar-buiten'' schoenen. Ik ga er ook niet mee naar school ofzoiets
En als ze d'r haar wat langer laat groeien?quote:
Dats ook weer zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee. Dat is een jongen.
[..]
Nja, bij jongens is het ook anders hč.
Ik ZWEER dat het een meisje is!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee. Dat is een jongen.
[..]
Nja, bij jongens is het ook anders hč.
Haha weetniet. idd ventenhoofd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
En als ze d'r haar wat langer laat groeien?
sowieso best wel een mannenhoofd eigenlijk...
Ja, dat snap ik dan ook niet. Maar je kan er ook iets aan laten doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dats ook weer zoMijn zus plakt altijd haar hele teennagels onder met pleisters omdat ze zich schaamt voor d'r schimmelnagels.. Trek dan geen slippers aan denk ik dan.
ja echt een geilerd.quote:
hahaaquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:35 schreef Jotcha het volgende:
OH MY GOD, een klasgenote van mij zit dus bij tagged
Dat weet zequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan ook niet. Maar je kan er ook iets aan laten doen.
Over dat ik overdag moet gaan werken omdat ik met school gestopt ben. Maar het gaat allemaal niet zo makkelijk, want:quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij en lau ook af en toe, maar wat doe je ertegen he?
Oh. Dat gezever herken ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Over dat ik overdag moet gaan werken omdat ik met school gestopt ben. Maar het gaat allemaal niet zo makkelijk, want:
Op het moment is er nogal weinig werk te vinden ivm. de crisis, of je moet een diploma hebben óf je moet echt voor vast komen werken en ik ga volgend jaar weer naar school.
Plus ik werk al ergens, krijg contractverlenging en wil daar graag blijven werken als ik weer naar school ga. Alleen hebben zij ook last van de crisis.
Oh. Je bijna-chick. Verliefd Sjoerd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga muziekjes maken... Kut zeg, tegen iemand zeggen dat je moet gaan terwijl je dat niet wilt
SHARON!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh. Je bijna-chick. Verliefd Sjoerd?
Je kan kiezen: Je blijft gewoon, omdat het gezellig is, of je hebt nog gespreksstof over voor volgende keerquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga muziekjes maken... Kut zeg, tegen iemand zeggen dat je moet gaan terwijl je dat niet wilt
En dan ook gewoon door blijven zeuren. Waarom wordt je niet gevolgd door een opleiding eigenlijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar het is schijtirritant.Net alsof ik niet wil gaan werken ofzo.
Denk een beetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh. Je bijna-chick. Verliefd Sjoerd?
Ik snap je laatste zin niet eigenlijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:47 schreef KingGone het volgende:
[..]
En dan ook gewoon door blijven zeuren. Waarom wordt je niet gevolgd door een opleiding eigenlijk?
Nouja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin niet eigenlijk?
Ik ben gestopt, pas geleden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nouja.![]()
![]()
Waarom doe je geen opleiding?
Nouja ze vond me wel coolquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef KingGone het volgende:
[..]
Mooi is dat. Heb je al gepeild bij haar? Nee niet met je peilstok.
Ik ga denk ik ook stoppen, ik krijg genoeg van het ROC.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben gestopt, pas geleden.Volgend jaar ga ik weer beginnen.
Oh. Gestopt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben gestopt, pas geleden.Volgend jaar ga ik weer beginnen.
Ik zat op de Fontys, ook zo top.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook stoppen, ik krijg genoeg van het ROC.
Leer er toch geen hol.
Ik ga sowieso toch nog maar 1 dagje in de week naar school. Voor de rest werk ik, maar ik wil het liefst full time werken zodat ik een huisje kan veroorloven en dan avondschool oid doen.quote:
Inderdaad. Maar op een opleiding blijven zitten waar je het niet naar je zin hebt is ook zoiets hč.quote:
Ja, ik zou wel graag een HBO diploma hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga sowieso toch nog maar 1 dagje in de week naar school. Voor de rest werk ik, maar ik wil het liefst full time werken zodat ik een huisje kan veroorloven en dan avondschool oid doen.
Ja maar. Als je in februari was gestopt wordt je IB schuld kwijtgescholden én krijg je collegegeld terug.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar op een opleiding blijven zitten waar je het niet naar je zin hebt is ook zoiets hč.
Ja, dat weet ik. Maar ik ben er pas achter gekomen toen ik bezig was met mijn stage en dat was al na februari.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar. Als je in februari was gestopt wordt je IB schuld kwijtgescholden én krijg je collegegeld terug.
Whehe. Oké. Zonde hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik ben er pas achter gekomen toen ik bezig was met mijn stage en dat was al na februari.
Neejoh. Niet te gek gaan doen hč.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ja. Ik ga het er nu niet meer over hebben, dadelijk word ik nog depressief.
Oh. Sorry.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het er niet graag over.
[..]
Jojoortjequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik sta nog steeds niet in de OP
Hoe oud ben je? Ik moet nog een paar dingen wetenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik sta nog steeds niet in de OP
quote:
Product uit '88quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik moet nog een paar dingen weten
Hoest nou?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand. Ik ga maandag naar Franz Ferdinand.
yeah, eindelijk weekend. Alleen zenuwachtig voor morgenquote:
20 of 21quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik sta een 4 voor wiskunde + ik ben te lui om te rekenen
Ga toch liever naar de melkweg, in paradiso zijn gewoon een hoop chagrijnige mensen en is het licht kudt.quote:
http://www.netonline.be/financieel/rekenmachine.aspquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik sta een 4 voor wiskunde + ik ben te lui om te rekenen
Rik zegt:quote:
Ja duh. Maar FF is wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga toch liever naar de melkweg, in paradiso zijn gewoon een hoop chagrijnige mensen en is het licht kudt.
Dat welquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
http://www.netonline.be/financieel/rekenmachine.asp
-SG-quote:
quote:Dank u wel voor uw inschrijving bij Verkeersschool Van Buuren. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op voor het maken van een afspraak.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook een kalender voor de volgorde van de maanden?
Die ken je toch wel..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook een kalender voor de volgorde van de maanden?
Hard met een D wat een grap! IENSQ23$@34241@#!2 31rEINASL HLA JF@.quote:
Mij ook niet hoor, dat leer je gewoon uit jezelf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan ze nu eindelijk, dat is mij nooit geleerd
Had je maar zo'n juf just like moiquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan ze nu eindelijk, dat is mij nooit geleerd
Ja. Of hoe laag om te zeggen dat je het gaat doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef Jotcha het volgende:
Hoe laag dat jullie echt dachten dat ik sneaky pics van een lief meisje ging maken![]()
Voor straf tieten posten
Maar jullie deden bijna een huilie om picsquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja. Of hoe laag om te zeggen dat je het gaat doen.
Oh. Dat wist ik nog niet. Tof.quote:
Sarcasme. Wellicht?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar jullie deden bijna een huilie om pics
Nu weet ik nog niet of ik d'r ken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef Jotcha het volgende:
Hoe laag dat jullie echt dachten dat ik sneaky pics van een lief meisje ging maken![]()
Voor straf tieten posten
Nog driekwart van de school te gaanquote:
Klinkt wel goed he!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In plaats van al die egocentrische grafhoeren
Juf Jojoor
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef Jotcha het volgende:
Voor straf tieten posten
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Yesss. Ik heb op de basisschool ooit iets lulligs gedaan bij zo'n gymstagiaireWeddenschappen
![]()
Gelukkig wel, anders zou mijn wereld er tochquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja strange, normaal heb ik meer met rood, die zijn er wat minder
Of het paradijsquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders zou mijn wereld er tochuitzien.
Maar dan wist ik tenminste gelijk wie het was.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja strange, normaal heb ik meer met rood, die zijn er wat minder
Dat welquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar dan wist ik tenminste gelijk wie het was.
Vertel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vriendin niet, mooizo.
Ooooh.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
30 centimeter. Ik had het over een lineaal dôh.
Ik bedoelde Rik natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef Desunoto het volgende:
Ruk, heeft ze geen hyves of zo? 90% van Nederland heeft hyves tegenwoordig.
Dusquote:
Vast wel, ik weet alleen nauwelijks iets over d'r, dus kan d'r niet zoekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik bedoelde Rik natuurlijk.
Maar nog een keer deze vraag!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vast wel, ik weet alleen nauwelijks iets over d'r, dus kan d'r niet zoeken
Ik weet niet of ik dat aandurf hoor. Ik ben niet zo gezellig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Lieke, mag ik met het toevoegen van jou, mijn msn verzieken?
Kusje Mstr.
quote:
Oje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat aandurf hoor. Ik ben niet zo gezellig.
Biologisch stofje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe mensen iemand leuk kunnen vinden als je er nog amper mee hebt gesproken.
Hormonen enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe mensen iemand leuk kunnen vinden als je er nog amper mee hebt gesproken.
Ik nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef Desunoto het volgende:
Ruk, heeft ze geen hyves of zo? 90% van Nederland heeft hyves tegenwoordig.
Dan vind je hem/haar niet echt leuk, maar gewoon knap en er aardig uitzien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Hormonen enzo.
Kom jij ook nog wel achter.
Als ze zo naar me lachtquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Definieer 'leuk vinden'quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Waarom denk je dat sommige mensen op niet zo lieve mensen vallen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja ja eerste indruk, lief uiterlijk en zo.
Maar verliefd wordt ik toch echt pas na een tijdje.
Thanks for sharing.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben anders wel wat gewend hoor!
Eens Desunoto, dan komt er een tijd, waarin alles óók voor jou duidelijk wordt.quote:
Ja dat dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan vind je hem/haar niet echt leuk, maar gewoon knap en er aardig uitzien.
Welke remlof krabbel ik dan de hele tijd?quote:
quote:
Opa.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Eens Desunoto, dan komt er een tijd, waarin alles óók voor jou duidelijk wordt.
Geloof ome Mstr maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |