Ik ga sowieso toch nog maar 1 dagje in de week naar school. Voor de rest werk ik, maar ik wil het liefst full time werken zodat ik een huisje kan veroorloven en dan avondschool oid doen.quote:
Inderdaad. Maar op een opleiding blijven zitten waar je het niet naar je zin hebt is ook zoiets hè.quote:
Ja, ik zou wel graag een HBO diploma hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga sowieso toch nog maar 1 dagje in de week naar school. Voor de rest werk ik, maar ik wil het liefst full time werken zodat ik een huisje kan veroorloven en dan avondschool oid doen.
Ja maar. Als je in februari was gestopt wordt je IB schuld kwijtgescholden én krijg je collegegeld terug.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar op een opleiding blijven zitten waar je het niet naar je zin hebt is ook zoiets hè.
Ja, dat weet ik. Maar ik ben er pas achter gekomen toen ik bezig was met mijn stage en dat was al na februari.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar. Als je in februari was gestopt wordt je IB schuld kwijtgescholden én krijg je collegegeld terug.
Whehe. Oké. Zonde hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik ben er pas achter gekomen toen ik bezig was met mijn stage en dat was al na februari.
Neejoh. Niet te gek gaan doen hè.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ja. Ik ga het er nu niet meer over hebben, dadelijk word ik nog depressief.
Oh. Sorry.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het er niet graag over.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |