Hahaha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A monoxide is any oxide containing just one atom of oxygen in the molecule.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Dragorius het volgende:
En nu heb je zeker een pittig vlot kapsel? En doe je ook wel eens lekker gek?
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef TheClown1 het volgende:
altijd zeer vervelend als je gespleten punten hebt. misschien kun je naar moscow gaan en er met gordan over hebben. zo lekker mannen onder elkaar. niet zeiken en genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:
Tsssk, sommige Fok!kerswe moeten respect hebben voor de ontluikende homoseksualiteit van TS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
die is ook al een tijdje geleden, het was wel een stuk langerquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef Inverted_World het volgende:
gast je bent de Before pic vergeten:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog de After picwanneer komt die?
Ik heb iig mijn verkapte TVP geplaatstquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef flaykd het volgende:
en de afterpic krijg je over een maand of 2 wel
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb iig mijn verkapte TVP geplaatst
Idd, het zal die lelijke docente met pittig kort rood kapsel wezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Onduidelijke TT
Heb je het direct rood laten maken?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Dragorius het volgende:
En nu heb je zeker een pittig vlot kapsel? En doe je ook wel eens lekker gek?
Hoe geejjj.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef Inverted_World het volgende:
gast je bent de Before pic vergeten:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog de After picwanneer komt die?
okeequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:36 schreef Chai het volgende:
TS lijkt net een kleuter.
Oké kleuter met laser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zegt het zelf al. Bijna. Bijna is het zelfde als niet.quote:
goed dan, neuken over 2 weken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Bijna. Bijna is het zelfde als niet.
Dat valt anders donders goed in de smaak bij dames, vaak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef cvboer het volgende:
Jongens met lang haar![]()
De enige echte juiste combi in zo'n geval: [ afbeelding ] + [ afbeelding ]
jij hebt/had geen emohaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Skylark. het volgende:
Plagiaat!![]()
![]()
Satanische kapster die mijn lokken verruďneert. [ Paint! ]
Bijna een topic waardig, "vrouwen zonder smaak" maar ik maak hem nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:06 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat valt anders donders goed in de smaak bij dames, vaak.
kom eens met pics van jou en je haar dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bijna een topic waardig, "vrouwen zonder smaak" maar ik maak hem niet
Ik heb geen haar, ben kaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
kom eens met pics van jou en je haar dan.
neem hair extensions.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef flaykd het volgende:
als ik nou het hele weekend buiten ga zitten, zou mn haar dan sneller groeien?
Ik heb hem toch gekocht!?!!11EINZquote:
ik ga echt niet met kort haar rondlopen orquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:26 schreef Penisbaard het volgende:
Mannen met lang haar.
Vrouwen met kort haar.
voor de liefhebbersquote:
wat een mogool is datquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:23 schreef flaykd het volgende:
[..]
voor de liefhebbers
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6c6f61576f6c633d&zideo=6c49655a6f513d3d
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef flaykd het volgende:
net ff naar de kapper geweest. de lekkere kapster die mij altijd doet (hihi) was er niet, dus kreeg ik een andere kapster die lang niet zo lekker was![]()
dus ik zo van; alleen puntjes dr af en wat uitdunnen, zij zo van okee
![]()
maar dat stomme wijf knipt er godverdomme 2 a 3 centimeter af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik zo van; mijn haar wat doe je![]()
![]()
(nee, eigenlijk zei ik er niks van)
klacht 1: geen lekkere kapster
klacht 2: kort haar
anti-klacht: mijn haar groeit supersnel
EDIT:
NU MET PAINT!!!!
[ afbeelding ]
Nee man.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef cvboer het volgende:
Jongens met lang haar![]()
De enige echte juiste combi in zo'n geval: [ afbeelding ] + [ afbeelding ]
|