continu gemekker ik wil naar huis ik wil naar huis afgewisseld met ik wil tandpasta zeur zeur zeur.Ren er dan uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Amber wil weg ... ga je nu Amber erin houden ?

Niks gemeen, gewoon een mening.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet zo gemeen te doen heur.![]()

Maar hoe moeilijk is de opdracht om niet te praten als je vrijuit mag schrijven? Lijkt me niet de bedoeling.quote:

ik wil niet rot doen maar mag ik schoppen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef bamby het volgende:
[..]
continu gemekker ik wil naar huis ik wil naar huis afgewisseld met ik wil tandpasta zeur zeur zeur.Ren er dan uitdenk dat er een hoop zijn die haar niet tegen houden

Dat ook maar blijkbaar was / is de opdracht niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
[..]
beetje raar is het wel dat ze nog 1 waarschuwing kreeg ... dan zouden de anderen dat in het vervolg ook moeten kunnen krijgen met een eventuele opdracht ...

Huub! Die reactie was bedoeld voor jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Spreek Huub hier even op aan, dat scheelt mij een telefoontje.

Nieuwe regel invoeren; zeggen dat je weg wil, is direct het pand verlatenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef bamby het volgende:
[..]
continu gemekker ik wil naar huis ik wil naar huis afgewisseld met ik wil tandpasta zeur zeur zeur.Ren er dan uitdenk dat er een hoop zijn die haar niet tegen houden

Precies, de eerste die nog zeurt om fanmail krijgt helemaal geen fanmail meer. Tis geen 'ik doe de groeten aan. . .'show.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef blomst het volgende:
Marlielin zeurt steeds over fanmail, dus die zeker geen fanmail meer.

mij nee.maar wel die daar zitten en mekkeren zowel de mannen als de meidenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik wil niet rot doen maar mag ik schoppen?

juist jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nieuwe regel invoeren; zeggen dat je weg wil, is direct het pand verlaten

quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, de eerste die nog zeurt om fanmail krijgt helemaal geen fanmail meer. Tis geen 'ik doe de groeten aan. . .'show.
Weg met dat watjes gedoe. Zweep erover!!

Amber en PImquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef akveor het volgende:
Jeroen zegt tegen Marielin: en ook geen battle vandaag hè..... nee zegt Marielin en ik heb er nog maar twee gehad.
Is er dan al bekend wie gaat battlen dan?![]()

Ik vind, zo en zo, streamers kunnen die briefjes al niet lezen , dus moet dat al niet mogen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Als niemand tegen Eline gezegd heeft dat ze niet mag schrijven kan haar dat toch niet aangerekend worden? Ze kan het nu ook moeilijk vragen

Hetzelfde als fluisteren, dat mag ook niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind, zo en zo, streamers kunnen die briefjes al niet lezen , dus moet dat al niet mogen.

sowiesoquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind, zo en zo, streamers kunnen die briefjes al niet lezen , dus moet dat al niet mogen.

Daar is wat voor te zeggen. In BB was het verboden... was toen ook nog zo'n drama met Joost..quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |