ho?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Knuffel moet hond zijn ho. Maar we zijn het iig eens
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:38 schreef akveor het volgende:
Jee vond haar haar al irritant om te horen maar nu irriteer ik me ook al aan dat geknik.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
strooi maar potje peper leeg in de grot![]()
Mooi, dan heeft Eline de opdracht dus niet gehaald. Ze kan toch zelf ook wel bedenken dat ze niet mag schrijven als ze niet mag praten?! Maar groot gelijk dat de redactie haar nog niet laat weten dat de opdracht niet is gehaald, hoeven we in elk geval het gepiep ff niet aan te horen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:26 schreef Dementor het volgende:
Geen enkele Overlever krijgt een voorkeursbehandeling.
Daar beneden is iedereen gelijk.
Nou je hoeft niet zo gemeen te doen heur.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dit vind ik nu weer zo'n ongelooflijk stomzinnige reaktie, ik kijk naar de persoon.
Vrouw/Man en haar moet ik inderdaad niet.
Dus ben ik volgens jou een jaloerse oudere vrouw.
Grapjas! Groei zelf eens op en vorm een mening op wat je ziet, moeilijk he.
Praten en schrijven is toch wel heel iets anders.... ze heeft toch geen communicatieverbod?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, dan heeft Eline de opdracht dus niet gehaald. Ze kan toch zelf ook wel bedenken dat ze niet mag schrijven als ze niet mag praten?! Maar groot gelijk dat de redactie haar nog niet laat weten dat de opdracht niet is gehaald, hoeven we in elk geval het gepiep ff niet aan te horen.
Spreek Huub hier even op aan, dat scheelt mij een telefoontje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, dan heeft Eline de opdracht dus niet gehaald. Ze kan toch zelf ook wel bedenken dat ze niet mag schrijven als ze niet mag praten?! Maar groot gelijk dat de redactie haar nog niet laat weten dat de opdracht niet is gehaald, hoeven we in elk geval het gepiep ff niet aan te horen.
beetje raar is het wel dat ze nog 1 waarschuwing kreeg ... dan zouden de anderen dat in het vervolg ook moeten kunnen krijgen met een eventuele opdracht ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het niet goed genoeg gevolgd, over het algemeen luisteren The Bunker regels heel nauw.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Praten en schrijven is toch wel heel iets anders.... ze heeft toch geen communicatieverbod?
Amber wil weg ... ga je nu Amber erin houden ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet zo gemeen te doen heur.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Praten en schrijven is toch wel heel iets anders.... ze heeft toch geen communicatieverbod?
Ze mag geen geluid maken. Maar schrijven maakt geluid, lopen ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
schrijven is niet praten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het niet goed genoeg gevolgd, over het algemeen luisteren The Bunker regels heel nauw.
Alleen als je mij een kusje geeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Amber wil weg ... ga je nu Amber erin houden ?
continu gemekker ik wil naar huis ik wil naar huis afgewisseld met ik wil tandpasta zeur zeur zeur.Ren er dan uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Amber wil weg ... ga je nu Amber erin houden ?
Niks gemeen, gewoon een mening.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet zo gemeen te doen heur.![]()
Maar hoe moeilijk is de opdracht om niet te praten als je vrijuit mag schrijven? Lijkt me niet de bedoeling.quote:
ik wil niet rot doen maar mag ik schoppen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef bamby het volgende:
[..]
continu gemekker ik wil naar huis ik wil naar huis afgewisseld met ik wil tandpasta zeur zeur zeur.Ren er dan uitdenk dat er een hoop zijn die haar niet tegen houden
Dat ook maar blijkbaar was / is de opdracht niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
[..]
beetje raar is het wel dat ze nog 1 waarschuwing kreeg ... dan zouden de anderen dat in het vervolg ook moeten kunnen krijgen met een eventuele opdracht ...
Huub! Die reactie was bedoeld voor jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Spreek Huub hier even op aan, dat scheelt mij een telefoontje.
Nieuwe regel invoeren; zeggen dat je weg wil, is direct het pand verlatenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef bamby het volgende:
[..]
continu gemekker ik wil naar huis ik wil naar huis afgewisseld met ik wil tandpasta zeur zeur zeur.Ren er dan uitdenk dat er een hoop zijn die haar niet tegen houden
Precies, de eerste die nog zeurt om fanmail krijgt helemaal geen fanmail meer. Tis geen 'ik doe de groeten aan. . .'show.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef blomst het volgende:
Marlielin zeurt steeds over fanmail, dus die zeker geen fanmail meer.
mij nee.maar wel die daar zitten en mekkeren zowel de mannen als de meidenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik wil niet rot doen maar mag ik schoppen?
juist jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nieuwe regel invoeren; zeggen dat je weg wil, is direct het pand verlaten
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, de eerste die nog zeurt om fanmail krijgt helemaal geen fanmail meer. Tis geen 'ik doe de groeten aan. . .'show.
Weg met dat watjes gedoe. Zweep erover!!
Amber en PImquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef akveor het volgende:
Jeroen zegt tegen Marielin: en ook geen battle vandaag hè..... nee zegt Marielin en ik heb er nog maar twee gehad.
Is er dan al bekend wie gaat battlen dan?![]()
Ik vind, zo en zo, streamers kunnen die briefjes al niet lezen , dus moet dat al niet mogen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Als niemand tegen Eline gezegd heeft dat ze niet mag schrijven kan haar dat toch niet aangerekend worden? Ze kan het nu ook moeilijk vragen
Hetzelfde als fluisteren, dat mag ook niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind, zo en zo, streamers kunnen die briefjes al niet lezen , dus moet dat al niet mogen.
sowiesoquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind, zo en zo, streamers kunnen die briefjes al niet lezen , dus moet dat al niet mogen.
Daar is wat voor te zeggen. In BB was het verboden... was toen ook nog zo'n drama met Joost..quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt dat ze niet mag schrijven, is me sowiesó een raadsel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Als niemand tegen Eline gezegd heeft dat ze niet mag schrijven kan haar dat toch niet aangerekend worden? Ze kan het nu ook moeilijk vragen
weg met de fanmailquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, de eerste die nog zeurt om fanmail krijgt helemaal geen fanmail meer. Tis geen 'ik doe de groeten aan. . .'show.
Weg met dat watjes gedoe. Zweep erover!!
eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hoe ze aan pen en papier komt is meer een raadsel aangezien dat voortaan na iedere opdracht moest worden ingeleverd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt dat ze niet mag schrijven, is me sowiesó een raadsel.![]()
Nee, liever niet, stel je voor dat ze meer zuurstof binnen krijgt dan de andere Overleversquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt dat ze niet mag schrijven, is me sowiesó een raadsel.![]()
Ik vermoed dat het komt van mensen die eigenlijk vinden dat ze ook niet mag ademen.
Zelf nadenken is inderdaad voor sommigen een probleemquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Inderdaad, inleveren die handel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe ze aan pen en papier komt is meer een raadsel aangezien dat voortaan na iedere opdracht moest worden ingeleverd.
hahahahaah, en de hele tijd die muziek van de vogeltjesdans op de achtergrondquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef snetje het volgende:
we kunnen ze ook allemaal 8 uur lang de vogeltjesdans laten doen .... ja ik verveel me
ik zeg al niets meer, ze luisteren toch voor geen meterquote:
heb jij het toevallig opgenomen? Dat Eline heeft gepraat in de keuken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zeg al niets meer, ze luisteren toch voor geen meter
op verschillende tijden de muziek starten .. wie het laatst begint is af ... vooral leuk als er 1 op de pot zit of onder de douche staatquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hahahahaah, en de hele tijd die muziek van de vogeltjesdans op de achtergrond![]()
Ik heb allesquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb jij het toevallig opgenomen? Dat Eline heeft gepraat in de keuken?
de opdracht van Eliene is mislukt
is het mogelijk om daar ff een kort filmpje van te maken? ik heb het gemist namelijk en ik wil weten of het waar isquote:
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
is het mogelijk om daar ff een kort filmpje van te maken? ik heb het gemist namelijk en ik wil weten of het waar is
ff m e bord leegeten, zoek ik het opquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Om 18.13 postte biefstukje dat het net gebeurd was. . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |