Niet per se. Als die stemmen niet waren uitgebracht, konden ze nu nl ook niet op gelijke hoogte komen allemaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is vandaag saai met de tussenstanden, ze staan allemaal heel dicht bij elkaar. De afgelopen zes dagen is er eigenlijk voor niets gestemd
[ afbeelding ]
MMM lekkere jachtschotel met konijnenboutquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaan we nog een konijn naar de eeuwige jachtvelden sturen?
Owww, zijn ze ingelicht..? Ze dachten toch dat de exit deze avond zou zijn?quote:
Waar zoek ik eigenlijk naar? Ik schakel net pas in. Wat mocht ze niet?quote:
ja ze zijn ingelicht ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww, zijn ze ingelicht..? Ze dachten toch dat de exit deze avond zou zijn?
Niet praten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar zoek ik eigenlijk naar? Ik schakel net pas in. Wat mocht ze niet?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaan we nog een konijn naar de eeuwige jachtvelden sturen?
Ze hebben een briefje gehad idd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww, zijn ze ingelicht..? Ze dachten toch dat de exit deze avond zou zijn?
geen enkel geluid maken ...eens kijken of ze anders nu de fout ingaat .. de ducktape is er ff af ..quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
geen geluid maken dus ook niet lachen met geluid ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
edit: oh, eline mocht niet praten
En ook niet hummen.quote:
Niet smakkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef snetje het volgende:
[..]
geen enkel geluid maken ...eens kijken of ze anders nu de fout ingaat .. de ducktape is er ff af ..
Vurtul.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef D. het volgende:
*weer terug is
Iemand net Editie NL gezien?
Fok! was erop
Hij kan het weten, vaak genoeg wezen pissen samenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef Dottey het volgende:
Peter zijn worst is goddelijk.. aldus jeroen
In dit filmpje hoor je haar niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Quinty. het volgende:
filmpje heeft eline gesproken gasmaskers en rookbommen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |