Heitinga, van der Vaart, Sneijder, Seedorf, Huntelaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Barca het volgende:
De nieuwe column werd, in tegenstelling tot een aankondiging, gisternacht al geplaatst. Klik maar op mijn onderschrift. 't Is weer een mooi zooitje!
kraanwater!quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:16 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Heitinga, van der Vaart, Sneijder, Seedorf, Huntelaaraan je nick te zien heb je gisteren veels teveel gezopen
Hij denkt dat een club runnen hetzelfde is als fifa 09quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
ja, zo kan ik ook lekker een paar namen neerplempen en een plan schrijven.
Enig realisme is je vreemd he?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij denkt dat een club runnen hetzelfde is als fifa 09
Je kunt van Ajax heel wat spelers noemen die kwaliteit te kort komen voor ajax.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Spelers als Vertonghen, Vermaelen, Schilder, Siem de Jong zijn geen winnaars, hebben geen uitstraling en missen echte creativiteit. Bovendien hebben ze een te pokdalige speelstijl. Wat mij betreft moet je die spelers als eerste wegmanouvreren.²
Zo'n Vermaelen komt ook gewoon tekort. Hij voetbalt nu al jaren in Ajax 1 maar nog altijd een en al wisselvalligheid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je kunt van Ajax heel wat spelers noemen die kwaliteit te kort komen voor ajax.
Maar Vertonghen en Vermaelen zijn toch nog wel goed voor dit ajax ?
Maar heel ajax is toch wisselvallig?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zo'n Vermaelen komt ook gewoon tekort. Hij voetbalt nu al jaren in Ajax 1 maar nog altijd een en al wisselvalligheid.
Ja, die 2 kunnen wel voetballen. Maar zijn mij iets te pokdalig en ze missen flair én uitstraling.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je kunt van Ajax heel wat spelers noemen die kwaliteit te kort komen voor ajax.
Maar Vertonghen en Vermaelen zijn toch nog wel goed voor dit ajax ?
Sowieso een pure linksback, geen centrumverdediger die noodgedwongen linksback moet spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar heel ajax is toch wisselvallig?
Ik zou wel eens willen weten welke vervanger je voor Vermaelen wilt halen dan.
viva?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij denkt dat een club runnen hetzelfde is als fifa 09
Dus geen Braafheid?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sowieso een pure linksback, geen centrumverdediger die noodgedwongen linksback moet spelen.
een goeie linksback, hmm die zijn schaars.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sowieso een pure linksback, geen centrumverdediger die noodgedwongen linksback moet spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Wat zit je toch te zemelen over die Quincy man? Die heeft de afgelopen twee jaar 13 wedstrijden gespeeld. (Het afgelopen jaar zelfs 0).quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik blijf er bij: haal directe kwaliteit:
- Quincy
- Quaresma
- Chamakh
- Zaïri
- Boussoufa
- En een willekeurige degelijke solide néger voor het middenveld oppikken bij Beveren
De trainer is ondergeschikt aan het verschafte spelersmateriaal in het de door hem verkregen mandaat t.o.v. de spelersraad en de aanwezige voetbalkwaliteiten, van de ploeg in het algemeen en de spelers individueel in het bijzonder.²
Ja, weer 11 dozijn buitenlanders halenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sowieso moet Ajax eens verder kijken dan de Nederlandse grens
Het gaat om de balans. Ik zie liever een talent zoals Maxwell komen, dan dat er voor 15 miljoen Braafheid wordt gekocht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, weer 11 dozijn buitenlanders halen
Quincy heeft extreem veel potentie. Met gerichte trainings arbeid hebben we een nieuwe Ronaldo/Zaïri in wording: hij is snel, technisch, eerlijk, balvast.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat zit je toch te zemelen over die Quincy man? Die heeft de afgelopen twee jaar 13 wedstrijden gespeeld. (Het afgelopen jaar zelfs 0).
Ik vind wel dat er meer négers met een pokdalig chassis moeten komen ja, dat dan weer wel.
Beter 11 dozijn buitenlanders dan jongens als Sulejmani en Eliaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
11 dozijn? Wat moeten wij met 132 nieuwe buitenlanders?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
¤ 15 miljoen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het gaat om de balans. Ik zie liever een talent zoals Maxwell komen, dan dat er voor 15 miljoen Braafheid wordt gekocht.
Is overdreven, maar ze zullen er echt wel 10 miljoen voor vragen. En gelijk hebben ze, we hebben immers ook 16 miljoen neergelegd voor Sulejmaniquote:
10 miljoen voor Braafheid is wel heel veel. Voor verdedigers wordt in verhouding tot aanvallers/middenvelders altijd veel minder betaald.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is overdreven, maar ze zullen er echt wel 10 miljoen voor vragen. En gelijk hebben ze, we hebben immers ook 16 miljoen neergelegd voor Sulejmani
Lul niet, in mijn Ajax in fifa 09 zit Rooney zelfs op de bankquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Gezien de spelers qua haalbaarheid zit ie nog in Fifa 05 hoor.
Ja, daarmee hebben we het onszelf wel moeilijk gemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is overdreven, maar ze zullen er echt wel 10 miljoen voor vragen. En gelijk hebben ze, we hebben immers ook 16 miljoen neergelegd voor Sulejmani
De helft was ook al te veel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
quote:Andries Jonker nieuwe manager Ajax
Amsterdam, 7 mei 2009.
Het bestuur van Ajax verbaasde vanmiddag vriend en vijand toen de nieuwe manager werd bekend gemaakt. Waar velen Frank Rijkaard of Co Adriaanse verwachtten, koos de Amsterdamse topclub voor de 46-jarige Andries Jonker. Het van Gaal-adept verwierf naam als assistent-trainer bij FC Barcelona, en hoofdtrainer bij Willem II. Momenteel is hij als technisch directeur actief bij de Tricolores. "Na een leerzame periode bij FC Barcelona als assisten van van Gaal en een succesvolle tijd als hoofdtrainer van Willem II denken wij dat Andries klaar is voor het grote werk", aldus algemeen directeur Rik van den Boog. Jonker zelf liet weten verheugd te zijn met de kans die Ajax hem geeft. "Als Amsterdammer zijnde is het altijd mijn grote droom geweest om ooit hoofdtrainer van Ajax te worden. Dat dit zo vroeg in mijn carrière gebeurd, is meer dan ik had durven dromen."
Idd, heb er wel vertrouwen in. Talentvol, uit de van Gaal-school en ook nog eens Amsterdammer.quote:
Wij zijn ajax, wij zijn de bestequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Idd, heb er wel vertrouwen in. Talentvol, uit de van Gaal-school en ook nog eens Amsterdammer.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn ajax, wij zijn de beste
Eerste keer dat ik het met je eens ben geloof ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Spelers als Vertonghen, Vermaelen, Schilder, Siem de Jong zijn geen winnaars, hebben geen uitstraling en missen echte creativiteit. Bovendien hebben ze een te pokdalige speelstijl. Wat mij betreft moet je die spelers als eerste wegmanouvreren.²
Sowieso heeft hij al aangegeven de intentie te hebben om te verlengenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:15 schreef Dvm86 het volgende:
Gasten, Braafheid heeft nog maar een contract tot 2010, die kost niet veel. Maar ik weet zeker dat hij nu (niet meer) komt. Waarom zou hij weg gaan bij Twente als zij CL spelen en wij niet?
te gek!!quote:
Echt, wat is dat joch toch ongelooflijk dom. Zaad van z'n vader moet wel heel erg slecht zijn geweest.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
11 dozijn? Wat moeten wij met 132 nieuwe buitenlanders?
Och god, daar heb je 'm weer hoor. Het wonderbrein uit alkmaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
te gek!!
Als dat waar is........ Ik trek het hier niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |