Roze is prima.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef Marurk het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven ene roze polo gekocht.
Ik ga geen shoarma bij de patatzaak halen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
shoarma![]()
ga die maar eens bij een patatzaak hier om de hoek halen
Nou hij is niet helemaal roze gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ga weer verder met awesome zijn.
Doei.
ik zag je ego al aankomen, via google earthquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Doei.
Yeah, I did lol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Doei.
haha dwaas ik zit hier al sinds deel 8 maarja posten weiger ik kijk maar bij deel 8 putaquote:
Dus als je één post in een SC maakt, ben je geïncorporeerd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
haha dwaas ik zit hier al sinds deel 8 maarja posten weiger ik kijk maar bij deel 8 puta
Dan hoor je er dus niet bij, vlegelquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
haha dwaas ik zit hier al sinds deel 8 maarja posten weiger ik kijk maar bij deel 8 puta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
Heb jij ook collega's die zelfs reclame nabouwen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
Mn collega's zijn zo aan het schreeuwen dat ik er koppijn van krijg.
En nee, ik ga natuurlijk niets zeggen; ik open er een topic over
Volgens mij niet, hoe moet dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook collega's die zelfs reclame nabouwen?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef Florian_ het volgende:
Ok bazen, ik ga weer aan het werk.Succes. Ik zo ook (maar het is al half 4 wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
hahah dwaas puta hahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Half vier?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Succes. Ik zo ook (maar het is al half 4 wtf).
owhquote:
quite living on dreamsquote:
Ik heb ze wel.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Half vier?
* Florian_ kijkt op een klok
Fuck. Ik zei om half 3 ook al tegen mezelf dat ik aan het werk moest.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze wel.
Wordt er bijvoorbeeld reclame gemaakt voor hema.
Gaan ze "Echt HEMA! " roepen...
Gast, ga je rukken op Warcraft ofzo:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoezo ik mag hier gewoon posten en waar de fuck is de annanas ik moet met m wc3 spelen
Altijd leuk voor in de auto, zo met die handen van links naar rechtsquote:
Die tyfuskutreclame over die BH'squote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze wel.
Wordt er bijvoorbeeld reclame gemaakt voor hema.
Gaan ze "Echt HEMA! " roepen...
Gast, rot op met die onzin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Gast ga je rukken op Je bloedeigen moeder ofzo
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Gast ga je rukken op Je bloedeigen moeder ofzo
Ik maak nu stiekem ook van die movesquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd leuk voor in de auto, zo met die handen van links naar rechts![]()
![]()
En alle andere foute dansmoves uit de 80's
Zoek m op, hier is ie nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoezo ik mag hier gewoon posten en waar de fuck is de annanas ik moet met m wc3 spelen
NOES!quote:
Of hardop praten in zichzelf als ze bezig zijn met iets. Zo met jezelf overleggen 'als ik dit nou zo doe, dan blablabla'quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOES!
Maar ik vraag me af: Kunnen die mensen dan geen minuut stilte verdragen...?
Worden ze zenuwachtig van zeker...
Je hoeft toch geen BH's te kopen... ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Die tyfuskutreclame over die BH's![]()
![]()
![]()
HemaGoedkope troep hebben ze daar.
Dat deed mijn teamleider bij mn vorige baan ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of hardop praten in zichzelf als ze bezig zijn met iets. Zo met jezelf overleggen 'als ik dit nou zo doe, dan blablabla'
Ja, echt onwijs vervelend en storend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deed mijn teamleider bij mn vorige baan ookkankerirritant, en uitgerekend ik moest altijd naast haar zitten.
Irritant...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of hardop praten in zichzelf als ze bezig zijn met iets. Zo met jezelf overleggen 'als ik dit nou zo doe, dan blablabla'
Ik eet nooit kauwgom.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
Hihi, ik ben zo kauwgom aan het eten, en als ik dan een bel blaas en hij klapt weer, komt er zo een beetje lucht vrij en dat doet pijn aan m'n ogen.
Wat was er niet normaal aan die pic? Ik zag geen flikker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
jow demon hunter, normaal doen of wegwezen
Ik ook.quote:
Ziek inderdaadquote:
Gast, bok eens op inderdaad.quote:
Gast, rot op met je kut plaatjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
If you saw it, you would've shat bricksquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat was er niet normaal aan die pic? Ik zag geen flikker.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
jow demon hunter, normaal doen of wegwezen
quote:
Arme wijquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook.En ik moet nog best wel veel (loop nogal achter). Ben al vanaf maandag bezig met me voor te nemen te beginnen, maar stel alles uit.
Ben nu nog niet veel opgeschoten.
Hier, maar ik wil een zilveren. En hij zit er echt net in dus mn oor is einz beetje gezwollen, maar care.quote:
Dank je, jij ook.quote:
Minder erg dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier, maar ik wil een zilveren. En hij zit er echt net in dus mn oor is einz beetje gezwollen, maar care.
He's backquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef IQM het volgende:
Bt, wat deed je? M'n msn loopt vast, geloof ik. Ik zie alleen maar wit.
Dat met die grafstenen? Wat was dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
If you saw it, you would've shat bricks
Rellen doe je maar op je WoWforumquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
je kan ook geneens normaal rellen tegenwoordig .. ffs
Daddy's home.quote:
je ''oorholte'' doet me denken aan zon healing pool die je in half life hebt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier, maar ik wil een zilveren. En hij zit er echt net in dus mn oor is einz beetje gezwollen, maar care.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Doei.
Niksquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat met die grafstenen? Wat was dat dan?
Wow en warcraft 3 zijn totaal andere spellen maar okquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Rellen doe je maar op je WoWforum
Waarom zou je per sé hier pleite gaan dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Daddy's home.
Maar ik ga zo weer weg hier, hoor. Was sowieso alweer weg na m'n return op pagina 1, maar Bt heeft m'n msn vast laten lopen.
WTF is dit dan naabquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wow en warcraft 3 zijn totaal andere spellen maar ok
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wow en warcraft 3 zijn totaal andere spellen maar ok
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je ''oorholte'' doet me denken aan zon healing pool die je in half life hebt!WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
hij wilt vast eenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom zou je per sé hier pleite gaan dan?
Dat is warcraft 3quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF is dit dan naab:
[ afbeelding ]
Staat op je profiel.
Ja maar wat zou je moeten zien dan?!?!?!!?!!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niks
Tenminste, ik heb het niet gezien
Maar als ik het had gezien, dan had ik bricks geshit
Ik dacht even dat je Fascination was.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Daddy's home.
Maar ik ga zo weer weg hier, hoor. Was sowieso alweer weg na m'n return op pagina 1, maar Bt heeft m'n msn vast laten lopen.
Niet te stoer he.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Daddy's home.
World of Warcraft/Warcraft 1/Warcraft 2/Warcraft 3/Warcraft 4/Warcraft ..., het is allemaal één pot nat.quote:
Wauwquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier, maar ik wil een zilveren. En hij zit er echt net in dus mn oor is einz beetje gezwollen, maar care.
Naja wow is een mmorpg en Warcraft 3 is een strategie game a la Age of empires dus tof.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
World of Warcraft/Warcraft 1/Warcraft 2/Warcraft 3/Warcraft 4/Warcraft ..., het is allemaal één pot nat.Een normaal persoon speelt dat niet.
mmorpg?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Naja wow is een mmorpg en Warcraft 3 is een strategie game a la Age of empires dus tof.
Ja weet ik veelquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar wat zou je moeten zien dan?!?!?!!?!!?
Hee, dat was jouw schuldquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef IQM het volgende:
Bt, wat deed je? M'n msn loopt vast, geloof ik. Ik zie alleen maar wit.
Ik had het over warcraft 3 maar blijkbaar leren ze je niet goed lezen op school.quote:
Boeiend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Naja wow is een mmorpg en Warcraft 3 is een strategie game a la Age of empires dus tof.
Mjah ik weet niet, ik heb zilver nog niet gehadquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauwik vind 'm mooi. Leuker dan zilver misschien zelfs!
Precies. Muziek maken en sporten moet je in het echt doen. Niet voor een tv.quote:
Muziek maken hoeft niet per se, maar sporten wel. Tevens buiten spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Muziek maken en sporten moet je in het echt doen. Niet voor een tv.
1. Mondkapjes hebben geen zin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef Zotheid het volgende:
Ik zag vandaag jappen over het binnenhof lopen met mondkapjes voor. OHNOES!!11
Is ie niet gewoon dood of in coma? :")quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:59 schreef reetveter het volgende:
Whehe 1 zon gast van gister ligt nu nog te pitten
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Muziek maken en sporten moet je in het echt doen. Niet voor een tv.
Pfff, wanneer stoppen jullie met zo smeken om dat armzalige kloontje van mequote:
Rollercoaster was wel leuk.quote:
Waarom zou ik blijven?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom zou je per sé hier pleite gaan dan?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2. Waaorm heb je ze niet in de hofvijver gegooit?
Je hebt toch wel 2 browsers op je computer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfff, wanneer stoppen jullie met zo smeken om dat armzalige kloontje van me![]()
weet je hoe moeilijk het is om constant met 2 accounts te posten?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gister ook al. Je stelt me teleur, 4EBE.
Dat niet eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je bent er gewoon fucking slecht in
Maar als je dan iets van muziek wil kunnen spelen doe het dan alsjeblieft in het echt en niet met zo'n plastic gitaar oid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Muziek maken hoeft niet per se, maar sporten wel. Tevens buiten spelen.
1) Klopt: het beschermt hooguit tegen vocht van de drager.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Mondkapjes hebben geen zin.
2. Waaorm heb je ze niet in de hofvijver gegooit?
HEUY!!!11quote:
Sorry.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfff, wanneer stoppen jullie met zo smeken om dat armzalige kloontje van me![]()
weet je hoe moeilijk het is om constant met 2 accounts te posten?
Dat was sadistisch!quote:
Hihi, de grote en volwassen jitzzzze speelt computerspelletjes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een enkele uitzondering natuurlijk daargelaten.
nou dan, niets roeleert meer de pan uit dan frustrerend en blerrend een vs. spelletje te doen met een (stel) vriend(en)quote:
en dan de snelheid van de looping achtbaan zo instellen dat hij er dan af vloogquote:
Ik geef je groot gelijk. Ik had het ook helemaal gehad afgelopen maand.quote:
Nee, dat is al jaren geleden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi, de grote en volwassen jitzzzze speelt computerspelletjes.
Waarom niet?quote:
Ja 3 zelfs, maar ik heb al een andere kloon op IE dus nu moet ik IQM telkens in mozilla doen, wat een gedoe!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 2 browsers op je computer?
Maakt niet uit, dan sleur je ze maar mee... Zo groot zijn ze toch nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Zotheid het volgende:
1) Klopt: het beschermt hooguit tegen vocht van de drager.
2) Het binnenhof, niet het buitenhof.
Dat was sadistisch!
Skylark, wolvendagen of jitzzze?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja 3 zelfs, maar ik heb al een andere kloon op IE dus nu moet ik IQM telkens in mozilla doen, wat een gedoe!
Goed punt.quote:
Juist, iedereen is min of meer hetzelfdequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Syb-rund. het volgende:
en dan de snelheid van de looping achtbaan zo instellen dat hij er dan af vloog![]()
Dan kun je hier nog wel komen als je even geen andere toffe dingen te doen hebt, zoals ik, de hele dagquote:
wolvendagen, duhquote:
quote:
COD 4 spiltscreen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou dan, niets roeleert meer de pan uit dan frustrerend en blerrend een vs. spelletje te doen met een (stel) vriend(en)
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist, iedereen is min of meer hetzelfde
Ja maar ik moest nog plectra halen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan sleur je ze maar mee... Zo groot zijn ze toch niet![]()
RCT met uitbreidingsopties
Dus ik heb allerlei intieme details met jou gedeeld? KUT!quote:
Ik las 'mij' in plaats van 'ik' en dagdroomde al bij het idee...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kun je hier nog wel komen als je even geen andere toffe dingen te doen hebt, zoals ik, de hele dag![]()
![]()
Neem het terug.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kun je hier nog wel komen als je even geen andere toffe dingen te doen hebt, zoals ik, de hele dag![]()
![]()
[..]
wolvendagen, duh
Alle 10 centimeters?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus ik heb allerlei intieme details met jou gedeeld? KUT!
Nee, ik ben geheel zelfstandig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.quote:
Hoe weet jij dat? Ook al een kloon van BT?quote:
Nou ik moet toegeven dat de SC wel érg saai is de laatste tijd.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou ik moet toegeven dat de SC wel érg saai is de laatste tijd.
Allemaal van die vage nieuwe gasten ook
Wat een excuus...quote:
Oh nee, ik blijf dit topic nog wel, denk ik. Het staat nu toch al in MyAT.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
Ach IQM heeft in dit topic al 2 keer gezegd dat ie weer weg ging, dus er is nog hoop.
Ik vertel niemand over je erectieprobleempjes hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las 'mij' in plaats van 'ik' en dagdroomde al bij het idee...
Sanna is een lief zelfstandig meisje dat zelf de account wolvendagen heeft aangemaakt en daar ook nog steeds zelf mee post.quote:
quote:
Bobby.. kom op, zelfs jij bent een kloon van mequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ook al een kloon van BT?
NIETUS!quote:
Gaaf!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Cybey het volgende:
Heb er ook nog zo een:
[ afbeelding ]
En 2 akoestische gitaren. En nog een goedkope electrische gitaar. Die foto van m'n schatje is een Fender Stratocaster USA
Hier stopte ik met lezen.quote:
Ok danquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat?Ik vind jou wel tof overigens. Maar dat komt mede omdat je BMW doet
En jij hebt een babyfacequote:
Eigenlijk vul je de hele SC in je eentje. Zelfs Yvonne is een kloon van je zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bobby.. kom op, zelfs jij bent een kloon van me!
KLOOTZAKquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.Geloofwaardigheid -10
HIHIquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
En jij hebt een babyface
hadden we vanmiddag geconstateerd
Sorry hoorquote:
Ik ben Danny, ik wil alleen maar dat mn forum drukbezocht lijktquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk vul je de hele SC in je eentje. Zelfs Yvonne is een kloon van je zeker?
Ik zag trouwens dat mijn wolvendagdag kloon geen postrechten meer heeft 13.gif
quote:
Hij heeft zichzelf ook niet gemaakt hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
En jij hebt een babyface
hadden we vanmiddag geconstateerd
maar je weet dat toch wel dat je aanwezigheid een beetje fungeert als positieve katalysator, neem krentenbol bijv. die presteert beter als er een iqm in de buurt zitquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh nee, ik blijf dit topic nog wel, denk ik. Het staat nu toch al in MyAT.
Inderdaad. Nu maakt ze grapjes over meisjes die worden aangereden en krijgt ze bans etc.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar je weet dat toch wel dat je aanwezigheid een beetje fungeert als positieve katalysator, neem krentenbol bijv. die presteert beter als er een iqm in de buurt zit
Inderdaad. Met een IQM in de buurt had ze nooit een ban gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar je weet dat toch wel dat je aanwezigheid een beetje fungeert als positieve katalysator, neem krentenbol bijv. die presteert beter als er een iqm in de buurt zit
nog 3 a 4 uur wachten denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Met een IQM in de buurt had ze nooit een ban gehad.
Waar blijft ze eigenlijk?
Waarom heb ik het dan een lange tijd prima zonder jullie gedaan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jank niet zo man, je vindt ons heus wel gezellig.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu maakt ze grapjes over meisjes die worden aangereden en krijgt ze bans etc.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft d'r fotoboek leeg enzo, heel raar..quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar blijft ze eigenlijk?
Ze had (even) geen zin in al die pottenkijkers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze heeft d'r fotoboek leeg enzo, heel raar..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze heeft d'r fotoboek leeg enzo, heel raar..
Ah, ok.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze had (even) geen zin in al die pottenkijkers.
do not know if want.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nog 3 a 4 uur wachten denk ik![]()
en meteen zijn jullie allemaal weer weg he![]()
ik laat dit gedrocht weer even vrij in het topic
Mojitoquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb zin in iets fucking lekkers te drinken, ik weet alleen niet wat
TIps?
mijn excuses, ik ben niet in staat hier even cool te zijn als dat ik normaal altijd benquote:
wat?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:04 schreef Marurk het volgende:
Er draaien alleen maar liefdesfilms in de bios hier
Of je moet Star Trek of the X-men geweldig vinden
Row row row your boat, gently down the stream, merily merily merily merily life is but a dream.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:13 schreef jagga het volgende:
Dit is kut....
Vanmiddag draaide iemand Weird Al Yankovic - White and nerdy
En nu zit ik de hele tijd met dat nummer in mijn hoofd enzo
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:13 schreef jagga het volgende:
Dit is kut....
Vanmiddag draaide iemand Weird Al Yankovic - White and nerdy
En nu zit ik de hele tijd met dat nummer in mijn hoofd enzo
Nou toedeledokie dokeliedoe!quote:
Wat moet ik nou gaan doen vanavond voordat we de stad in gaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet naar liefdesfilms![]()
Maar ik ben sowieso al een paar jaar niet naar de bios gegaan, vanwege het grandioze aanbod... *KUCH*
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat moet ik nou gaan doen vanavond voordat we de stad in gaan
Nopequote:Op donderdag 7 mei 2009 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoi Bt? Nog symptomen van iets na ons gewiebel van gister?
O ja, ik heb het gevondenquote:
Ja hee, kan toch niet alle drankjes uit mn kop kennenquote:
Punica moet voor altijd in je geheugen gegrift staan. Cultureel erfgoed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja hee, kan toch niet alle drankjes uit mn kop kennen
Maar nadat ik het had opgezocht kende ik het weer
Er komt niets leuks op de tvquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ga wel tv kijken dan met een paar gasten.
Komt er al rook uit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn laptop stinkt naar verbrand plastic...
Nog niet...quote:
Cocktails & Mixenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 02:55 schreef ROG het volgende:
Écht verrassend vind ik zelf een Raketje. Op het eerste gezicht een simpele longdrink sinas, tot je een slok neemt en précies het gelijknamige waterijsje proeft.
Ingredienten: beetje DeKuyper Blueberry, ijsblokjes/rietje erin en afmixen met Fanta Orange of Sisi Orange.
Of gewoon wat Pisang, Blue Curacao en Passoa in een longdrink, makkelijk en lekker duur te verkopen (3 x buitenlands gedist.).
hoe lang heb je hem al..?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn laptop stinkt naar verbrand plastic...
Uhhh weet ik nietquote:
Hoe deed je dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nopeik denk dat ik genezen ben!
dat is wel erg slecht danquote:
vet, even een paar mensen uit comateuze toestand schoppenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Rammstein komt naar Nederland in December![]()
![]()
![]()
Je stond in de file daardoor ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog een stucadoorsbedrijf nodig?
bel dan niet TLB stucadoorsbedrijf uit nijmegen, die achterlijke marokaan achter het stuur is zojuist doorgereden na een aanrijding
Waarschijnlijk is Swarma zelf aangereden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je stond in de file daardoor ofzo?
Ik zou het bedrijf bellen/mailen. Maar hoe wist je dat het een Marokkaan was? Had een petje en hing naar het midden van de auto?![]()
Even mn pa en broertje wakker geschoptquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vet, even een paar mensen uit comateuze toestand schoppen
Kaartverkoop voor Rammstein start vrijdag 12 juni om 10.00 uur
Racist.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog een stucadoorsbedrijf nodig?
bel dan niet TLB stucadoorsbedrijf uit nijmegen, die achterlijke marokaan achter het stuur is zojuist doorgereden na een aanrijding
Rammsteinquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Rammstein komt naar Nederland in December![]()
![]()
![]()
GEEN bloemen, en GEEN fucking lame in elkaar gezet Dove- (of iets van gelijke strekking) pakketje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
Wie kan mij helpen met een moederdag cadeau. En het moet niet 50 eu kosten
Kom dan ook met altenatievenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GEEN bloemen, en GEEN fucking lame in elkaar gezet Dove- (of iets van gelijke strekking) pakketje.
Vandaag zag ik ook zo'n enorme ict nerd zo'n pakketje kopen. Echt serieus, doe wat moeite voor de vrouw die jou heeft gebaard
.
nee, het was een marokkaan, en je bent achterlijk als je doorrijd na een ongelukquote:
Dan mag je meteen sterven van mijquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, het was een marokkaan, en je bent achterlijk als je doorrijd na een ongeluk
Hehequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kom dan ook met altenatievenDat zijn net de dingen die ik de afgelopen 10 jaar heb gegeven.
Een marokkaan doet enkel wat van hem wordt verwacht. En dat is er snel vandoor gaan. Dat kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, het was een marokkaan, en je bent achterlijk als je doorrijd na een ongeluk
En zelf een MM song neerzettenquote:
Er staan toch nog meer dingetjes bij. Anders ga je een keer naar buiten, en bezoek je wat winkels op zoek naar een goed kado.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
kado tussen 30 en 50 eu. Matrix trology dvd.Moeders willen dat helemaal niet
brr buitenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er staan toch nog meer dingetjes bij. Anders ga je een keer naar buiten, en bezoek je wat winkels op zoek naar een goed kado.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Rammstein en MM is heel andersMM is veul vetter
Marilyn Mansonquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Rammstein en MM is heel andersMM is veul vetter
MM is zekerquote:
Iets van de Lush, vinden alle moeders lekker!quote:
Hijs supergoedquote:
Wat is lush ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Iets van de Lush, vinden alle moeders lekker!
zeepjes, douchespul, massage dinges winkelquote:
Dat is echt tantu lelijk zegquote:
Flikkert op met 'je moeder' grappen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
Geef je moeder gewoon een DVD van de toppers
Maar is dat niet heel voor de hand liggend?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
zeepjes, douchespul, massage dinges winkel
Stinkt als de tyfus daar al die luchtjes door elkaar
Maar daar een pakket van is wel heel lekker
Nee, want die winkel heeft echt de gekste dingen, check het maar eens online!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar is dat niet heel voor de hand liggend?
Tering wat een prijsquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moederdag cadeau
http://www.parfumerie.nl/(...)raag-/prod_9278.html
Alice Cooper, Guitar Hero 3quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik hoop dat ze op de jaarsluiting van school dit jaar Schools Out For Summer draaien. Maar dat zal wel niet op de meest christelijke school die je je kan voorstellen.
Briljant spel, destijds aan mn broertje cadeau gegeven zodat ik het zelf kon spelenquote:
Duurquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moederdag cadeau
http://www.parfumerie.nl/(...)raag-/prod_9278.html
Stinktquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik deze voor 20 euro heb gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |