Oh. Dat gezever herken ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Over dat ik overdag moet gaan werken omdat ik met school gestopt ben. Maar het gaat allemaal niet zo makkelijk, want:
Op het moment is er nogal weinig werk te vinden ivm. de crisis, of je moet een diploma hebben óf je moet echt voor vast komen werken en ik ga volgend jaar weer naar school.
Plus ik werk al ergens, krijg contractverlenging en wil daar graag blijven werken als ik weer naar school ga. Alleen hebben zij ook last van de crisis.
Oh. Je bijna-chick. Verliefd Sjoerd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga muziekjes maken... Kut zeg, tegen iemand zeggen dat je moet gaan terwijl je dat niet wilt
SHARON!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh. Je bijna-chick. Verliefd Sjoerd?
Je kan kiezen: Je blijft gewoon, omdat het gezellig is, of je hebt nog gespreksstof over voor volgende keerquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga muziekjes maken... Kut zeg, tegen iemand zeggen dat je moet gaan terwijl je dat niet wilt
En dan ook gewoon door blijven zeuren. Waarom wordt je niet gevolgd door een opleiding eigenlijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar het is schijtirritant.Net alsof ik niet wil gaan werken ofzo.
Denk een beetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh. Je bijna-chick. Verliefd Sjoerd?
Ik snap je laatste zin niet eigenlijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:47 schreef KingGone het volgende:
[..]
En dan ook gewoon door blijven zeuren. Waarom wordt je niet gevolgd door een opleiding eigenlijk?
Nouja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin niet eigenlijk?
Ik ben gestopt, pas geleden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nouja.![]()
![]()
Waarom doe je geen opleiding?
Nouja ze vond me wel coolquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef KingGone het volgende:
[..]
Mooi is dat. Heb je al gepeild bij haar? Nee niet met je peilstok.
Ik ga denk ik ook stoppen, ik krijg genoeg van het ROC.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben gestopt, pas geleden.Volgend jaar ga ik weer beginnen.
Oh. Gestopt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben gestopt, pas geleden.Volgend jaar ga ik weer beginnen.
Ik zat op de Fontys, ook zo top.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook stoppen, ik krijg genoeg van het ROC.
Leer er toch geen hol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |