Dat ook maar blijkbaar was / is de opdracht niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
[..]
beetje raar is het wel dat ze nog 1 waarschuwing kreeg ... dan zouden de anderen dat in het vervolg ook moeten kunnen krijgen met een eventuele opdracht ...
Huub! Die reactie was bedoeld voor jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Spreek Huub hier even op aan, dat scheelt mij een telefoontje.
Nieuwe regel invoeren; zeggen dat je weg wil, is direct het pand verlatenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef bamby het volgende:
[..]
continu gemekker ik wil naar huis ik wil naar huis afgewisseld met ik wil tandpasta zeur zeur zeur.Ren er dan uitdenk dat er een hoop zijn die haar niet tegen houden
Precies, de eerste die nog zeurt om fanmail krijgt helemaal geen fanmail meer. Tis geen 'ik doe de groeten aan. . .'show.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef blomst het volgende:
Marlielin zeurt steeds over fanmail, dus die zeker geen fanmail meer.
mij nee.maar wel die daar zitten en mekkeren zowel de mannen als de meidenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik wil niet rot doen maar mag ik schoppen?
juist jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nieuwe regel invoeren; zeggen dat je weg wil, is direct het pand verlaten
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, de eerste die nog zeurt om fanmail krijgt helemaal geen fanmail meer. Tis geen 'ik doe de groeten aan. . .'show.
Weg met dat watjes gedoe. Zweep erover!!
Amber en PImquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef akveor het volgende:
Jeroen zegt tegen Marielin: en ook geen battle vandaag hè..... nee zegt Marielin en ik heb er nog maar twee gehad.
Is er dan al bekend wie gaat battlen dan?![]()
Ik vind, zo en zo, streamers kunnen die briefjes al niet lezen , dus moet dat al niet mogen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Als niemand tegen Eline gezegd heeft dat ze niet mag schrijven kan haar dat toch niet aangerekend worden? Ze kan het nu ook moeilijk vragen
Hetzelfde als fluisteren, dat mag ook niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind, zo en zo, streamers kunnen die briefjes al niet lezen , dus moet dat al niet mogen.
sowiesoquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind, zo en zo, streamers kunnen die briefjes al niet lezen , dus moet dat al niet mogen.
Daar is wat voor te zeggen. In BB was het verboden... was toen ook nog zo'n drama met Joost..quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt dat ze niet mag schrijven, is me sowiesó een raadsel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Als niemand tegen Eline gezegd heeft dat ze niet mag schrijven kan haar dat toch niet aangerekend worden? Ze kan het nu ook moeilijk vragen
weg met de fanmailquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, de eerste die nog zeurt om fanmail krijgt helemaal geen fanmail meer. Tis geen 'ik doe de groeten aan. . .'show.
Weg met dat watjes gedoe. Zweep erover!!
eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hoe ze aan pen en papier komt is meer een raadsel aangezien dat voortaan na iedere opdracht moest worden ingeleverd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt dat ze niet mag schrijven, is me sowiesó een raadsel.![]()
Nee, liever niet, stel je voor dat ze meer zuurstof binnen krijgt dan de andere Overleversquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt dat ze niet mag schrijven, is me sowiesó een raadsel.![]()
Ik vermoed dat het komt van mensen die eigenlijk vinden dat ze ook niet mag ademen.
Zelf nadenken is inderdaad voor sommigen een probleemquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Inderdaad, inleveren die handel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe ze aan pen en papier komt is meer een raadsel aangezien dat voortaan na iedere opdracht moest worden ingeleverd.
hahahahaah, en de hele tijd die muziek van de vogeltjesdans op de achtergrondquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef snetje het volgende:
we kunnen ze ook allemaal 8 uur lang de vogeltjesdans laten doen .... ja ik verveel me
ik zeg al niets meer, ze luisteren toch voor geen meterquote:
heb jij het toevallig opgenomen? Dat Eline heeft gepraat in de keuken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zeg al niets meer, ze luisteren toch voor geen meter
op verschillende tijden de muziek starten .. wie het laatst begint is af ... vooral leuk als er 1 op de pot zit of onder de douche staatquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hahahahaah, en de hele tijd die muziek van de vogeltjesdans op de achtergrond![]()
Ik heb allesquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb jij het toevallig opgenomen? Dat Eline heeft gepraat in de keuken?
de opdracht van Eliene is mislukt
is het mogelijk om daar ff een kort filmpje van te maken? ik heb het gemist namelijk en ik wil weten of het waar isquote:
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
is het mogelijk om daar ff een kort filmpje van te maken? ik heb het gemist namelijk en ik wil weten of het waar is
ff m e bord leegeten, zoek ik het opquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Om 18.13 postte biefstukje dat het net gebeurd was. . .
Niet per se. Als die stemmen niet waren uitgebracht, konden ze nu nl ook niet op gelijke hoogte komen allemaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is vandaag saai met de tussenstanden, ze staan allemaal heel dicht bij elkaar. De afgelopen zes dagen is er eigenlijk voor niets gestemd
[ afbeelding ]
MMM lekkere jachtschotel met konijnenboutquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaan we nog een konijn naar de eeuwige jachtvelden sturen?
Owww, zijn ze ingelicht..? Ze dachten toch dat de exit deze avond zou zijn?quote:
Waar zoek ik eigenlijk naar? Ik schakel net pas in. Wat mocht ze niet?quote:
ja ze zijn ingelicht ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww, zijn ze ingelicht..? Ze dachten toch dat de exit deze avond zou zijn?
Niet praten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar zoek ik eigenlijk naar? Ik schakel net pas in. Wat mocht ze niet?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaan we nog een konijn naar de eeuwige jachtvelden sturen?
Ze hebben een briefje gehad idd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww, zijn ze ingelicht..? Ze dachten toch dat de exit deze avond zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |