Roze is prima.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef Marurk het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven ene roze polo gekocht.
Ik ga geen shoarma bij de patatzaak halen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
shoarma![]()
ga die maar eens bij een patatzaak hier om de hoek halen
Nou hij is niet helemaal roze gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ga weer verder met awesome zijn.
Doei.
ik zag je ego al aankomen, via google earthquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Doei.
Yeah, I did lol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Doei.
haha dwaas ik zit hier al sinds deel 8 maarja posten weiger ik kijk maar bij deel 8 putaquote:
Dus als je één post in een SC maakt, ben je geïncorporeerd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
haha dwaas ik zit hier al sinds deel 8 maarja posten weiger ik kijk maar bij deel 8 puta
Dan hoor je er dus niet bij, vlegelquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
haha dwaas ik zit hier al sinds deel 8 maarja posten weiger ik kijk maar bij deel 8 puta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
Heb jij ook collega's die zelfs reclame nabouwen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
Mn collega's zijn zo aan het schreeuwen dat ik er koppijn van krijg.
En nee, ik ga natuurlijk niets zeggen; ik open er een topic over
Volgens mij niet, hoe moet dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook collega's die zelfs reclame nabouwen?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef Florian_ het volgende:
Ok bazen, ik ga weer aan het werk.Succes. Ik zo ook (maar het is al half 4 wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
hahah dwaas puta hahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Half vier?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Succes. Ik zo ook (maar het is al half 4 wtf).
owhquote:
quite living on dreamsquote:
Ik heb ze wel.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Half vier?
* Florian_ kijkt op een klok
Fuck. Ik zei om half 3 ook al tegen mezelf dat ik aan het werk moest.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze wel.
Wordt er bijvoorbeeld reclame gemaakt voor hema.
Gaan ze "Echt HEMA! " roepen...
Gast, ga je rukken op Warcraft ofzo:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoezo ik mag hier gewoon posten en waar de fuck is de annanas ik moet met m wc3 spelen
Altijd leuk voor in de auto, zo met die handen van links naar rechtsquote:
Die tyfuskutreclame over die BH'squote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze wel.
Wordt er bijvoorbeeld reclame gemaakt voor hema.
Gaan ze "Echt HEMA! " roepen...
Gast, rot op met die onzin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Gast ga je rukken op Je bloedeigen moeder ofzo
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Gast ga je rukken op Je bloedeigen moeder ofzo
Ik maak nu stiekem ook van die movesquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd leuk voor in de auto, zo met die handen van links naar rechts![]()
![]()
En alle andere foute dansmoves uit de 80's
Zoek m op, hier is ie nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoezo ik mag hier gewoon posten en waar de fuck is de annanas ik moet met m wc3 spelen
NOES!quote:
Of hardop praten in zichzelf als ze bezig zijn met iets. Zo met jezelf overleggen 'als ik dit nou zo doe, dan blablabla'quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOES!
Maar ik vraag me af: Kunnen die mensen dan geen minuut stilte verdragen...?
Worden ze zenuwachtig van zeker...
Je hoeft toch geen BH's te kopen... ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Die tyfuskutreclame over die BH's![]()
![]()
![]()
HemaGoedkope troep hebben ze daar.
Dat deed mijn teamleider bij mn vorige baan ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of hardop praten in zichzelf als ze bezig zijn met iets. Zo met jezelf overleggen 'als ik dit nou zo doe, dan blablabla'
Ja, echt onwijs vervelend en storend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deed mijn teamleider bij mn vorige baan ookkankerirritant, en uitgerekend ik moest altijd naast haar zitten.
Irritant...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of hardop praten in zichzelf als ze bezig zijn met iets. Zo met jezelf overleggen 'als ik dit nou zo doe, dan blablabla'
Ik eet nooit kauwgom.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
Hihi, ik ben zo kauwgom aan het eten, en als ik dan een bel blaas en hij klapt weer, komt er zo een beetje lucht vrij en dat doet pijn aan m'n ogen.
Wat was er niet normaal aan die pic? Ik zag geen flikker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
jow demon hunter, normaal doen of wegwezen
Ik ook.quote:
Ziek inderdaadquote:
Gast, bok eens op inderdaad.quote:
Gast, rot op met je kut plaatjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
If you saw it, you would've shat bricksquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat was er niet normaal aan die pic? Ik zag geen flikker.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
jow demon hunter, normaal doen of wegwezen
quote:
Arme wijquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook.En ik moet nog best wel veel (loop nogal achter). Ben al vanaf maandag bezig met me voor te nemen te beginnen, maar stel alles uit.
Ben nu nog niet veel opgeschoten.
Hier, maar ik wil een zilveren. En hij zit er echt net in dus mn oor is einz beetje gezwollen, maar care.quote:
Dank je, jij ook.quote:
Minder erg dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier, maar ik wil een zilveren. En hij zit er echt net in dus mn oor is einz beetje gezwollen, maar care.
He's backquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef IQM het volgende:
Bt, wat deed je? M'n msn loopt vast, geloof ik. Ik zie alleen maar wit.
Dat met die grafstenen? Wat was dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
If you saw it, you would've shat bricks
Rellen doe je maar op je WoWforumquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
je kan ook geneens normaal rellen tegenwoordig .. ffs
Daddy's home.quote:
je ''oorholte'' doet me denken aan zon healing pool die je in half life hebt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier, maar ik wil een zilveren. En hij zit er echt net in dus mn oor is einz beetje gezwollen, maar care.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Doei.
Niksquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat met die grafstenen? Wat was dat dan?
Wow en warcraft 3 zijn totaal andere spellen maar okquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Rellen doe je maar op je WoWforum
Waarom zou je per sé hier pleite gaan dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Daddy's home.
Maar ik ga zo weer weg hier, hoor. Was sowieso alweer weg na m'n return op pagina 1, maar Bt heeft m'n msn vast laten lopen.
WTF is dit dan naabquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wow en warcraft 3 zijn totaal andere spellen maar ok
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wow en warcraft 3 zijn totaal andere spellen maar ok
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je ''oorholte'' doet me denken aan zon healing pool die je in half life hebt!WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
hij wilt vast eenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom zou je per sé hier pleite gaan dan?
Dat is warcraft 3quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF is dit dan naab:
[ afbeelding ]
Staat op je profiel.
Ja maar wat zou je moeten zien dan?!?!?!!?!!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niks
Tenminste, ik heb het niet gezien
Maar als ik het had gezien, dan had ik bricks geshit
Ik dacht even dat je Fascination was.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Daddy's home.
Maar ik ga zo weer weg hier, hoor. Was sowieso alweer weg na m'n return op pagina 1, maar Bt heeft m'n msn vast laten lopen.
Niet te stoer he.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Daddy's home.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |