Een terugkerende ergernis bij rls. Mensen die naar huis willen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef snetje het volgende:
er mag trouwens ook wel een sanctie komen op het gezeur "ik wil naar huis!"
ho?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Knuffel moet hond zijn ho. Maar we zijn het iig eens
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:38 schreef akveor het volgende:
Jee vond haar haar al irritant om te horen maar nu irriteer ik me ook al aan dat geknik.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
strooi maar potje peper leeg in de grot![]()
Mooi, dan heeft Eline de opdracht dus niet gehaald. Ze kan toch zelf ook wel bedenken dat ze niet mag schrijven als ze niet mag praten?! Maar groot gelijk dat de redactie haar nog niet laat weten dat de opdracht niet is gehaald, hoeven we in elk geval het gepiep ff niet aan te horen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:26 schreef Dementor het volgende:
Geen enkele Overlever krijgt een voorkeursbehandeling.
Daar beneden is iedereen gelijk.
Nou je hoeft niet zo gemeen te doen heur.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dit vind ik nu weer zo'n ongelooflijk stomzinnige reaktie, ik kijk naar de persoon.
Vrouw/Man en haar moet ik inderdaad niet.
Dus ben ik volgens jou een jaloerse oudere vrouw.
Grapjas! Groei zelf eens op en vorm een mening op wat je ziet, moeilijk he.
Praten en schrijven is toch wel heel iets anders.... ze heeft toch geen communicatieverbod?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, dan heeft Eline de opdracht dus niet gehaald. Ze kan toch zelf ook wel bedenken dat ze niet mag schrijven als ze niet mag praten?! Maar groot gelijk dat de redactie haar nog niet laat weten dat de opdracht niet is gehaald, hoeven we in elk geval het gepiep ff niet aan te horen.
Spreek Huub hier even op aan, dat scheelt mij een telefoontje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, dan heeft Eline de opdracht dus niet gehaald. Ze kan toch zelf ook wel bedenken dat ze niet mag schrijven als ze niet mag praten?! Maar groot gelijk dat de redactie haar nog niet laat weten dat de opdracht niet is gehaald, hoeven we in elk geval het gepiep ff niet aan te horen.
beetje raar is het wel dat ze nog 1 waarschuwing kreeg ... dan zouden de anderen dat in het vervolg ook moeten kunnen krijgen met een eventuele opdracht ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het niet goed genoeg gevolgd, over het algemeen luisteren The Bunker regels heel nauw.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Praten en schrijven is toch wel heel iets anders.... ze heeft toch geen communicatieverbod?
Amber wil weg ... ga je nu Amber erin houden ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet zo gemeen te doen heur.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Praten en schrijven is toch wel heel iets anders.... ze heeft toch geen communicatieverbod?
Ze mag geen geluid maken. Maar schrijven maakt geluid, lopen ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
schrijven is niet praten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het niet goed genoeg gevolgd, over het algemeen luisteren The Bunker regels heel nauw.
Alleen als je mij een kusje geeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Amber wil weg ... ga je nu Amber erin houden ?
continu gemekker ik wil naar huis ik wil naar huis afgewisseld met ik wil tandpasta zeur zeur zeur.Ren er dan uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Amber wil weg ... ga je nu Amber erin houden ?
Niks gemeen, gewoon een mening.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet zo gemeen te doen heur.![]()
Maar hoe moeilijk is de opdracht om niet te praten als je vrijuit mag schrijven? Lijkt me niet de bedoeling.quote:
ik wil niet rot doen maar mag ik schoppen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef bamby het volgende:
[..]
continu gemekker ik wil naar huis ik wil naar huis afgewisseld met ik wil tandpasta zeur zeur zeur.Ren er dan uitdenk dat er een hoop zijn die haar niet tegen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |