Kansloos!quote:
Nope.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
Misschien is die zwem-vriendin wel goed te doen
Ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Kansloos!
Maar even ontopic: ze is lekker dus natuurlijk ga je zwemmen, kan je meteen nog even genietenTijdens het zwemmen hoef je toch niet constant te praten?
Wellicht kan je dr ff 'voelen'![]()
Die date had je zeker via hyves geregeld trouwens?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef Mdrop het volgende:
Beetje jammer dat de TS zn post dan weer edit.
Je had geen 'ja' moeten zeggen op de vraag of je haar via hyves had leren kennen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef Electro-Worm het volgende:
Dacht een topic te kunnen openen zonder dit gezeik
Lol, je had dit toch op zn minst kunnen verwachten in de klaagbaak, wees blij dat haar NAW gegevens nog niet gepost zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef Electro-Worm het volgende:
Dacht een topic te kunnen openen zonder dit gezeik
Weer open + OP terug, baas +5 hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:48 schreef swarmahoer het volgende:
op terug, en geen hyveslinkjes plaatsen
Om jezelf aan op te trekken zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Samenvatting: Grietje is te dom voor woorden, ik val ook een beetje op intelligentie weet je.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om jezelf aan op te trekken zeker?
Daar is een bazentruuk voor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer open + OP terug, baas +5 hoor. Hoe komen jullie btw zo 1-2-3 aan d'r Hyves zonder aanwijzing oid?
.
Zijn hyves in z'n fotoboek gevonden. Die date was blijkbaar net gebeurd dus gewoon bij de eerste paar berichten gekeken op z'n hyvesquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer open + OP terug, baas +5 hoor. Hoe komen jullie btw zo 1-2-3 aan d'r Hyves zonder aanwijzing oid?
.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Allure_ het volgende:
Ik dacht dat we het best gezellig hadden samen.
Sms me terug![]()
.
Misschien wil ze juist niet dat het iets wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Het enige wat ze zei is dat ze van hockey hield, vogels, getinte jongens ( euj ) , en honden.
Ja, erg leuk allemaal. Maar praat godverdomme met me mee als je überhaupt wilt dat het iets wordt.
Ik ken de truc niet, maar ik heb een onfeilbaar geheugen en ik had TS' hyves al eerder gezien. Done.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef behangplakker het volgende:
edit, zou eigenlijk best lullig zijn![]()
Wie is dat paard naast TS?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef behangplakker het volgende:
Hyves enzo is trouwens nog wel te achterhalen, hier hebben we nog een foto van TS:
Ik heb nog 'props' van je tegoed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef behangplakker het volgende:
TS kan trouwens een salto achteruit, petje af !
Jij neukt alleen 's nachts?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:37 schreef Seam het volgende:
Wie gaat nu op een date met Vmbo sletten? Die zijn alleen 's nachts te gebruiken
Dan is het donker en zien ze hem nietquote:
ja zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan is het donker en zien ze hem niet
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:47 schreef behangplakker het volgende:
Zo te zien zie ik dit topic te laat
Ik weet niet wie de chick is, maar ik heb wel zijn blog ingevuldquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Nog niemand zo evil geweest om dit topic aan haar te melden en TS te cock-blocken voor de zwembaddate?
Idd gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef behangplakker het volgende:
TS kan trouwens een salto achteruit, petje af !
PM?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de chick is, maar ik heb wel zijn blog ingevuld
Even gestuurd naar de meid van hem ). Enkel gedaan in het belang van TS, aangezien die de slet niet meer wil hebben.quote:http://forum.fok.nl/topic/1288468
Aldus Joel die dat forum altijd bezoekt, het is lullig om dingen achter te houden dus daarom meld ik het even
Al lang gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Nog niemand zo evil geweest om dit topic aan haar te melden en TS te cock-blocken voor de zwembaddate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Naam : BP
Sterrenbeeld : Maagd (geen leven enzulks)
Hoe ken je mij : Dom meisje. OEH ALS JE DOMME CHICK DIT LEEST
School : hoger dan vmbo, vmbo![]()
Stad of platteland : stad
Kleur ogen : bruin
Kleur haar : ich habe auch ein afro, {z0mfg}
Huisdieren : pantoffeldiertjes rocken
Lievelingskleur : tepelkleur
Lievelingseten : rijst
Wat eet je zeker niet : eten is overrated
Trouwen of samenwonen : eng, dan moet ik contact met anderen hebben
Lievelingsmuziek : cybergrind
Zon of sneeuw : snon
Droomwagen : auto's![]()
Hoeveel kinderen wil je : kinderen zijn hinderen
Beste slaapplaats : bed?
Relatie op dit moment : ik ben je nog aan het playen, wacht even
Kroeg of discotheek : uitgaan is eng
De leukste personen die je kent : ikzelf en mijn knuffel hond
Piercing wat en waar : eikelpiercing, niet veel bijzonders
Tattoo : swastika op mijn linkerborst
Rook je : heroine kun je niet goed roken
Alcoholgebruik : doet de regering nog steeds niks tegen he
Wat vind je van me: AAARGH EEN NEGERT
Zou je me zoenen? : zie hierboven
Jouw type : negers
Favoriete stad : amsterdam
Favoriete tv-programma : as the world turns
Wat is je grootste droom : natte droom
Aan wat ben je verslaafd : Fok!ken
Geloof je in liefde op het eerste gezicht : ik zie nooit andere mensen
Wie mis je op dit moment : backup om je te pesten
Leukste sport om naar te kijken : fußball
Wat is je leukste & gekste ervaring met mij : je topic
Wat zullen je laatste woorden zijn : lapo
Hond of kat : muis
Volle of halfvolle melk : bier
Kiss or Hug : pijpen
Cremeren of begraven : ik doe niet aan doodgaan
Strand of zwembad : water
Ben je momenteel verliefd : verliefdheid is een toverbal![]()
Bier of wijn : bier
Wat zou je doen om mij gelukkig te maken : samen met je Fok!ken
Waaraan denk je de laaste tijd als je met me praat?: Fok!kers hebben geen leven
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond : kanker
Over wat ging je laatste droom : natte natuurlijk
Ladies and gentleman: Silvana !quote:
Waarschijnlijk daadwerkelijk zn chickquote:
Shit, zijn hyves staat op Privéquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef behangplakker het volgende:
Hyves enzo is trouwens nog wel te achterhalen, hier hebben we nog een foto van TS:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef SAMH het volgende:
BAHBAH wat kom je nou dom praten..:S
Nee, maar je moet wel ingelogd zijnquote:
quote:
heelveeleten, dat doet hij graag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe vinden jullie allemaal die hyves van TS, dat lukt me heul niet
TS is wel 'zo`n neger die heel veel eet'.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe vinden jullie allemaal die hyves van TS, dat lukt me heul niet
Echt. Maar TS is al 3u niet meer online geweest.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]! Kloon of echt?
Vraag me af of TS al spijt heeft v an dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |