Beter 11 dozijn buitenlanders dan jongens als Sulejmani en Eliaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, weer 11 dozijn buitenlanders halen
11 dozijn? Wat moeten wij met 132 nieuwe buitenlanders?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, weer 11 dozijn buitenlanders halen
¤ 15 miljoen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het gaat om de balans. Ik zie liever een talent zoals Maxwell komen, dan dat er voor 15 miljoen Braafheid wordt gekocht.
Is overdreven, maar ze zullen er echt wel 10 miljoen voor vragen. En gelijk hebben ze, we hebben immers ook 16 miljoen neergelegd voor Sulejmaniquote:
10 miljoen voor Braafheid is wel heel veel. Voor verdedigers wordt in verhouding tot aanvallers/middenvelders altijd veel minder betaald.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is overdreven, maar ze zullen er echt wel 10 miljoen voor vragen. En gelijk hebben ze, we hebben immers ook 16 miljoen neergelegd voor Sulejmani
Lul niet, in mijn Ajax in fifa 09 zit Rooney zelfs op de bankquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Gezien de spelers qua haalbaarheid zit ie nog in Fifa 05 hoor.
Ja, daarmee hebben we het onszelf wel moeilijk gemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is overdreven, maar ze zullen er echt wel 10 miljoen voor vragen. En gelijk hebben ze, we hebben immers ook 16 miljoen neergelegd voor Sulejmani
De helft was ook al te veel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
quote:Andries Jonker nieuwe manager Ajax
Amsterdam, 7 mei 2009.
Het bestuur van Ajax verbaasde vanmiddag vriend en vijand toen de nieuwe manager werd bekend gemaakt. Waar velen Frank Rijkaard of Co Adriaanse verwachtten, koos de Amsterdamse topclub voor de 46-jarige Andries Jonker. Het van Gaal-adept verwierf naam als assistent-trainer bij FC Barcelona, en hoofdtrainer bij Willem II. Momenteel is hij als technisch directeur actief bij de Tricolores. "Na een leerzame periode bij FC Barcelona als assisten van van Gaal en een succesvolle tijd als hoofdtrainer van Willem II denken wij dat Andries klaar is voor het grote werk", aldus algemeen directeur Rik van den Boog. Jonker zelf liet weten verheugd te zijn met de kans die Ajax hem geeft. "Als Amsterdammer zijnde is het altijd mijn grote droom geweest om ooit hoofdtrainer van Ajax te worden. Dat dit zo vroeg in mijn carrière gebeurd, is meer dan ik had durven dromen."
Idd, heb er wel vertrouwen in. Talentvol, uit de van Gaal-school en ook nog eens Amsterdammer.quote:
Wij zijn ajax, wij zijn de bestequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Idd, heb er wel vertrouwen in. Talentvol, uit de van Gaal-school en ook nog eens Amsterdammer.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn ajax, wij zijn de beste
Eerste keer dat ik het met je eens ben geloof ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Spelers als Vertonghen, Vermaelen, Schilder, Siem de Jong zijn geen winnaars, hebben geen uitstraling en missen echte creativiteit. Bovendien hebben ze een te pokdalige speelstijl. Wat mij betreft moet je die spelers als eerste wegmanouvreren.²
Sowieso heeft hij al aangegeven de intentie te hebben om te verlengenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:15 schreef Dvm86 het volgende:
Gasten, Braafheid heeft nog maar een contract tot 2010, die kost niet veel. Maar ik weet zeker dat hij nu (niet meer) komt. Waarom zou hij weg gaan bij Twente als zij CL spelen en wij niet?
te gek!!quote:
Echt, wat is dat joch toch ongelooflijk dom. Zaad van z'n vader moet wel heel erg slecht zijn geweest.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
11 dozijn? Wat moeten wij met 132 nieuwe buitenlanders?
Och god, daar heb je 'm weer hoor. Het wonderbrein uit alkmaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
te gek!!
Als dat waar is........ Ik trek het hier niet meer.
Echt jammer dat het niet waar is. Ik hoor Derksen alweer mompelen:"Ik kan hem niet serieus nemen."quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
te gek!!
Ik wist dat je niet bijster intelligent was, maar dit is wel heel erg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
te gek!!
Kan je nagaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef El_Bassie het volgende:
Vermaelen komt tekort. Dat is notabene de beste verdediger die we hebben.
Je kunt beter zeggen wie komt niet tekort?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef El_Bassie het volgende:
Vermaelen komt tekort. Dat is notabene de beste verdediger die we hebben.
Vergeet Sulejmani niet, die dit seizoen niet heel veel ballen geraakt heeftquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel knap dat je V/d Heijden wel goed genoeg vindt, terwijl hij een jaar geblesseerd is geweest.
Ja, maar zijn pa werkt bij een kaasfabriek in Schoonrewoerd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel knap dat je V/d Heijden wel goed genoeg vindt, terwijl hij een jaar geblesseerd is geweest.
quote:Rijkaard voerde gesprek met Ajax
3FM wist enkele minuten geleden te melden dat Ajax en Rijkaard al een gesprek hebben gevoerd over de opvolging van de opgestapte Marco van Basten.
Tijdens een nieuswbulletin in de Coen en Sander show bracht men dit ten gehore. Later ongetwijfeld meer...
Wat is de verrassing?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een verrassingVanaf aankomend seizoen toch die derde ster!
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb je weekend jongen? Biertjes gingen er zeker wel in ofniet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet niet wat ik ervan moet denken, maar in zo'n gesprek kan net zo goed gezegd zijn dat Rijkaard niet geïnteresseerd is, dus het lijkt me vrij logisch dat hij een gesprek voert.quote:
Tsja we zien het wel.quote:
quote:
quote:Ajax-selectie rijdt Mercedes
Spelers en trainers van Ajax rijden de komende vijf jaar in een Mercedes. Dat is een onderdeel van het sponsorcontract dat de voetbalclub heeft afgesloten met de autofabrikant. Mercedes steunt Ajax financieel en voorziet spelers, trainers en directieleden van een auto.
De verbintenis gaat in op 1 juli en er is een optie opgenomen voor een zesde jaar. De afgelopen vier jaar was de Amsterdamse voetbalclub verbonden aan Audi. Mercedes-Benz komt nog dit jaar met twee speciale edities van de Mercedes CLC: de Ajax edition en de Ajax Sport edition.
Misschien dat je je best eens moet doen op je werk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef Barca het volgende:
Een gesprek? Ik voer zo vaak een gesprek!
Nee, ik test of het aanrecht wel op ARBO-hoogte is.quote:
Ik kreeg een harde plasser van het lezen van dit berichtquote:
Ik neem aan dat je hier niet ook Andries Jonker mee bedoelt. Zo wel; ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Jaja, die "grapjes" over die coaches van het kaliber Henk van Stee zijn niet grappig meer.
Mits strenge assistent.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik kreeg een harde plasser van het lezen van dit bericht.
Tering zeg. Rijkaard, Ajax.... Mooiste combi.
Ik bedoelde niet Andries Jonker eigenlijk, meer die grapjes over het algemeen, ik had dat "kaliber van" eruit moeten latenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier niet ook Andries Jonker mee bedoelt. Zo wel; ga je mond spoelen.
Rijkaard moet zijn Van Basten. Stop de tijd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik kreeg een harde plasser van het lezen van dit bericht.
Tering zeg. Rijkaard, Ajax.... Mooiste combi.
He snoes dat had ik echt zelf niet kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Och god, daar heb je 'm weer hoor. Het wonderbrein uit alkmaar.
S-a-r-c-a-s-m.
Mooi. Als je ook maar één kwaad woord sprak over Andrizinho had ik je op komen zoeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet Andries Jonker eigenlijk, meer die grapjes over het algemeen, ik had dat "kaliber van" eruit moeten laten
quote:
Wat heeft in godsnaam de beursnotering ermee te maken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
He snoes dat had ik echt zelf niet kunnen verzinnen.
Maar ik kan me voorstellen dat jij met je wonderbrein smiley's nodig hebt omdat het allemaal te ingewikkeld voor je wordt.
Die kan ik niet selecteren met mijn telefoon, vandaar de "verwarring" voor je.
Nee, ik dacht serieus dat Andries Jonker, de grootste karikatuur van zichzelf wel iemand zou zijn die daadwerkelijk zou worden aangesteld door een beursgenoteerde firma...
Koop dan maar vast een treinkaartje!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mooi. Als je ook maar één kwaad woord sprak over Andrizinho had ik je op komen zoeken.
Die is slechtquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Nashje het volgende:
[..].
Na het sluiten van een contract met Mercedes, lijkt de komst van McClaren ook wel dichterbij.
Mooi zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef Nashje het volgende:
Menzo vandaag in Metro trouwens:
"Frank Rijkaard en Johan Neeskens zouden, als je het mij vraagt, perfect zijn. Ze zijn beschikbaar en ik weet zeker dat Rijkaard wil, hij heeft het alleen nooit geroepen. Dat doe je niet als een trainer onder druk staat."
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Nashje het volgende:
[..].
Na het sluiten van een contract met Mercedes, lijkt de komst van McClaren ook wel dichterbij.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Nashje het volgende:
[..].
Dat las ik vanmorgen rond een uur of 3. Wachtend tot om 9 uur de kassa van de DONAR Dome open zou gaan. Kaartje kopen voor de play-offs.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef Nashje het volgende:
Menzo vandaag in Metro trouwens:
"Frank Rijkaard en Johan Neeskens zouden, als je het mij vraagt, perfect zijn. Ze zijn beschikbaar en ik weet zeker dat Rijkaard wil, hij heeft het alleen nooit geroepen. Dat doe je niet als een trainer onder druk staat."
?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat las ik vanmorgen rond een uur of 3. Wachtend tot om 9 uur de kassa van de DONAR Dome open zou gaan. Kaartje kopen voor de play-offs.
dat was een beetje cynisch bedoeld, zo van bobo's etc.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat heeft in godsnaam de beursnotering ermee te maken?
Jonker bij Ajax lijkt me niks idd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
dat was een beetje cynisch bedoeld, zo van bobo's etc.
Dan verwacht je slimme mensen, en die denken na... En als je nadenkt... Dan stel je Jonker niet aan als je nog ergens in de voetballerij of bij sponsoren serieus genomen wilt worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |